Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tosi hyvännäköinen mies valitsee ruman naisen?

Vierailija
29.09.2014 |

Ihastuin muutama vuosi sitten erääseen mieheen ja tapailimme muutaman kerran.Sen pidemmälle emme menneet koska mies oli naimisissa ja kahden pienen lapsen isä.Törmäsimme sitten toisiimme eilen ja kauhistuin,mies oli kaupassa ilmeisesti uuden naisen kanssa joka oli sairaalloisen lihava,vanhoissa rytkyissä ja ilmeisesti sairas/laiska koska mies paimensi niitä lapsia ja samalla keräsi tavaroita kärryyn.Vaihdoimme muutaman pitkän katseen ja huomasin että se katseli mua kun uuden naisen silmä vältti.En saa ajatuksiani pois tästä tapahtumasta ja olen vieläkin mieheen todella ihastunut.Miksi mies voi valita ruman naisen kun olis kauniinkin saanut.Ei myöskään näyttänyt kovin tyytyväiseltä.Vielä yks pointti,mies on ulkomaalainen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:32"]

Todennäköisesti mies on tosi hyvännäköinen vain sinun mielestäsi ....

[/quote]

Kyllähän noita pareja oikeasti joskus näkee, missä mies klassisen komea ja nainen kuin seinästä revitty & ylipainoinen.

[/quote]

Se klassisen komea mies vain ei saa ketään muuta kuin tuon seinästärevityn.

Moni mies on mieluummin yksin.

Tämä johtuu naisten kohtuuttomista kriteereistä miehen suhteen. Moni hyvä mies jää naisetta.

[/quote]

Jos mies on oikeasti komea se saa kenet vain haluaa. 

[/quote]

Ei Suomessa.

Vierailija
22/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:48"]

Mies oli siis naimisissa kun tapasimme pari vuotta sitten.Näin silloin sen vaimon (ulkomaalainen) ja tapasin myös lapset ja nyt oli siis liikkeellä suomalaisen naisen ja lapsien kanssa,lapset siis aiemmasta liitosta. Ap

[/quote]

Mikset laita välilyöntiä pisteiden ja pilkkujen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:03"]

[/quote]

Kyllähän noita pareja oikeasti joskus näkee, missä mies klassisen komea ja nainen kuin seinästä revitty & ylipainoinen.

[/quote]

Tämä johtuu naisten kohtuuttomista kriteereistä miehen suhteen. Moni hyvä mies jää naisetta.

[/quote]

[/quote]

Ei Suomessa.

[/quote]

Mistäs sen tiedät? Tosin Suomessa noita supertason miehiä ei kyllä ylipäänsä ole ainakaan sinkkujen markkinoilla miltei yhtään, ei yllätyksenä. 

Vierailija
24/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ehkä SINUN mielestä hyvän näköinen, mutta muiden mielestä ihan mitään sanomattoman näköinen katupros....

Vierailija
25/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve Rostin molemmat aviomiehet mielestäni olivat komeita. Tiedän pari tapausta toisin päin. Hyvin tavallisella tukevahkolla ja harvahiuksisella peruspertillä on keskivertoa kauniimpi vaimo. Nämä tuntemani miehet eivät ole erityisen rikkaitakaan, keskituloisia. Minä olen aina suhtautunut epäluuloisesti komeisiin miehiin, en oikein tiedä mistä se johtuu.

Vierailija
26/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:32"]

[/quote]

[/quote]
Meille on käynyt niin että minä olen rupsahtanut ja mies komistunut iän myötä. Nuorena olin nätti, vaan enää. Mies taas on muuttunut tavallisesta nörtistä komeaksi mieheksi. Hyvin tunnun hänelle kuitenkin vieläkin kelpaavan.

Vierailija
27/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa tulevaisuudessa hieman enemmän, kun ottaa "ruman" vaimon, koska kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy...

Vierailija
28/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, ettei mies ole mikään yleisesti komea. Makuja on monia. Kaverini mies on hänen mielestään komea, mutta musta tosi ruma, enkä ikinä ottais. Kaverini on samaa mieltä taas minun miehestäni. Meillä on aika päinvastainen maku. Hän tykkää laihoista, vähän ehkä naismaisista miehistä, kun itse tykkään miehistä joissa on persoonaa ja ehkä vähän virheitäkin ja laiha mies on kauhea. Lihaksikas tai vähän roteva kiitos.

Vierailija
29/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei Suomessa.

[/quote]

Mistäs sen tiedät? Tosin Suomessa noita supertason miehiä ei kyllä ylipäänsä ole ainakaan sinkkujen markkinoilla miltei yhtään, ei yllätyksenä. 

[/quote]

Niin, eikä naisia.

Mutta kun peruspyllerönaiselle ei kelpaa perusmies. Sehän tässä ongelmana on.

