Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
1481/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan toi äänestys aito? Vai onko käsikirjoitettu pudotukset..

Feikkiä noi äänestykset. Käsikirjoituksen mukaan menevät ja jollekin annetaan oikea arvaus muutamassa jaksossa. Joskus kahdellekin, kuten oli jaksos jossa putosi Päivi Räsänen. Ei tietysti kaikissa. Olisi liian läpinäkyvää. Ihmetyttää et kuinka kehtaavat ehdottaa " mahdottomia" tyyppejä? Mm Samu Haberia.

Hyvä mittari on Ile ja hänen pituutensa, joten pitää verrata hänen pituuteensa. Huomioon se jos on korokkeet kengissä.

Vierailija
1482/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supersankari on Martina Aitolehti. Perälä vetää paremmin kuin moni ammattilaulaja, mm. Arttu Viskari häviää hänelle kevyesti.

Supersankari itse asiassa varmasti on Martina. Perälä ei tosin laula paremmin kuin Arttu Wiskari. Artulla on täydellinen vire ja ammattimainen äänen hallinta, mutta Perälällä kuuluu epävireyttä erityisesti tuossa Hollywood Hillsissä. Etkö kuule sitä?

En tiedä, keskityin Juhan tiukkaan asuun sekä nättiin ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pämppä kirjoitti:

Supersankari on Tuure Boelius

Ehkä hän onkin Corppi.

Vierailija
1484/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juha Perälä on suomalainen radiojuontaja. Hän on tullut tunnetuksi Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmasta, jota hän teki yhdessä Jaajo Linnonmaan, Anni Hautalan ja Juha Vuorisen kanssa."

Ok.

Vierailija
1485/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Juha Perälä ei ollut tuttu muuta kuin nimenä. Lahjakas ja valovoimainen kaveri nähtävästi.

Vierailija
1486/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panelistit haluavat hämmentää soppaa, niin heittäisivät edes uskottavia arvauksia esille.

Vierailija
1487/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki on esiintynyt kerran niin itelle 2 on varmaa, Hattara on Sara Parikka ja Peto on Ali Jahangiri. Oon myös vakuuttunut että Supersankari on Martina.

Dinosta on aavistus että Mervi Kallio tai Susanne Päivärinta. 

elkeiden ja pituuden perusteella Fenix ehkä Sara Forsberg, vaikka ääni ei täsmää.

Corppi kuulostaa paikoin Toni Wirtaselta joka laulaa tahallaan huonommin kuin osaa

muista en osaa sanoa mitään

Vierailija
1488/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh toi Sara Siipola kuulosti ihan Pusulta äsken Miss Suomessa.

Vierailija
1489/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ainakin tähän mennessä ollut siitä hyvä kausi, että on tullut ihan yllärityyppejä maskien takaa! Täytyy myöntää, että tänään tuli eka, jota en olisi naamasta ensin edes tunnistanut, mutta nimestä kyllä.

Vierailija
1490/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Supersankari on Diandra. Hahmo on melko lyhyt.

Vierailija
1491/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusu on Sofia Belorf

ei todellakaan ole

Pusu on erittäin hyvä laulaja ja veti nuotilleen jolle annettiin tommonen surkea biisi ettei hänen hyvyys paljastu heti.

pusu on ammattilainen tai joku muu joka on hyvä laulaja, belorf se ei missään nimessä ole. Hah

Vierailija
1492/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun kaikki on esiintynyt kerran niin itelle 2 on varmaa, Hattara on Sara Parikka ja Peto on Ali Jahangiri. Oon myös vakuuttunut että Supersankari on Martina.

elkeiden ja pituuden perusteella Fenix ehkä Sara Forsberg, vaikka ääni ei täsmää.

Corppi kuulostaa paikoin Toni Wirtaselta joka laulaa tahallaan huonommin kuin osaa

Noi kolme ekaa on melko varmoja. Pystyykö Dinon pituuden hämäämään? Susanne on nimittäin pitkä nainen. Dinon ääni täsmää niin moneen suomalaiseen julkkikseen.

Vierailija
1493/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu on Emmi Parviainen

Vierailija
1494/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihikoira on Esko Eerikäinen

Vierailija
1495/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta mullekin masked singer suomen historiassa, kun en tunnistanut maskin alta paljastuvaa henkilöä. Nimi oli tuttu, mutta kasvot ei.

Vierailija
1496/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kolme ekaa on melko varmoja. Pystyykö Dinon pituuden hämäämään? Susanne on nimittäin pitkä nainen. Dinon ääni täsmää niin moneen suomalaiseen julkkikseen.

eikö susanne ole aika pieni ja hoikka? mervi kalliolla on selkeä "ässävika" jonka vuoksi se vois olla.

Vierailija
1497/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu kuulosti Veronica Verholta, Supersankari Martina Aitolehti, Vihikoira Juuso Mäkilähde.

Vierailija
1498/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihikoirabon Roni Bäck

Mä oon kuunellut Roni Backia niin paljon, että ei se häneltä kuulosta tippaakaan. Roni Back on myös tosi pitkä ja lavalla ei ollut reilusti muita pidempi hahmo.

Vierailija
1499/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersankari on satavarma Martina Aitolehti. Jo ulkomuodosta tuli heti mieleen. Pusu kuulosti tosi tutulta, olisko Jaana Pelkonen? Vihikoiraksi veikkaan Ismo Leikolaa. Backstreet Boys tietty viittaisi Esko Eerikäisen suuntaan, mutta ei tuo ääni kyllä Eskoa ole. Bilipandaahan olen Eskoksi veikannut ja pidän tästä kiinni edelleen.

Vierailija
1500/7590 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihikoira Kalle Palander?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi