Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
5221/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma että Supersankari ei ole nainen vaan nuori poika. Jalat ei ole naisen jalat eikä yksikään nainen  nostele jalkojaan noin.  Jännä nähdä kuka.

Vierailija
5222/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan varma että Supersankari ei ole nainen vaan nuori poika. Jalat ei ole naisen jalat eikä yksikään nainen  nostele jalkojaan noin.  Jännä nähdä kuka.

Täh. Täälä ollaan kuinka ärsyttää ku Martina jahkaaja väittää Martina kiusataan. Minua hiukan ärsyttää tämä. Ihan nainen se kyllä supersankari on. Ja aivan naiselle kuulostaa ja on naisen jalat. Niitä on voitu myös muokata. Ei todellakaan ole poika. Aika matalalle riman laskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh. Täälä ollaan kuinka ärsyttää ku Martina jahkaaja väittää Martina kiusataan. Minua hiukan ärsyttää tämä. Ihan nainen se kyllä supersankari on. Ja aivan naiselle kuulostaa ja on naisen jalat. Niitä on voitu myös muokata. Ei todellakaan ole poika. Aika matalalle riman laskit.

Jääpi nähtäväksi ,saatat olla oikeassa mutta tämä on mun mielipiteeni.

Vierailija
5224/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corppi = Kasmir

Yksisarvinen = Saija Tuupanen

Dino = Minna Kauppi

Supersankari = Martina Aitolehti

Peto = Ali Jahangiri

Bilepanda on nyt tässä kohtaa ainoa mysteeri. Onko Riku Rantala? Riku Nieminen? Aku Hirviniemi, vai kuka?

Vierailija
5225/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Supersankari olla joko Marja Salo tai Elsa Saisio? Salo tapasi miehensä ensimmäisen kerran New Yorkissa, mies kutsuu häntä sateenkaaritytöksi.

Vierailija
5226/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko Martina laulaa noin hyvin?

Martina osaa laulaa erittäin hyvin.

Ei hän kauhean hyvältä kuulostanut, kun kävin YouTubessa kuuntelemassa. En ole kuitenkaan koskaan esim. livenä kuullut. Sinä taidat tuntea hänet hyvin, koska kirjoitat noin. Me muut olemme somen varassa.

Olen somen varassa minäkin, youtubessa on biisi "Sinut tahtoisin luokseni", jossa Martina laulaa niin kauniisti tällä tummalla äänellään.

Onko Martina noin lyhyt ja siro?

On, yllätyin kun livenä näin. Tosi sporttinen, mutta hyvin siro. Äänen tunnistaa. Anna-Maija Tuokolla on vähän samantyylinen ääni, mutta mielestäni eilinen veto varmisti, että Martina tää on. En kyllä tiiä onko tavannut pressoja.

Vierailija
5227/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Corppi = Kasmir

Dino = Minna Kauppi

Peto = Ali Jahangiri

Bilepanda on nyt tässä kohtaa ainoa mysteeri. Onko Riku Rantala? Riku Nieminen? Aku Hirviniemi, vai kuka?

Tää kuvastaa nii hyvin tätä koko kautta. Bilepanda ainoa myysteri. En jaksa enää miettiä kuka tää on. Joten odotan sitä hetkeä kun poistaa maskin.

Vierailija
5228/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmetyttää nämä jotkut kommentit siitä, että Miisa ei ole mikään julkkis tai ainakaan tarpeeksi tunnettu ohjelmaan jne. Miten siis määritellään julkkis? Kysyn ihan vilpittömästi näkemystä, koska omasta mielestä Miisa kyllä täyttää julkkiksen kriteerit. Hänellä on kuitenkin instagramissa 436k seuraajaa, hän on yksi pitkäaikaisimpia ja tunnetuimpia youtubevideoiden tekijöitä, hän oli TTKssa mitä katsoo tilastojen mukaan about miljoona suomalaista, hänet on valittu vuoden vaikuttavimmaksi somehenkilöksi jne. Ja vaikka joku sanoi, ettei ole törmännyt häneen missään lehdissäkään, niin aika usein hänestä on ollut otsikoita esim. Iltalehdessä (googlesta löytyy).

Kaikki ei tietenkään voi tunnistaa kaikkia, mutta kyllä väittäisin, että aika moni muukin kuin teinit hänet tietää. Jotenkin tuntuu turhalta negatiiviselta valittamiselta nuo aiheeseen liittyvät kommentit. Enkä lähtisi vähättelemään somevaikuttajia noin ylipäätäänkään, koska he ovat oikeasti aika suuressakin roolissa etenkin monien nuorten elämässä nykyään, se on nykypäivää. Työni kautta olen oppinut näkemään sen ja kuullut useita tarinoita siitä, että ovat vaikuttaneet vahvasti myös tärkeisiin asioihin (mm. mielenterveyteen, itsevarmuuteen tai kiusaamiseen liittyviin) :)

Vierailija
5229/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bilepanda on Tuomas Kantelinen.

Oletko koskaan missään kuullut edes hänen puheääntään?

Olen. Tuomas on lahjakas kaveri ja voisi lähteä tällaisiin hullutteluihin mukaan.

Tuomas Kantelinen on lahjakas säveltäjä ja oli Tiina Lymin " rakas" muutaman vuoden.

Vierailija
5230/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Yksisarvinen eli Saija Tuupanen ole käsikirjoitettu voittajaksi: saa hyvät otsikot, kun pariskunnan molemmat osapuolet ovat sitten voittaneet Masked Singerin.

Vierailija
5231/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersankari on Ginger Spice, Geri Halliwell.

Vierailija
5232/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä, että jalkatyöskentely on aika miehekästä Supersankarilla. Kun tuumasin olisiko se Joalin, mutta Joalinhan ei varmasti liiku noin miehekkäästi. Siis se haara-asento... Kuka nainen seisoo jalat metrin päässä toisistaan?

Vierailija
5233/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun pusu oli joku Miisas! En ole hänestä ikinä kuulutkaan enkä tietenkään nähnytkään, joten ei voinut mitenkään edes arvailla häntä:(

Vierailija
5234/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supersankari on Ginger Spice, Geri Halliwell.

spaissareista puheen ollen. Mel B oli Espanjan maskedissa

Vierailija
5235/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Anna Puu ei olisi saanut loppukeväällä vauvaa sanoisin, että hän on Supersankari. Viime vuoden puolella Anna Puu siivosi innoissaan navettaa - jossa ei suinkaan lehmiä vaan aarteita menneiltä vuosilta. Tästä Puun somessa päivityksiä. Lisäksi Anna Puu on ollut niissä Linnanjuhlissa, joissa oli jonkun mainitsema Jasper Pääkkönen - siis pressoja ja Hollywood-tähtiä.

Vihjeet harvoin tarkoittaa sitä miltä ne ensin kuulostaa.

Vierailija
5236/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä, että jalkatyöskentely on aika miehekästä Supersankarilla. Kun tuumasin olisiko se Joalin, mutta Joalinhan ei varmasti liiku noin miehekkäästi. Siis se haara-asento... Kuka nainen seisoo jalat metrin päässä toisistaan?

Sitä kutsutaan ammattipiireissä koreografiaksi.

Vierailija
5237/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

supersankarilla pukkarissa oven vieressä kitara, eri kuin se joka oli edellisessä esityksessä

erja lyytinen on myös 158cm eli tosi lyhyt

Vierailija
5238/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen on Sanna Marin, kilpailuhenkisyys, kova siivoamaan, tanssinut nuorempana..

Vierailija
5239/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Corppi = Kasmir

Dino = Minna Kauppi

Peto = Ali Jahangiri

Tää kuvastaa nii hyvin tätä koko kautta. Bilepanda ainoa myysteri. En jaksa enää miettiä kuka tää on. Joten odotan sitä hetkeä kun poistaa maskin.

Bilepanda on Tomi björck

Vierailija
5240/7590 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten kiinnittäneet huomiota, miten Ile vilkuilee koko ajan vasemmalle yläviistoon :D? Alkaa jo häiritä että mitähän siellä on. Kello? Ohjaaja näyttämässä käsimerkkejä? Oli mikä oli niin oisko ollut järkevämpää laittaa katselun kohde suoraan lavan eteen eikä katonrajaan. Sori tämmöinen off topic, tai liittyyhän tämäkin ohjelmaan :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän