Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toivoo, että meikkaisin myös kotona

Vierailija
28.08.2021 |

En tiedä, pitäisikö olla iloinen vai loukkaantua?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf. Loukkaavaahan tuo on, jos naamasi ei kelpaa ilman meikkiä.

Vierailija
2/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa on loistavia videoita tästä teemasta. Naiset imuroivat iltapuvuissa jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset haluaisivat miellyttää aviomiehiään eikä muita, hei meikkaisivat kotiin jäädessään eivätkä ulos lähtiessään.

Vierailija
4/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies!

Vierailija
5/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, et säkin puet puvun ja käyt slippaamassa tukan. Munakarvat pitää kanssa ajaa ;)

Vierailija
6/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meikata ollenkaan? Mies tottuu paremmin meikittömään naamaan.

Vierailija
7/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä toivoa. Ja en nyt tiedä, jos iho kestäisi ja puoliso tykkäisi, niin voisin ihan hyvin joskus meikata ihan vaan kotona ollessani (en nyt minään suursiivouspäivänä tai joka päivä, mutta ei se nyt minun arvoani mitenkään alenna laittaa välillä pakkelia naamaan ihan vaan huvin vuoksi jos toinen siitä tykkää).

Ei kai tuo nyt kuitenkaan ollut mikään sellainen vaatimus, että heräisit jatkossa aina aamulla ennen miestä neikkaamaan ettei tämän vaan "tarvitsisi" nähdä sua au naturel..

Mutta ihan miten itsestä tuntuu. Tosin jos meikkaaminen ei ole oma juttu ja iho siitä kärsii (kuten minulla), niin ehkä kieltäytyisin ja selittäisin asian miehelle.

Vierailija
8/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoispa mun mies samaa :D Tykkään meikata mutta kun en silti ikinä oikeen viitsi.... Jos ees mies tykkäis niin jaksaisin panostaa kotonakin. Muttakun sille on ihan sama onko meikkiä vai ei.

Vierailija
9/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaisin hiukan tarkempia perusteluita miksi hän sitä toivoo.

Vierailija
10/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saahan sitä toivoa. Ja en nyt tiedä, jos iho kestäisi ja puoliso tykkäisi, niin voisin ihan hyvin joskus meikata ihan vaan kotona ollessani (en nyt minään suursiivouspäivänä tai joka päivä, mutta ei se nyt minun arvoani mitenkään alenna laittaa välillä pakkelia naamaan ihan vaan huvin vuoksi jos toinen siitä tykkää).

Ei kai tuo nyt kuitenkaan ollut mikään sellainen vaatimus, että heräisit jatkossa aina aamulla ennen miestä neikkaamaan ettei tämän vaan "tarvitsisi" nähdä sua au naturel..

Mutta ihan miten itsestä tuntuu. Tosin jos meikkaaminen ei ole oma juttu ja iho siitä kärsii (kuten minulla), niin ehkä kieltäytyisin ja selittäisin asian miehelle.

Mun virolainen kaveri herää joka aamu kello viisi meikkaamaan ettei mies ehdi näkemään luomua naamaa. Ei näe kuulemma mitään ongelmaa. Mä en jaksais 🤯

Vierailija
11/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle riittää, että saa seksiä säännöllisesti. Ei sitä naama kiinnosta.

Vierailija
12/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun virolainen kaveri herää joka aamu kello viisi meikkaamaan ettei mies ehdi näkemään luomua naamaa. Ei näe kuulemma mitään ongelmaa. Mä en jaksais 🤯

Joo en mäkään käsitä, minulla myös kaveri, joka näin tekee (tai ainakin teki parisuhteessa useamman vuoden). Ihmettelen aina, miksi kukaan jaksaa/viitsii olla sellaisessa suhteessa, jossa ei kelpaa omana itsenään.

Vierailija
13/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään joskus ihan omaksi ja miehen iloksi panostaa itseeni ja pukeutua ja meikata nätisti myös kotona.

Kelpaan tosin luonnollisenakin mainiosti.

Miksei kumppanin toiveita voi joskus toteuttaa?

Itse en ihan ymmärrä jos se ei ole itseltä mitenkään pois. Kyllä mä itsekin tykkään kun se oma mies ei saa katsettaan irti musta. Ja jos panostan ulos lähtiessä, niin miksi en oman miehen takia?

Mutta ei nainen varmaan nykyään saa olla miellyttämisenhaluinen, vaikka tekeekin sen ihan omaksi ilokseenkin.

Vierailija
14/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se mies ei myöskään käytä kotona pieruverkkareita ja reikästä t-paitaa, niin mikä ettei aina joskus. Yleensä en viitsi meikkiä laittaa edes kauppaan lähtiessä, töihin vähän väriä ripsiin ja kulmiin.

Vierailija
15/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä meikkaan itsekseni sinkkunakin ja seurustelusuhteissa oon myös päivittäin vähintään pienesti ehostanut joka päivä. Musta se on mukavaa, ja tulee itselle kiva olo. Tykkään myös olla ilo miehen silmälle, omissa rahkeissani.

Mutta en kyllä tiedä miten suhtautuisin, jos joku mies oikein vaatisi mua meikkaamaan...mä oon mikä oon, tuskinpa alkaisin esim.tankotanssia miehen pyynnöstä harrastamaan, jos en itse siitä ole ollut koskaan kiinnostunut.

Vierailija
16/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi tuntea syyllisyyttä ja häpeää aiheesta! Etkö ymmärrä, että naisen tärkein tehtävä parisuhteessa on huolehtia ulkonäöstään?

Vierailija
17/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että miehelle on mielestäni moraalisesti oikein käydä vieraissa jonkun hotimman naisen luona, jos sinä et huolehdi ulkonäöstään.

Vierailija
18/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

petos

Vierailija
19/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ilman meikkiä kotona. Haluan mieheni näkevän minut kauniisti puettuna ja meikattuna. Kun hän on iloinen, minäkin olen. Tietenkin haluan miellyttää miestäni.

Vierailija
20/35 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en mäkään käsitä, minulla myös kaveri, joka näin tekee (tai ainakin teki parisuhteessa useamman vuoden). Ihmettelen aina, miksi kukaan jaksaa/viitsii olla sellaisessa suhteessa, jossa ei kelpaa omana itsenään.

Saunassakin meikit naamalla vai eri aikaan saunaan ja suihkuun? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan