Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
2301/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pysti se on. Näkee kun tutkii pystin jalostaa tarkemmin. Suomalaisista pysteistä Kultainen Venla tulee ensimmäisenä mieleen. Hämärässä kuvattuna voi olla että hieman vääristyy.

Minusta se näyttää vaan sen tarjottimen kahvalta.

Vierailija
2302/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjeet viittaa Jasper Pääkköseen, hänhän on kalamies ja isänsä näyttelija Seppo Pääkkönen, joten lapsuus varmaan teatterilla vietetty. 

Corpin vesivihjeet eivät välttämättä liity millään tavoin kalastukseen, eivätkä välttämättä edes uimiseen. Vihjeet vedestä voivat olla symboleita ja niillä voi olla psykologinen merkitys. Ainakin itse ajattelin niin, kun Corppi ”peilailee itseään vedestä” tai kertoo tummasta vedestä.

Corppi sanoi olevansa hyvä rintauimari. Myös kalakirja oli turvamiehen kädessä kun Corppi oli astumassa lavalle. 

Oliko näin. No mutta voittaako jasperiin, hyvä ku jollain on silmät päässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta viittaako jasperiin, hyvä ku jollain on silmät päässä. Pahoittelut kirotusvirheistä

Vierailija
2304/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa vihjevideot ja niiden taustat ja siellä olevat esineet tarkkaan. Ainakin kaksi artistia selvitin niiden perusteella!

Jannen mukaan hahmon kävelytyylin ja maneerien tutkiminen on turhaa työtä.

- Taitava koreografi Reija Väre on tehnyt kaikkensa, että maneerit poistetaan.

Lisäksi Janne paljasti myös, että vielä on tulossa kolme yllättävää paljastusta. En olisi uskonut, että he olisivat saaneet nämä tyypit mukaan kertoo Kataja.

Jostain lehdestä löysin tälläsen. Eli kattokaa vihjeitä taustalla tarkkaa nekin voi paljastaa. Ja en Malta odottaa mitä paljastuksia toivottavasti corppi ja bilepanda

Onko tämä siis ollut nyt lähipäivinä lehdessä? Vai onko osa näistä yllättävistä paljastuksista jo mennyt.

Laitoin jostain lehdestä, tarkistin ja tosiaan tuo oli ennen kautta julkaista. Jannelle yllätykset varmaa oli Päivi, Jani, sekä Helena noh se siitä. Pitäisi tarkastaa ensiksi enne ku innostuu liian nopeaa

Vierailija
2305/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ohjelma on jotain todistanut, niin sen, että moni näyttelijä pesee laulussa monet suomen "eturivin" ammattilaulajat. Esim. Jarkko Tammisen ja Maija-Liisa Peuhun laulu oli todella upeaa. Toisaalta ihmekö tuo, kun koulutetut näyttelijät saavat laulutunteja, kun taas musiikkimaailmassa niitä ei edes nykyään tarvita, kun autotune hoitaa homman.

Jarkko Tamminen on levylaulajakin. Ainakin Muumilaakson Lauluretki levyllä on useita hänen laulamiaan kappaleita. On ihan korkeatasoinen lastenlevy.

Vierailija
2306/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olavi Uusivirta laulaa nenäkautta toki englanniksi voi erilailla. Ja eikös jasperilla ole s vikaa tai söhähtää, toki on voinut sen korjata

Vierailija
2307/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Corppi on Tuomas Holopainen.

Vierailija
2308/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjeet viittaa Jasper Pääkköseen, hänhän on kalamies ja isänsä näyttelija Seppo Pääkkönen, joten lapsuus varmaan teatterilla vietetty. 

Corpin vesivihjeet eivät välttämättä liity millään tavoin kalastukseen, eivätkä välttämättä edes uimiseen. Vihjeet vedestä voivat olla symboleita ja niillä voi olla psykologinen merkitys. Ainakin itse ajattelin niin, kun Corppi ”peilailee itseään vedestä” tai kertoo tummasta vedestä.

Corppi sanoi olevansa hyvä rintauimari. Myös kalakirja oli turvamiehen kädessä kun Corppi oli astumassa lavalle. 

