Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Teiia kirjoitti:
Supersankarin yksi vihje oli, että kaupassakin/julkisella paikalla tunnistetaan ja ilmeisesti jengillä menee hämmennyksen hiljaisuudeksi ja tuijotteluksi, kun hänet nähdään. Kuka on Suomessa sellainen? Onkohan värikynää vähän, vrt. Pakkasen roskakasassa makoilut.
Supersankari tiedetään jo, isältään sai 100mk kun 4 sek käsillään seisoieli Anna-Maija Tuokko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, ensi viikolla Panda eli Dennis Nylund paljastuu.
Ei panda muutu Nylundiksi vaikka kuinka sitä toivot jos käykin niin et se ei olekaan Nylund
En mä mitään toivo, vaan olen asiasta varma. Käytin sanaa ihanaa, koska viikon kuluttua ei tarvitse enää lukea sun kaltaisten vastaväitteitä.
Noniin LAUANTAINA se vihdoin odotetuin Finaali!
Kuka paljastuu ekana?
1.
2.
3.
oma veikkaus että:
Supersankari
Bilepanda
Corppi
Voi olla et panda on joku jota on ehdotettu, mutta eräs seikka ei käy järkeen, nimittäin se että panda on yrittäjä, onko oma ehdokkaasi yrittäjä ja mikä on hänen yritys? Kertokaa se.
ja mikä tuo rikospaikka vihje oli ja toi sukkien lajittelu? onko hämäystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei panda muutu Nylundiksi vaikka kuinka sitä toivot jos käykin niin et se ei olekaan Nylund
En mä mitään toivo, vaan olen asiasta varma. Käytin sanaa ihanaa, koska viikon kuluttua ei tarvitse enää lukea sun kaltaisten vastaväitteitä.
Just ja jos tai kun panda onkin Riku Nieminen tai Miika Nousiainen tai joku muu niin sitten olet varmasti silloin varma että panda on Nylund
Pandan tuon hatun alla on MUSTA KAULURI ETTEI SILMÄT NÄY LÄPI. tää mies joka vedättää koko suomea on MIIKA NOUSIAINEEEEEEEN
Ei riku n tai riku r oo noin lyhyt
Jami95 kirjoitti:
FINAALI 2021:
1. Bilepanda - Miika Nousiainen
2. Corppi - Kasmir
3. Supersankari - Anna-Maija Tuokko
2 ja 3 on ok munkin mielestä ,mutta osaako Miika laulaa noin ? Tuokon ja Kasmirin kuulee äänestä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ja jos tai kun panda onkin Riku Nieminen tai Miika Nousiainen tai joku muu niin sitten olet varmasti silloin varma että panda on Nylund
Panda on Nylund. Kannattaa tottua jo siihen ajatukseen.
nikos kirjoitti:
Eivät ole hämäystä. Vihjeet sopivat todella moneen henkilöön, mutta tietysti eri tavoin.
Bilepanda on ihan varmasti Arman Alizad. Kaikki ne vihjeet on ohjelmista joita se on vetäny telkkarissa. Äänikin osuu nappiin.
nikos kirjoitti:
Bilepanda on Jarkko Sipilä, hän on kirjoittanut rikospaikka kirjat
Bilepandan on pakko olla Arman Alizad
siltä se kuulostaa ja vihjeetkin käy hyvin
Bilepandaan vielä yksi veikkaus henkilöstä joka on palkittu yksinyrittäjä, kirjoittaa esimerkiksi suomennoksia lauluihin ja laulaa kielellä kuin kielellä: Waltteri Torikka.
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda on ihan varmasti Arman Alizad. Kaikki ne vihjeet on ohjelmista joita se on vetäny telkkarissa. Äänikin osuu nappiin.
Voi hyvinkin olla hän. Mutta et kertonut miten vihjeet sopii häneen
Vierailija kirjoitti:
Bilepandaan vielä yksi veikkaus henkilöstä joka on palkittu yksinyrittäjä, kirjoittaa esimerkiksi suomennoksia lauluihin ja laulaa kielellä kuin kielellä: Waltteri Torikka.
BINGO!
https://www.alko.fi/juoma-ruoka/makujen-maailma/henkilot/waltteri-torik…
En tiedä kuka on Anna-Maija Tuokko.
Supersankari on Eva Wahlström.