Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Bilepanda jos saisi suunnitella levyn sen nimeksi tulisi ainutlaatuinen. Kehen vois viitata tää vihje mikä tulee illa lähetykses
Kenes hahmon vinkki oli: että lempinimi on SIRPA?
Tää on varmaan ollut tässä ketjussa jo, mutta en pitkälle jaksanut näitä haukkumisia käydä läpi....
Sillä vaan, että LAUMA ohjelmassa Shirley Karvinen kertoi, että häntä sanotaan Sirpaksi. Voisko olla?
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan ollut tässä ketjussa jo, mutta en pitkälle jaksanut näitä haukkumisia käydä läpi....
Sillä vaan, että LAUMA ohjelmassa Shirley Karvinen kertoi, että häntä sanotaan Sirpaksi. Voisko olla?
Bilepanda on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda on mies.
Jep, Riku Nieminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda on mies.
Jep, Riku Nieminen.
Miten panda jos sais levyn suunnitella sen nimeksi tulisi ainutlaatuinen viittaa niemis rikuun
Niin bilemesikämmenen kyltti oli "Supersankari tarjoaa palveluksiaan hinta 4 penniä temppu" ja Sirpa on karhun sanoma jos en väärin muista
Vierailija kirjoitti:
Niin bilemesikämmenen kyltti oli "Supersankari tarjoaa palveluksiaan hinta 4 penniä temppu" ja Sirpa on karhun sanoma jos en väärin muista
Sirpa on hellyttelynimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda on mies.
Jep, Riku Nieminen.
Miten panda jos sais levyn suunnitella sen nimeksi tulisi ainutlaatuinen viittaa niemis rikuun
Bilepandan vihjeet ovat ennenkin olleet palturia, ettei niitä niin tosissaan kannata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda on mies.
Jep, Riku Nieminen.
Bilepandan vihjeet ovat ennenkin olleet palturia, ettei niitä niin tosissaan kannata ottaa.
Nii. Kaippa se Riku Nieminen voi ehkä olla.
No olkoon biisiKontio kuka on, kunhan se ei vaan ole semmonen vedätys, että hahmopukua pitää useampi mies kuin vain yks, se olis jo liikaa vedätykseksi
Vierailija kirjoitti:
Olen nauranut ja valvonut niin monta yötä, kun olen miettinyt kuka on maskin takana? Hyvänen aika sentään. En pysty enää nukkumaan, kun päässäni liikkuvat eri vaihtoehdot.
Erityisesti yksisarvisen henkilöllisyys on ollut jotain aivan kamalaa. Mutta nyt tuntuu, että elämäni alkaa pikkuhiljaa loksahtamaan takaisin paikoilleen. Sillä luulen tietäväni ketkä hahmot piiloutuvat Yksisarvisen puvun taakse. Voi riemunkiljahdus sentään! Pystyn taas nukkumaan, kun olen saanut asian selvitettyä.
On tämä uskomaton ohjelma. Aluksi olin vaan silleen, että apua, onpas taas tyhmä ohjelma, kuka totakin katsoo. Sitten rupesin kuitenkin itse katsomaan ja menetin koko elämäni, kun kaikki aikani meni hahmojen selvittämiseen.
Ja kyllä on tullut naurettua myös näille panelisteille ja heidän hassun hauskoille arvauksille. Ja aina saa jännittää mitä hassunhauskaa se Maria Veitola tällä kertaa on laittanut päällensä. Eikös se yksi kerta ollut pukeutunut kärpässieneksi. Miettikää kärpässieneksi? On sillä naisella huumoria!
En malta odottaa, että tänään tulee taas illalla uusi jakso. Arvaillaan taas yhdessä illalla tällä palstalla. Sen verran voin paljastaa, että tiedän satavarmasti yksisarvisen, mutta en paljasta sitä teille, kuulkaas! Täytyyhän jotain jännitystä olla elämässä. Hyvänen aika. Sen verran paljastan, että kyseessä on ulkomaalainen poliitikko, joka on käynnyt myös Suomessa ;)
Sanopas muuta ystäväiseni. Tämä on ollut raskasta aikaa tämä syksy, kun Masked Singer alkoi. Itsekin irtisanouduin vakityöstäni, että voisin käyttää kaiken aikani hahmojen selvittämiseen. Olen myös vähentänyt yöuniani, että saisin lisää aikaa.
Onneksi tämä ohjelma loppuu pian ja saan elämäni takaisin. Olen ajatellut mennä psykiatrille, kun ohjelma päättyy. Erityisesti on ottanut koville yksisarvisen henkilöllisyyden selvittäminen. Monet ovat huhuneet Macronesta, mutta itse en jaksa uskoa, että kyseessä on Macrone.
Jonkun verran olen asioita selvitellyt ja tullut siihen lopputulokseen, että Yksisarvinen on Melanie Trump. Olen vertaillut mm. Melanien ja Yksisarvisen kävelytyyliä ja huomannut samankaltaisuuksia. Olen kirjoittanut aiheesta myös 25 sivuisen raportin, missä vertailen Melanieta ja Yksisarvista. Raporttiin olen liittänyt tekstin lisäksi myös kuvia, videoita ja diagrammeja. Tutkimustulosten perusteella on siis hyvin todennäköistä, että veikkaukseni on oikea.
Mutta ei siinä mitään, pidetään vaan yhtä. Minusta on ollut ihanaa lukea vauva-palstan arvauksia ja positiivista ilmapiiriä. Tänne on jotenkin kerääntynyt kommentoimaan hyvin samantyylisä ihmisiä. Kohtahan se Masked Singerin taas tulee! Kiitos vielä kaikille. Ootte tärkeitä ja ihania!
Lopettakaa nää typerät kommentit mitkä on yläpuolellani. Vaikka ette ohjelmasta pidä menkää muualle vittuilee ja trollaa
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nää typerät kommentit mitkä on yläpuolellani. Vaikka ette ohjelmasta pidä menkää muualle vittuilee ja trollaa
Just näin.
Ja varsinkin kun vittuilu ja sarkasmi on taitolajeja, eikä niitä näköjään kaikki osaa.
ikonen kirjoitti:
Odotan innolla illan jaksoa.
Jännittää aika paljon. Kuka seuraavaksi paljastuu
SIRPA on Shirley Karvisen lempinimi.
Kukas sen sanoi ?
Lopettakaa se toisten ihmisten arvailujen haukkuminen. Täällä tuntuu ihmiset haukkuvan toisia provoiksi heti, jos arvaus on sellainen, joka ei mielytä itseään.
Jos joku haluaa veikata Yksisarvista Ranskan presidentti Emmanuel Macroneksi ja Supersankaria Martina Aitolehdeksi niin ihan vapaasti. Ei tätä niin tosissaan tarvitse ottaa.
... Ja sitten vasta palsta-mammoilta suut loksahtaa, kun yksisarvinen paljastuukin Emmanuel Macroneksi!