Mies toivoo, että meikkaisin myös kotona
En tiedä, pitäisikö olla iloinen vai loukkaantua?
Kommentit (35)
Ai kamala.. Onkohan nämä jutut totta.
Siis tiedän kyllä joidenkin tekevän sitä, että heräävät ennen miestä meikkaamaan.
Itsekin olin nuorena niin epävarma.. Mutta. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Saunaan pukeudutaan sitten siihen verkosta tilattuun nailon korsettiin ja korkokenkiin.
:D Nauroin, kiitos!
Luulen, että mieheni kärräisi minut psyykepolille, jos nousisin aamuviideltä meikkaamaan :D
Miehet ovat loppujen lopuksi hyvin vähän kiinnostuneet meikatuista naisista ja varsinkin kotona.
En meikkaa kotona enkä muutenkaan. Näytän mielestäni ihan kivalta ja nätiltä ilman meikkiä. Jos mies alkaisi sanella miltä mun pitää näyttää, miten meikata tai pukeutua niin todellakin olisi entinen.
Älä suostu , kohta vaatii laihduttamaan , sitten lista jatkuu ja jatkuu. Kohta huomaat olevasi huonoihoinen luuranko pitsistringeissä ja ukko vilkuilee uutta.
Vierailija kirjoitti:
Saunaan pukeudutaan sitten siihen verkosta tilattuun nailon korsettiin ja korkokenkiin.
Älä unohda Tatjaana tukkaa! Saunaan pistetään kunnon lakkanuttura ja vamppimekki ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda Tatjaana tukkaa! Saunaan pistetään kunnon lakkanuttura ja vamppimekki ;)
mekki -> meikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stay-up sukat unohtuivat!
Voithan sä kokeilla meikata välillä kotonakin, jos mies siitä tykkää ja se ei sua haittaa. Ei nyt koko aikaa, mutta välillä. Kyllä mäkin meikkaan ja laitan seksikkään mekon esim ravintolaan mennessä ja mies siitä kyllä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stay-up sukat unohtuivat!
Stayupeissa saunominen tulee olemaan mielenkiintoinen kokemus xD
Kyllä mä meikkaan, vaikka en olisi poistumassa kotoa mihinkään koko päivänä. Ei kauaa vie aikaa laittaa kulmat kuntoon, rajausta silmiin, ripsiväriä, cc-voidetta ja poskipunaa. Näillä sitten koko päivä ja illalla pesu tai urheilun jälkeen pesu. Tosin pukeudun myös kotona ihan ihmiseksi eli usein mekko ja sukkahousut tai farkut ja neule. Muuten on koko päivän tunne, että sitä ei ole edes hereillä.
Asun yksin eli en kenenkään takia ole pukeutumassa kotona. Mukavampi vain itselle.
Meikkaan joka päivä. Mökilläkin kesällä. Ripsiväriä, pakkelia, kajalit ja luomiväri, harmaa. Tietty. Ei oo vitsi. Oon naimisissa hyvänen aika!