Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
No höh ! Mulle ihan tuntematon tyyppi tää Parikka.
Yksisarvinen kuulosti kauan Sanilta ja Arja Korisevalta. Nyt en oo enää varma, mutta joku iskelmälaulaja se on.
Luulin että Corppi lähtee, koska arvattiin et se on Toni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa Laukka. Hän on myös työntänyt kuulaa. Ihan uskomaton laulaja!!
Niin on ja hänellä on myös ollut syömishäiriö.
Mikä tämä syömishäiriöjuttu on? Onko jossain sanottu, että Yksisarvisella on ollut syömishäiriö?
Ei ole suoraan sanottu, mutta vihjeistä voi päätellä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on ja hänellä on myös ollut syömishäiriö.
Mikä tämä syömishäiriöjuttu on? Onko jossain sanottu, että Yksisarvisella on ollut syömishäiriö?
Vihjeenä oli liikaa vaahtokarkkeja. Ei välttämättä liity syömishäiriöön.
No ihmettelinkin. Eihän tuo välttämättä tarkoita syömishäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että Corppi lähtee, koska arvattiin et se on Toni
Paitsi ettei ole Toni.
1-sarvinen vois olla, kuten raadissa sanottiin, Virpi Kätkä ja Katja tarakalla. Laihuuspakko niillä, varmaan syöneet vaahtiksia ja antaneet ylen.
Vierailija kirjoitti:
Pippa on erittäin hyvä laulaja, ei ole julkisuudessa vaan näyttänyt kyseistä taitoaan.
Manuela bosco on kaukana jostain pinkistä hattarasta, semmoinen tumma boheemi nainen. Miten ne sai sen liitettyä hattaraan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin te tiesitte! Itse en tiennyt.
Voisiko olla, että "tieto" on katsomosta käsin hankittu? Eiköhän joku sieltä aina ehdi palstalle arvaamaan, kuka milloinkin putoaa.
Yksisarvinen varmistui Saija Tuupaseksi. Hänellä on kolme tähtitatuointia.
Vierailija kirjoitti:
1-sarvinen vois olla, kuten raadissa sanottiin, Virpi Kätkä ja Katja tarakalla. Laihuuspakko niillä, varmaan syöneet vaahtiksia ja antaneet ylen.
Höpö höpö. Molemmilla on erittäin paha refluksitauti. Katja on leikattu joskus sen takia ja muistaakseni eka leikkaus meni pieleen. Hän laihtui sen takia noin 40 kg painavaksi.
Huomasitteko, miten kevyesti Pandan jalka nousi korkealle. Mahtaako Rantala olla niin notkea. Tuo Pandahan vaikuttaa tosi ketterältä, vaikka onkin tehty vähän paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että "tieto" on katsomosta käsin hankittu? Eiköhän joku sieltä aina ehdi palstalle arvaamaan, kuka milloinkin putoaa.
Itse tiesin että se on Sara siitä, että joskus oon katsonut salkkareita ja kuullut Saran laulavan siinä
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen varmistui Saija Tuupaseksi. Hänellä on kolme tähtitatuointia.
Miten Saija Tuupaseen käy se maailmanmestaruusvuosivihje? Mitä on voittanut ja minä maailmanmestaruusvuonna?
Saija Tuupanen on parempi laulaja kuin 1-sarvinen! Ei siis voi olla. Komppaisin pippa laukka -spekulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisö ei näe paljastettavia hahmoja, tilanteet on feikattuja.
Vierailija kirjoitti:
tai laulavat vuorotellen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiesin että se on Sara siitä, että joskus oon katsonut salkkareita ja kuullut Saran laulavan siinä
Hattara on tällä kaudella ainoa jonka oon tunnistanut pelkän äänen perusteella.
Mun tuli sama ajatus.