Nimeä kolme elämäsi suurinta nautintoa
Kommentit (153)
Arjessa : Hyvä ruoka, Hyvä kirja, Oman miehen kokkailut.
Muina aikoina: Matkustelu, mökillä olo (sis. edelliset arjen nautinnot) ja vielä kerran matkustelu.
Yleisesti: Kiva työ, Kiva koti, Ihana mies ja ok terveys.
Top3
1. P@skantaminen
2. Nukkuminen
3. Nukkuessa P@skantaminen
Tärkeä ihmissuhde, syksyn kostea hämy kynttilöineen, järvenselkää halkovan kuunsillan katseleminen.
Seksi (varsinkin yhden/kahden viinilasin jälkeen, jää turhat kireydet pois), urheilu, nukkuminen sillon kun väsyttää
T. Kahden pienen äiti
1.omo color 2.bioluvil color 3.omo sensitive.
Kyseessä pesupulverit, joita kulutan omiin leikkeihin n. 4kiloa viikossa. Joskus otan mitallisen pulveria kämmenelle ja hieman vettä päälle ja hieron käsiin. Se tuntuu ihanalta ja taivaalliselta, myös tuoksu on taivaallinen. Joskus muotoilen massasta palloja peilikaappiin kuivumaan. Ne sitten puristan rikki ja hieron ja pesen kädet sillä hajonneella murumössöllä. Joskus lasken kaksi mitallista vettä suoraan pulverilaatikkoon. Se pakkuuntuu ja kovettuu ihanaksi lastuksi joka hajoaa ihanasti pestessä. Pesen kädet edellä mainituilla tavoilla n 15 kertaa päivässä. Käsien iho on pehmeä, puhdas ja kimmoisa, kädet eivät kuivu talvellakaan ja sairastelu on loppunut kokonaan. Tulen huonovointiseksi ja apeaksi jos en pääse pesemään käsiä omolla tai biolla. Olen siihen yhtä koukussa kuin tupakoitsijat röökiin. Minä sen sijaan en halua lopettaa, tuoksun ihanalle ja olen tyydyttynyt ja onnellinen. Suosittelen kaikille!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:44"]Lapseni kasvun seuraaminen, seksi mieheni kanssa, ja virtsaaminen exäni haudalle (tulevaisuudessa). [/quote] Tiedoksi vaan, että haudalle virtsaaminen on haudan häpäisemistä josta saa mojovat sakot ja rekisterin kiinni jäädessään.
[/quote]No jopas, tämä muuttaakin asian ihan kokonaan :-D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:10"]
1.omo color 2.bioluvil color 3.omo sensitive. Kyseessä pesupulverit, joita kulutan omiin leikkeihin n. 4kiloa viikossa. Joskus otan mitallisen pulveria kämmenelle ja hieman vettä päälle ja hieron käsiin. Se tuntuu ihanalta ja taivaalliselta, myös tuoksu on taivaallinen. Joskus muotoilen massasta palloja peilikaappiin kuivumaan. Ne sitten puristan rikki ja hieron ja pesen kädet sillä hajonneella murumössöllä. Joskus lasken kaksi mitallista vettä suoraan pulverilaatikkoon. Se pakkuuntuu ja kovettuu ihanaksi lastuksi joka hajoaa ihanasti pestessä. Pesen kädet edellä mainituilla tavoilla n 15 kertaa päivässä. Käsien iho on pehmeä, puhdas ja kimmoisa, kädet eivät kuivu talvellakaan ja sairastelu on loppunut kokonaan. Tulen huonovointiseksi ja apeaksi jos en pääse pesemään käsiä omolla tai biolla. Olen siihen yhtä koukussa kuin tupakoitsijat röökiin. Minä sen sijaan en halua lopettaa, tuoksun ihanalle ja olen tyydyttynyt ja onnellinen. Suosittelen kaikille!
[/quote]
Tekisi mieli nauraa jonkun hyvälle mielikuvitukselle, mutta sitten tuli mieleen, että onko tämä kuitenkin jostain 4D-dokumentista... voisiko tämä sittenkin olla jonkun ihmisen elämässä todellisuutta...
Erilaiset päihteet, hyvä musiikki ja seksi
Kuntosali, suuseksi ja hyvä pihvi & salaatti (oh..kuulostampa mieheltä :p )
Lapset, seksi oman miehen kanssa ja suklaa hyvän telkkariohjelman tai kirjan kanssa. Eipä sitä oikein mitään muuta ihminen tarvi.
Syöminen, masturbointi, kissojen rapsuttelu.
Ruoka, seksi ja nukkuminen. Järjestys vaihtelee, mutta ei ole näiden ohi meneviä.
Herkuttelu, yksin pitkään nukkuminen, naisseurassa baari-iltaan valmistautuminen
Matkustelu, hyvä seura, makuhermoja hellivä ruoka (sisältää myös herkut)
Suklaa, räppi, nukkuminen.
Kuulostaapa teiniltä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:10"]
1.omo color 2.bioluvil color 3.omo sensitive. Kyseessä pesupulverit, joita kulutan omiin leikkeihin n. 4kiloa viikossa. Joskus otan mitallisen pulveria kämmenelle ja hieman vettä päälle ja hieron käsiin. Se tuntuu ihanalta ja taivaalliselta, myös tuoksu on taivaallinen. Joskus muotoilen massasta palloja peilikaappiin kuivumaan. Ne sitten puristan rikki ja hieron ja pesen kädet sillä hajonneella murumössöllä. Joskus lasken kaksi mitallista vettä suoraan pulverilaatikkoon. Se pakkuuntuu ja kovettuu ihanaksi lastuksi joka hajoaa ihanasti pestessä. Pesen kädet edellä mainituilla tavoilla n 15 kertaa päivässä. Käsien iho on pehmeä, puhdas ja kimmoisa, kädet eivät kuivu talvellakaan ja sairastelu on loppunut kokonaan. Tulen huonovointiseksi ja apeaksi jos en pääse pesemään käsiä omolla tai biolla. Olen siihen yhtä koukussa kuin tupakoitsijat röökiin. Minä sen sijaan en halua lopettaa, tuoksun ihanalle ja olen tyydyttynyt ja onnellinen. Suosittelen kaikille!
[/quote]
Tekisi mieli nauraa jonkun hyvälle mielikuvitukselle, mutta sitten tuli mieleen, että onko tämä kuitenkin jostain 4D-dokumentista... voisiko tämä sittenkin olla jonkun ihmisen elämässä todellisuutta...
[/quote]
no on ihan minun omaa todellisuuttani ja arkeani. Suosittelen kokeilemaan avoimin mielin, saatat koukuttua. :)
Seksi, lähipiiri, ihanat koti-illat <3