Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Viestini ei tainnut tulla perille, joten toistan.
Tuo Peto on ilmiselvästi Paleface. Sanoi olevansa rujon näköinen, no sairaus on jättänyt jälkensä.
Sanoi olevansa kiltti ihminen. Sopii Palefaceen. Äänikin oli tuttu.
No ei kai ne montaa kertaa ole,se missikin on ollut jo!
Huoh.. Miksi pitää haukkua ja arvostella noita pukuja?
Mulle itselleni on ihan sama vaikka puku olisi roskiksesta vedetty, koska tässä ei ole tarkoituskaan arvostella pukuja vaan tarkoitus on yrittää arvata puvun sisällä oleva julkkis.
yksvaa kirjoitti:
Mulle itselleni on ihan sama vaikka puku olisi roskiksesta vedetty, koska tässä ei ole tarkoituskaan arvostella pukuja vaan tarkoitus on yrittää arvata puvun sisällä oleva julkkis.
Kyllä sillä puvulla on fiilikseen paljon merkitystä, esim. juuri tuo Pakkasen puku oli upea, kun hahmo liukui lavalle, niin puku loi jo tietyn tunnelman. Nyt osa puvuista on kuin kreppipaperista tehty, eivätkä tee oikeutta hahmoille.
Vierailija kirjoitti:
yksvaa kirjoitti:
Kyllä sillä puvulla on fiilikseen paljon merkitystä, esim. juuri tuo Pakkasen puku oli upea, kun hahmo liukui lavalle, niin puku loi jo tietyn tunnelman. Nyt osa puvuista on kuin kreppipaperista tehty, eivätkä tee oikeutta hahmoille.
Noh, eipä ainakaan minun fiilikseen vaikuta se onko puku hieno/upea vaiko ei. Minä nimittäin keskityn vain siihen lauluääneen ja yritän arvata julkkiksen. Mutta liekkö sitten olen ainoa joka ymmärtää konseptin idean eikä keskity pukujen arvosteluun.
Fenix voisi olla Minna Kauppi. "Kahdesti palkittu" = Minnalla on kaksi lasta. Minna irtisanoutui toisen raskauden alussa vakituisesta työstään ja kertoi hakeutuvansa äitiysloman jälkeen enemmän itseään lähellä olevalle uralla. Kilpailuhenkinen, sitä Minna on aina sanonut olevansa.
Viime vuonna oli kyllä hienoja asuja verrattuna tähän kauteen: Pakkanen, Kukka, Hertta, Taikahattu ...
yksvaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksvaa kirjoitti:
Noh, eipä ainakaan minun fiilikseen vaikuta se onko puku hieno/upea vaiko ei. Minä nimittäin keskityn vain siihen lauluääneen ja yritän arvata julkkiksen. Mutta liekkö sitten olen ainoa joka ymmärtää konseptin idean eikä keskity pukujen arvosteluun.
Kyllä visuaalisuudella on tärkeä osa tällaisessa show:ssa.
Edellisillä kausilla on ollut hienot asut ja hahmojen esiintyminen on ollut tarkemmin mietitty. Nyt ohjelma vaikuttaa sillisalaatilta.
yksvaa kirjoitti:
Koska ne asut kuuluu konseptiin olennaisesti. Tällä kaudella on tuntunut siltä, ettei maikkari halua enää panostaa tähän ohjelmaan.
Jos pelkkä äänen arvaaminen riittäisi, niin ohjelman voisi siirtää samantien radioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukkosella oli ainakin vielä jokin aika sitten tyttöystävä. Onko homo/bi?
Sori, luulin, että täällä oli arvailtu Miki Liukkosta. En ollut tietoinen uimari-Liukkosesta.
Miki Liukkonen voisi olla Corppi.
Miksi ohjelman katsojaluvut sakkaavat vaikka siitä käydään vilkasta keskustelua vauvapalstalla?
Laittakaa merkille tämä. Minusta vaikuttaa siltä, että hän joka on eka kertaa "vierailemassa" ohjelmassa, joutuu pudotukseen.
Ne osin tutuksi tulleet hahmot jatkavat ja tietysti hekin joutuvat aikanaan paljastamaan naamansa.
Pitääpä seurata onko noin?
Vierailija kirjoitti:
Perhosen esitys oli kyllä karsea. Miten Annelle olikin valittu noin huono laulu, ihan epämusiikkia. Tippui varmasti tuo lauluvalinnan perusteella. Puku oli kuitenkin parempi kuin parilla muulla.
Äänestyksellä ei ole mitään merkitystä. Tuotanto on päättänyt etukäteen missä järjestyksessä hahmot tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa merkille tämä. Minusta vaikuttaa siltä, että hän joka on eka kertaa "vierailemassa" ohjelmassa, joutuu pudotukseen.
Ne osin tutuksi tulleet hahmot jatkavat ja tietysti hekin joutuvat aikanaan paljastamaan naamansa.
Pitääpä seurata onko noin?
Tuo toimi ainakin Räsäsen ja Kukkohovin kohdalla.
Eka esiintyminen ja pois. Tuskin Kukkohovikaan olis halunnut jatkaa.
Fenix on Kristiina Komulainen
Itse arvelen, että dino on Eini
Vierailija kirjoitti:
Masked Singer Suomi kärsii katsojapulasta.
Viimevuotinen huijaus oli rimanalitus. Muutoin kausi ja esiintyjät oli hyviä (Jarkko Tamminen!!!), mutta miksi piti huijata, että ollaan saatu joku ulkomaanelävä mukaan. Kun sieltä paljastui kuitenkin melko kulunut tv-kasvo. Taitavahan hän oli. Se olisi riittänyt. En äänestä olisi tunnistanut.
Minä tykkään ohjelmasta joka tapauksessa. Amerikan versiossa on käsittämättömän hyviä laulajia ja asut on upeita. En silti jaksa sitä katsoa, kun en tunne heikäläisiä julkkiksia. Menee se arvailun ilo.
Asujen taso on kyllä laskenut viime kaudesta todella paljon, vrt. esim. Pakkasen tyylikäs asu viime kaudella. Nyt on todella halpiskamaa.