Miksi tosi hyvännäköinen mies valitsee ruman naisen?
Ihastuin muutama vuosi sitten erääseen mieheen ja tapailimme muutaman kerran.Sen pidemmälle emme menneet koska mies oli naimisissa ja kahden pienen lapsen isä.Törmäsimme sitten toisiimme eilen ja kauhistuin,mies oli kaupassa ilmeisesti uuden naisen kanssa joka oli sairaalloisen lihava,vanhoissa rytkyissä ja ilmeisesti sairas/laiska koska mies paimensi niitä lapsia ja samalla keräsi tavaroita kärryyn.Vaihdoimme muutaman pitkän katseen ja huomasin että se katseli mua kun uuden naisen silmä vältti.En saa ajatuksiani pois tästä tapahtumasta ja olen vieläkin mieheen todella ihastunut.Miksi mies voi valita ruman naisen kun olis kauniinkin saanut.Ei myöskään näyttänyt kovin tyytyväiseltä.Vielä yks pointti,mies on ulkomaalainen.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:48"]Mies oli siis naimisissa kun tapasimme pari vuotta sitten.Näin silloin sen vaimon (ulkomaalainen) ja tapasin myös lapset ja nyt oli siis liikkeellä suomalaisen naisen ja lapsien kanssa,lapset siis aiemmasta liitosta.
Ap
[/quote]
Saattohan se olla sisko/äiti/lastenhoitaja/serkku/naapuri/anoppi
Pidätkö itseäsi niin hyvännäköisenä, että hänen olisi pitänyt valita sinut. Olet kyllästetty itserakkaudella, se on tosi rumaa.
Komea mies on 99,9 %:sti asshole ja kun kaunis nainen voi valkata itselleen mieluisen ei pelkkä komeus riitä.
Itse mietin päivittäin miksi hyvännäköiset naiset ottavat ruman miehen
Mikä se on se ruma nainen? En ole sellaista nähnyt. Onko lihava aina automaattisesti ruma?
T. hoikka ja hyvännäköinen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:26"]
Itse mietin päivittäin miksi hyvännäköiset naiset ottavat ruman miehen
[/quote] Ruma mies siis minulle tarkoittaa tavisjamppaa, jka ei peilin edessä viihdy. Hiuksia ei laitettu, ihoa ei hoidettu. Pukeutuminen ihan hirveää ja kuntosalilla ei jakseta käydä.
Ihan perusnaisen saaminenkin on miehelle työn ja tuskan takana. Ehkä mies on keskittänyt tarmoaan enemmän johonkin muuhun. Vaikka työssä ollut kovia paineita. Tai huolia läheisistä.
Oleskelulupa....helppoa...seuraava kysymys
Tähän on itselläni monia syitä, mutten ala niitä täällä ruotimaan.