Vierailija
30/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina seurustellut ja tapaillut vain hyvännäköisiä miehiä, joista nykyinen on ehdottamasti eniten makuuni. En tiedä mitä ne minussa rumassa näkevät/ ovat nähneet ? :D

Vierailija
31/49 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/49 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:05"]

Hmm. Oletko miettinyt niin kamalaa vaihtoehtoa, että miehen mielestä se uusi nainen onkin sinua kauniimpi? Tai mukavampaa seuraa? Jos vaikka on sellainen tyyppi, jota ei voi kuvitellakaan av:lle toisten ulkonäköä kauhistelemaan? Itse ainakin olen siitä 'omituinen' että tuhat kertaa ennemmän vietän aikaa miellyttävän ja hauskan mutta ns. huonomman näköisen kuin tosi komean, mutta luonteeltaan tylsemmän tai vähemmän miellyttävän miehen kanssa. Kumma juttu.

[/quote]

Joo, kyllä ulkonäkö on toissijainen asia jos muuten synkkaa. Mutta kyllä usein saa ihmetellä noin luonteen puolestakin sitä millaisten kanssa suhteisiin ruvetaan (niin naiset kuin miehet).

Eikä se todellakaan mene automaattisesti niin että jos on ruma tai korkeintaan tavallisen näköinen niin sitten on sisäisesti kaunis. Yllättävän usein ne vaatimattoman näköiset on luonteeltaan vähän mitä sattuu, epävarmuuttaan ilkeileviä tms. ja moni kaunis ihminen onkin myös tosi sympaattinen ja mukava.

Toki voi olla että mä näen kauneuden toisin kuin osa muista, mä katson ihmisen piirteitä en sitä miten paljon se laittautuu, paljon laittautuvissa varmaan onkin paljon näitä epävarmoja ja ikäviä ihmisiä.

Vierailija
33/49 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:22"]

Komea mies on 99,9 %:sti asshole ja kun kaunis nainen voi valkata itselleen mieluisen ei pelkkä komeus riitä.

[/quote]

Todellakin juuri näin. Jostain syystä klassisen komeat miehet eivät vaan ole aviomiesmateriaalia. Voi kyllä päteä naisiinkin.... 

Vierailija
34/49 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se nainen on hyvä sängyssä.

T. Ruma nainen

Vierailija
35/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kemiat" kohtasivat, eikös naiset sitä aina halua?!!

Vierailija
36/49 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, me aatellaan miehen kanssa toisistamme just tällai et "Ei vitsi, miten mä oon ton saanu?".

Me tutustuttiin ensin ystävinä miehen kanssa, ja kumpikaan ei aluks osannu aatella toisesta oikein mitään. Ei kumpikaan ollu kumppaninhaussa tai mitään, mutta kun tutustuttiin niin huomattiin vaan että me vaan ollaan niin samanlaisia. Ja kun rakastuin miehen sisimpään, niin siitä lähtien se on ollu mulle seksikkäin ja komein mies. Mies sanoo samaa, että sisin on niin kohillaan että alkoi ulkokuorta pitää kauniina.

Ja mä oon se ylipainonen, lyhyttukkanen taidehihhuli, joka on vähän nörtti ja on huono siivoomaan. Mies on ns. kuikelo, musikantti, vielä nörtimpi siivousihminen. Jos multa kysytään, niin mies vois saada kenet vaan. Jos taas mieheltä kysytään, niin mä taas voisin saada vaikka millasen tyypin, koska oon aina ollu sellanen et on ollu vientiä (siis mitä? Vaikka oon ylipainonenkin? Sori ap D: ), koska tykkään tutustua ihmisiin ja tuun hyvin toimeen monien kanssa.

Kai mä vaan yritän täs sanoo et ei se ulkonäkö kaikkee kerro.

Vierailija
37/49 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin komealla miehellä laittamattolan näköinen vqimo

Vierailija
38/49 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset lakkaavat pitämästä huolta itsestään kun saavat komean miehen. Sitten nämä miehet käyvät vieraissa, vähän kauniimmissa naisissa. Tietenkään miehet eivät voi sitten vaihtaa kauniimpaan, on nimittäin riski että tämä nainen lähtisi komeamman matkaan. FAKTA.

Vierailija
39/49 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Oletko miettinyt niin kamalaa vaihtoehtoa, että miehen mielestä se uusi nainen onkin sinua kauniimpi? Tai mukavampaa seuraa? Jos vaikka on sellainen tyyppi, jota ei voi kuvitellakaan av:lle toisten ulkonäköä kauhistelemaan?
Itse ainakin olen siitä 'omituinen' että tuhat kertaa ennemmän vietän aikaa miellyttävän ja hauskan mutta ns. huonomman näköisen kuin tosi komean, mutta luonteeltaan tylsemmän tai vähemmän miellyttävän miehen kanssa. Kumma juttu.

Vierailija
40/49 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:32"] Todennäköisesti mies on tosi hyvännäköinen vain sinun mielestäsi .... [/quote] Kyllähän noita pareja oikeasti joskus näkee, missä mies klassisen komea ja nainen kuin seinästä revitty & ylipainoinen. [/quote] Meille on käynyt niin että minä olen rupsahtanut ja mies komistunut iän myötä. Nuorena olin nätti, vaan enää. Mies taas on muuttunut tavallisesta nörtistä komeaksi mieheksi. Hyvin tunnun hänelle kuitenkin vieläkin kelpaavan.

[/quote]

Koskaan ei vain näe mallia rumiluksen nörtin käsivarressa. (paitsi nyyhkyelokuvissa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi