Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset saavat avoimesti toivoa pitkää kumppaniehdokasta ilman kritiikkiä, mutta jos mies toivoo hoikkaa naista, niin johan siitä riemu...

Vierailija
28.08.2021 |

Olen huomannut tuollaisen ilmiön.
Muutenkin naista vain ylistetään mitä enemmän hänellä on kriteereitä ja sanotaan että hän "tietää mitä haluaa", "vahva nainen"

Mutta jos mies kehtaa toivoa yhtään mitään kumppaniltaan, varsinkaan ulkoisia ominaisuuksia, hän on heti sika ja "vain instapimut kelpaa" -mies.

Tämä paino / pituus -juttu on sikäli huvittavin näistä, että _lähes jokainen_ voi olla normaalipainoinen/hoikka jos vain niin haluaa.
Pituuteen ei voi mitenkään vaikuttaa.

Kommentit (391)

Vierailija
201/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan normaali on naisten mielestä se 80 kg. Se voi olla keskiarvo mutta ei normaali. 20 kg pois niin alkaisi lähennellä jo sopusuhtaista.

Mä näytän parhaalta 75-80 kiloisena, tosin olen pitkä. 60 kg olisi liian vähän mulle.

Älä nyt kehtaa :) Minä olen 175 senttinen ja 60 kg. Eikä kroppa todellakaan näytä ainakaan yhtään liian laihalta. Oletko kaksimetrinen tai jotain?

Tämä sai välittömästi hirveän määrän alapeukkuja. Näin miehenä täytyy todeta, että kyllä nainen on naiselle susi. Minä laitoin sen yläpeukun👍

No minä olen 178 cm pitkä nainen. Painoni on vaihdellut 55-75 kg välillä. Alempi paino kirvoitti kommentteja epäillystä syömishäiriöstä, ylempi paino ei mitään. Että ei se niin yksiselitteistä ole se paino. Lihava en ollut edes 75-kiloisena.

Vierailija
202/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan normaali on naisten mielestä se 80 kg. Se voi olla keskiarvo mutta ei normaali. 20 kg pois niin alkaisi lähennellä jo sopusuhtaista.

Mä näytän parhaalta 75-80 kiloisena, tosin olen pitkä. 60 kg olisi liian vähän mulle.

Älä nyt kehtaa :) Minä olen 175 senttinen ja 60 kg. Eikä kroppa todellakaan näytä ainakaan yhtään liian laihalta. Oletko kaksimetrinen tai jotain?

Tämä sai välittömästi hirveän määrän alapeukkuja. Näin miehenä täytyy todeta, että kyllä nainen on naiselle susi. Minä laitoin sen yläpeukun👍

No ehkäpä alapeukut tuli siitä, että tämä kommentoija väheksyi toisen naisen kehonkuvaa oman kokemuksen perusteella. Todellakin nainen on naiselle susi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me naisetkaan kysytä miehen painoa, myös miehiä on ylipainoisia.

Itse haluaisin tietää miehen pituuden, koska olen 170 cm enkä haluaisi olla miestä pidempi, en halua tuntea itseäni isoksi.

Vierailija
204/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat itseä pidemmän miehen, ja miehet itseään lyhyemmän naisen.

Naisten mielestä tämä on täysin OK.

Miesten mielestä hirvittävän epäreilua, kun pituuteen ei voi edes vaikuttaa. 

Siinäpä miesten ja naisten ero. 

Vierailija
205/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei iällekään voi mitään mutta kaikki pitävät täysin väistämättömänä ja luonnollisena että 20-100-vuotiaille miehille ykköskriteeri on että naisen iän täytyy alkaa numerolla 2 ja kaikki muut menevät automaattisesti roskiin.

Tästäkin jos miehet olisivat valmiita hiukan tinkimään niin voisi olla vähemmän tarvetta valittaa palstoilla ettei löydy seuraa?

Onneksi en ole sinkku...

Mietin ihan samaa, 50-v mies toivoo ensisijaisesti 25-vuotiasta rinnalleen ja tulee sitten harmittelemaan, miksi naiset on niin nirsoja kun ei vanhempi mies kelpaa. 

Vierailija
206/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä että olet lyhyt.

olen 185cm

ap

In your dreams!

Vierailija
207/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi laittaa. Mutta väitättekö naiset todella että mies, joka esim. tinderissä ilmoittaisi että "jos bmi on yli X, niin älkää vaivautuko", ettei tällaisesta miehestä tulisi automaattisesti sikamainen ja kusipäinen kuva? Vaikka samaan aikaan jatkuvasti näkee profiileja joissa suoraan sanotaan että alle x pituiset älkää vaivautuko, tai että lyhyet miehet on turn off, ja näiden kriteerien ääneen sanominen on ihan yleistä ja hyväksyttävää?

Mistä päättelet, että kyseisen kriteerin ääneen sanominen on yleisesti hyväksyttyä? Sehän on ihan kuulijan/lukijan tulkinnasta kiinni, antavatko kyseiset ilmoitukset ilmoittajasta kusipäisen kuvan vai ei. Ymmärtääkseni miehet pitävät noita "lyhyet älkööt vaivautuko" -ilmoituksia melko kusipäisinä, eikä suinkaan hyväksyttävänä. Ja naisena pidän kaikenlaista toisten ihmisten/ihmisryhmien dissaamista ikävänä. Toiveita voi esittää, mutta ei tarvitse painaa alas niitä, jotka eivät kriteereitä täytä.

Nimenomaan tämä. 

"Toivon hoikkaa/sporttista naista" = OK.