Jasper on toki kuuluisa myös siitä, että hän puhuu uhanalaisten kalojen puolesta ja harrastaa kalastusta. Aika moni muukin julkkis harrastaa kalastusta ja jos on katsonut luonto, retki jne. ohjelmia, niin tietää että heitä on paljon. Silti näillä vesi vihjeillä viitataan muuhunkin, kuin pelkkään kalastukseen ja uimiseen.

Vierailija
2309/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Corppi on Tuomas Holopainen.

Kerrotko miten vihjeet sopii tai lauluääni? Viime kaudella joku oli aivan varma siitä, että Pakkanen on Holopainen.

Vierailija
2310/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsta Hietanen on hyvä arvaus, mutta hän on 174cm. Corppi näytti ehkä pidemmältä. Ja miten Konsta olisi viestintuoja tuonpuoleisesta? Ääni saattaisi kyllä sopia Konstaan.

Kokeillaan sitten Teemu Laajasaloa.

Vierailija
2311/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pysti se on. Näkee kun tutkii pystin jalostaa tarkemmin. Suomalaisista pysteistä Kultainen Venla tulee ensimmäisenä mieleen. Hämärässä kuvattuna voi olla että hieman vääristyy.

Venla se ei ole. Yläosa on täysin erilainen.

Joo, paremminkin tulee mieleen, että ne on antiikki esineitä. Muutenkin Corpin koti on aika nostalginen. Enkä nyt tarkoita että Corppi on huutokauppakeisari tai se Markku mikä lie.

Vierailija
2312/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen vakuuttunut Corpin olevan Martti Suosalo.

Naisen tuoma kattila lavasteissa viittaa siihen, että hänen äitinsä oli keittäjä. Oli myös Tummien vesien tulkit —sarjassa.

Vierailija
2313/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Johannes Holopainen olla corppi

Vierailija
2314/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tuoma kattila lavasteissa viittaa siihen, että hänen äitinsä oli keittäjä. Oli myös Tummien vesien tulkit —sarjassa.

Täytyy martilla olla aika nuoren miehen lauluääni. Oon joskus kuullu laulavan ja ei todellakaan ole. Nuori jamppa tää on

Vierailija
2315/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkku on kuin Simo Frangen. Hänhän aina mainosti olevansa maisteri, puhuu lätkästä ja perpeeristä. Joka kaudella on veikattu, että mukana on joku Duudsoni, joten ehkä kolmas kerta toden sanoo. Siksi mun toinen veikkaus on HP.

Vierailija
2316/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmäämitääntierä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy martilla olla aika nuoren miehen lauluääni. Oon joskus kuullu laulavan ja ei todellakaan ole. Nuori jamppa tää on

Osa täällä on sitä mieltä, että Corpilla on vanhemman miehen ääni. Itse veikkaisin, että hän on 30-40-vuotias, mutta voin toki olla täysin väärässä.

Vierailija
2317/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti on samanpitunen ku Ile, tää on pikkasen lyhyempi. Ja corpilla on nuoren miehen lauluääni.

Vierailija
2318/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmäämitääntierä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa täällä on sitä mieltä, että Corpilla on vanhemman miehen ääni. Itse veikkaisin, että hän on 30-40-vuotias, mutta voin toki olla täysin väärässä.

Voi olla vanhakin. Muttei nii vanha ku suosalo

Vierailija
2319/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiiän myös itteki kuka on corppi. Tosin yhteyttä tuon puoleiseen en ymmärrä yhtään. Mutta olipa yllättävää tälläiselle näin heinolla julkkikseksi on noin karismaattisen upea lauluääni.

Eicca Toppinen: apokalypsi: mysteerejä, asioita jotka ovat tavallisen ihmistietämyksen ulkopuolella. Jumala antaa valituille profeetoille tai pyhimyksille ohjeita koskien salattuja asioita, jotka usein ovat joko täysin vieraita ihmiskokemukselle tai koskevat ihmisten historiaa joka on vielä toteutumatta (Wikipedia)

Vierailija
2320/7590 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Edelman on...

-pituudeltaan 182cm

-näyttelijän ja säveltäjän lapsi (lapsuus kulisseissa)

-näytellyt elokuvassa Tumman veden päällä

-harrastaa (avanto)uintia

Corppi? Ruumiinrakenne täsmäisi ja laulamaankin noin pystyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme