Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Mä olin kuulevinani että Ile kutsui Maria Veitolaa Marjaksi, Ma ri a äännetään eri tavalla. No, eipä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Torikkaa ensin Marko Mörkö Anttilaksi. Äänikin olisi sopinut paremmin jääkiekkoilijalle kuin ammattilaulajalle. :D
Ovat muuten hämmentävän paljon samannäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä Tuokkoa ja Parikkaa on tämän palstan alusta asti jotkut tienneet varmasti keitä on..hmm. Jatkossa tämä ohjelma pitäisi tulla suorana, koska voikohan tuohon yleisöön luottaa?
Yleisö ei näe kun maski poistetaan. Tuokko ja Parikka olivat vaan niin ilmiselviä, vihjeet ja ääni paljastivat heidät.
Mistä tiedät ettei yleisö näe kun maski poistetaan? Eivät olleet millään lailla ilmiselviä!! Tuota Torikkaa eikä Tuokkoa arvanneet etsivätkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin tätä kautta Strandbergin ulinan takia. Katsoin puolet viimeisestä jaksosta ja muistin taas, miksi boikotoin tätä. Tunkekaa se sateenkaarituputus jo muualle. T: Bi-nainen
Minusta tuossa ei kylläkään kovin paljon tuputettu, ihan kivasti Anna-Maija sanoi. T. toinen bi-nainen
Mielestäni rasittavaa hyvesignalointia, varsinkin kun moni näistä kannattaa k-passia. Tämä kausi olisi ollut kivempi, jos olisi jätetty nämä kokonaan pois ja keskitytty vain arvailuun ja musiikkiin. T: Se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Torikka oli yllättävin. En olisi ikinä itse arvannut, jos en olisi täältä lukenut!
Mulle kävi samoin, en olisi ikinä arvannut ilman palstaa! Enkä uskonut edes palstan väitteitä, että olisi Torikka. Vaikein hahmo koskaan. Lauloi niin eri tavalla kuin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Waltteri on paras.
Sanopa muuta <3
WAltteri heittäytyi kunnolla rooliin! olisi ansainnut voittaa.
Waltteri näytti pettyneeltä, kun häntä ei kukaan etsivistä tunnistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä Tuokkoa ja Parikkaa on tämän palstan alusta asti jotkut tienneet varmasti keitä on..hmm. Jatkossa tämä ohjelma pitäisi tulla suorana, koska voikohan tuohon yleisöön luottaa?
Yleisö ei näe kun maski poistetaan. Tuokko ja Parikka olivat vaan niin ilmiselviä, vihjeet ja ääni paljastivat heidät.
Mistä tiedät ettei yleisö näe kun maski poistetaan? Eivät olleet millään lailla ilmiselviä!! Tuota Torikkaa eikä Tuokkoa arvanneet etsivätkään.
Huoh, koska ohjelmassa on kerrottu, että yleisö poistuu siinä kohtaa, kun maskit poistetaan. Parikka ja Tuokko oli meille monille tosi helppoja arvata.
Kyllä Torikka olisi ansainnut voittaa mikä lavashow ja hei ne erikielet. No annanpa äänet torikalle ttk. Mutta ei anna-maija huono ollu. Ja Kasmir hienosti heittäytyä koko kauden. Ja mitä mäki valitan täällä ens kaudella en enää tyrmää yhenkää mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Torikka oli yllättävin. En olisi ikinä itse arvannut, jos en olisi täältä lukenut!
Samoin, vaikein arvattava ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh en jaksa tätä sateenkaaripotaskaa tässä enää.
Potaskat sulla on housussas.
Mikä takia viihdeohjemissakin pitää julistaa poliittista agendaa?
Miksei saisi tukea ihmisoikeuksia?
Kyllähän sen verran arvasi, että hahmot ovat oikeita taiteilijoita. Laulu sujui myös englannin kielellä.
Sitä, kuka maskin takana oli, oli vaikea arvata.
Waltteri❤
#huikeeta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat tienneet Tuokon jos olisi Googlella löytänyt 100mk käsillä seisomisen, se oli ratkaiseva vihje minulle.
Suu loksahti auki, kun Waltteri paljastui :D Pisteet nousi hänen kohdallaan, loistava heittäytyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, vaikein arvattava ikinä.
Varmaan siksi koska ei ole ns. oikea julkkis. En minä ole kuullutkaan hänestä. En seuraa oopperoita enkä TTK:ta.
Olen kyllä kehno arvaamaan näitä. Torikkaa ja Tuokkoa en uskonut, vaikka täälläkin niitä arvailtiin. Kaiken lisäksi luulin myös, että Bilepanda oli Marko Mörkö Anttila, kun poisti maskin.
Kun joku sanoi linkkasi tänne uutisen siitä Torikan kanankoipikeitosta, tajusin että panda on Torikka. Sen jälkeen pandan äänessäkin tunnistin Waltterin äänen. En usko että olisin itse hoksannut pandaa torikaksi.