Treffeillä hoikkaa/sporttista naista tuleekin tapaamaan joku läski-Late, joka ei jaksa kävellä autolta 20 metriä kahvilaan hengästymättä. Mutkun naisen tarvii olla hoikka!

Niin, hoikan ja sporttisen naisen pitäisi istua lihavan puolison kanssa sohvalla, katsella urheilua telkkarista ja syödä mässyä. 

Jos joku oikeasti tykkää kuntoilusta, niin haluaa samankuntoisen puolison, tai ainakin sellaisen jolla on  edes jotain kiinnostusta/potentiaalia siihen kuntoon. 

Yleensä ottaen miehet pitävät yleensä reiluna vaatia, että nainen pitää itsensä "kunnossa", näkee vähän vaivaa sen eteen että mies pitäisi seksikkäänä. Jotkut miehet jopa loukkaantuvat, jos nainen lihoo tms., koska se tarkoittaa muka että nainen ei enää arvosta miestä riittävästi. Miehille on tietenkin eri säännöt, he saavat lihoa ja vanhentua vapaasti. 

Vierailija
208/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismi. Se on naisilla vahvaa, ja sen he osaavat

Vierailija
209/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuten miehetkin, miehillä on kaksinaismoralismi vahva ja sen he osaavat. Aloitetaanko esimerkiksi vaikka siitä miten paljon seksiä tekee miehestä kunnon miehen ja naisesta saastaisen h****n?

Olisiko siis niin että asioiden salliminen itselle enemmän kuin muille koskamähaluuun on vaan IHMISELLE tyypillinen ominaisuus?

Vierailija
210/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut lukea yhtäkään vastausta naisilta tässä ketjussa.

211/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa alla olevassa linkissä on mielestäni täydellinen nainen, vaikka ei ole edes hoikka! Uskomattoman kaunis kedon kukkanen, jonka hiuksia haluaisin silittää. Jos palstalta löytyy yhtä kauniita neitokaisia, niin voisitte ottaa välittömästi yhteyden minuun.

https://www.instagram.com/lilybbbbz/

Vierailija
212/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on varaa asettaa kriteerit.

Niin on miehilläkin. 

Osalla naisilla tuntuu olevan käsitys, että tasokkaille miehille kelpaa mikä reikä tahansa. 

No sinä et ainakaan ole tasokas mies, koska kutsut naisia reiksi. Yöks!

Joo, enhän minä sellaista myöskään väittänyt ;) Minulle kelpaa mikä reikä tahansa. Olen ns. kaikkiruokainen. 

Tasokkaille kavereilleni ei tosin kelpaa mikä reikä tahansa. Mikä on ihan kiva, sillä saan ns. left overit. 

Vierailija
213/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naiselle susi, ja silti sinä yläpeukutit sitä naista, joka oli susi itseään painavampaa naista kohtaan.

Vierailija
214/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me naisetkaan kysytä miehen painoa, myös miehiä on ylipainoisia.

Itse haluaisin tietää miehen pituuden, koska olen 170 cm enkä haluaisi olla miestä pidempi, en halua tuntea itseäni isoksi.

Mutta eihän miehen koko vaikuta sinun kokoosi mitenkään? Tuo on kuin kävisi geriatrisen osaston kuntosalilla, jotta voisi tuntea itsensä vahvaksi :D

Vierailija
215/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat itseä pidemmän miehen, ja miehet itseään lyhyemmän naisen.

Naisten mielestä tämä on täysin OK.

Miesten mielestä hirvittävän epäreilua, kun pituuteen ei voi edes vaikuttaa. 

Siinäpä miesten ja naisten ero. 

Ei, emme halua. Haluamme naisen, joka on sinut pituutensa kanssa oli se sitten 150cm tai 190cm. Muuten pituudella ei ole väliä.

Vierailija
216/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan kuullut kenenkään naisen sanovan, että haluaisi pitkän miehen. Tai listaavan muitakaan ulkoisia ominaisuuksia, korkeintaan puhutaan epämääräisesti vain komeudesta.

Vierailija
217/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille se tasokas kumppani= nuori, hoikka ja kaunis. Luonteella ei ole väliä. Voi olla bitch, ei haittaa, itseasiassa hyvä, kun se s ...i on silloin kiihkeää. Tyhmäkin saa olla, ja mielellään, sillä miehillä on niin huono itsetunto, että eivät kestä älykkäämpää na7sta.

Jännä miehillä tuo nuoruuden toivominen. Siinä kohdassa he unohtavat kokonaan, kuinka on muka epäreilua vaatia toiselta ominaisuutta, johon tämä ei voi itse vaikuttaa. Ihan yhtä vähän ikään voi vaikuttaa, kuin esimerkiksi pituuteenkin, mutta nuoren naisen haluaminen on hyväksyttävää, koska se perustuu kuulemma biologiaan.

Vierailija
218/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ne omat mieltymykset. Ei kaikille varmaan mies tarvitse niin pitkä olla, jos muuten miellyttää ja paikat noin muuten toimintakunnossa.

Lopuksi vielä tuhma kevennys: ei kai pituus korreloi sen pituuden kanssa. Tai mistä sen tietää. Ei ole niin hirveästi mittailtu ja vertailtu.

Vierailija
219/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä että olet lyhyt.

Ikävä, että olet pitkä honkkeli ja kateellinen pienille naisille, jotka vievät raamikkaat miehet ulottuviltasi.

220/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa huomaa miten miehet eivät lue ku toisten miesten kommentit ja puhuuvat että joo niin ne tekee. