Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Voisko supersankari olla Jaana Pelkonen. On käsittääkseni puhunut paljon kansanedustaja ollessaan kiusaamisesta ja vähemmistöjen oikeuksista. On myös ollut nuorempana kuorossa, joten osaa laulaa. Puolisolla taitaa olla sukutila jossain. Ekoissa videoissa puhui suurista linjoista, joka voisi viitata kansanedustajan työhön. Jollain vihjevideolla menivät leppäkertun pukukaapille, joka voisi viitata Jaanan TTK-osallistumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo bilepanda paljastui jo ekalla viikolla. Ilmiselvä Danny
Joo 78 vuotias vetelee spakaatia ja taivuttelee tolleen ehkä unissa muttei tosielämässä
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen on Selena Gomez ja takaosassa Martti Ahtisaari
Tää on loukkaava Martti Ahtisaarella on Alzheimer ettäs kehtaat.
Supersankari on Erja Lyytinen. Osaa laulaa ja soittaa kitaraa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on nii hyvä ku supersankari joidenkin mielestä osaa soittaa ja laulaa. Kyllä se Anna Maija Tuokko on vihjeet täsmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on nii hyvä ku supersankari joidenkin mielestä osaa soittaa ja laulaa. Kyllä se Anna Maija Tuokko on vihjeet täsmää
supersankari vihjevideoissa sanoo että suut loksahtaa auki kun hänet nähdään ja että huomio on osa hänen työtään ja josta tulee osata nauttia
anna-maija tuokko ei kyllä niin tunnettu ole että häneen kohdistuisi erityistä huomiota. Ainakaan minä en tunnista Tuokkoa muusta kuin nimestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
supersankari vihjevideoissa sanoo että suut loksahtaa auki kun hänet nähdään ja että huomio on osa hänen työtään ja josta tulee osata nauttia
anna-maija tuokko ei kyllä niin tunnettu ole että häneen kohdistuisi erityistä huomiota. Ainakaan minä en tunnista Tuokkoa muusta kuin nimestä
No sen takia kyseessä on Tuure B. Miksi jonkun suu loksahtaisi auki Anna-Maijan, Erjan tai Martinan takia?
Supersankari on Katri Ylander !! Ihan selvä.
Kyllä on niin ärsyttäviä nuo etsivät. Menee maku koko ohjelmasta. Etenkin Kokander huutaa ja välillä mä tiedän tän, eikä kuitenkaan tiedä. Jos ohjelma jatkuu etsivät vaihtoon.
Samoin Veitola kaikkine vaihtoon röyhelöineen ja pelle asuineen.
Itse ajattelin, että se supersankarin ”suut loksahtaa auki” vihje on kuittailua noille tuomareille, jotka aina suut ammollaan arvuuttelevat hahmoja.
Just wondering kirjoitti:
Voisko supersankari olla Jaana Pelkonen. On käsittääkseni puhunut paljon kansanedustaja ollessaan kiusaamisesta ja vähemmistöjen oikeuksista. On myös ollut nuorempana kuorossa, joten osaa laulaa. Puolisolla taitaa olla sukutila jossain. Ekoissa videoissa puhui suurista linjoista, joka voisi viitata kansanedustajan työhön. Jollain vihjevideolla menivät leppäkertun pukukaapille, joka voisi viitata Jaanan TTK-osallistumiseen.
ääni on ainakin samanlainen
Tuuren mielestä joka hahmon takana on joku homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti 5637:
9 maailmanmestaruutta ei tarkoita että ihminen on tunnettu. Löysin esim. äsken Marko Nikon, jolla on 19 maailmanmestaruutta siluettiammunnasta.
Veikkaan ettet ole koskaan kuullutkaan. Joten mites on nyt sinun yleistietosi laita?
typerä argumentti koska suunnistus on huomattavasti suositumpi laji
Jukolan viesti & venlojen viesti, niissä on mukana tuhansia joukkueita. Suunnistus on myös koulujen liikuntatunneilla kaikkialla Suomessa
Suunnistuksesta on ehkä tullut aiempaa suositumpi laji, mutta yhä hyvin marginaalinen laji verrattuina moniin muihin.
Eipä ihme, jos ei jotakuta suunnistajaa tiedä.
Monen muun lailla ihmetytti kyllä miten lapsen nimi oli muka vihje. En tiedä monienkaan julkkistenkaan lasten nimiä.
Supersankari on kyllä hyvä laulamaan . En muista, että Martina olisi ollut noin hyvä tai että olisi puhunut vähemmistöjen ja kiusattujen puolesta, joten en usko häneksi
https://www.rumba.fi/haastattelut/kasmir-nykyinen-poptahti-entinen-meta…
No nyt selittyi lapsuus kulisseissakin. Tämän luettuani uskon Corpin todellakin olevan Kasmir.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti 5637:
9 maailmanmestaruutta ei tarkoita että ihminen on tunnettu. Löysin esim. äsken Marko Nikon, jolla on 19 maailmanmestaruutta siluettiammunnasta.
Veikkaan ettet ole koskaan kuullutkaan. Joten mites on nyt sinun yleistietosi laita?
typerä argumentti koska suunnistus on huomattavasti suositumpi laji
Jukolan viesti & venlojen viesti, niissä on mukana tuhansia joukkueita. Suunnistus on myös koulujen liikuntatunneilla kaikkialla Suomessa
Suunnistuksesta on ehkä tullut aiempaa suositumpi laji, mutta yhä hyvin marginaalinen laji verrattuina moniin muihin.
Eipä ihme, jos ei jotakuta suunnistajaa tiedä.
Monen muun lailla ihmetytti kyllä miten lapsen nimi oli muka vihje. En tiedä monienkaan julkkistenkaan lasten nimiä.
jos Minna Kauppia ei tiedä niin on oikeasti aukko sivistyksessä. Ei kannata keulia omalla tyhmyydellä ihan hirveesti hei :D
heti kun on muu kuin putous/posse näyttelijä niin ei tiedetä.
Minä olin väärällä sivuilla sorry!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on niin ärsyttäviä nuo etsivät. Menee maku koko ohjelmasta. Etenkin Kokander huutaa ja välillä mä tiedän tän, eikä kuitenkaan tiedä. Jos ohjelma jatkuu etsivät vaihtoon.
Samoin Veitola kaikkine vaihtoon röyhelöineen ja pelle asuineen.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Mää oon miettinyt, että voisiko Supersankari olla Martina Aitolehti?
Lopettakaa jo Martinasta jauhaminen. Ei ole YouTube videoiden perusteella Supersankari, ei vaan ääni riitä. Eikä vihjeet sovi häneen yhtään. Antakaa Martinan jo olla rauhassa ja luoda sitä uraa, missä on hyvä.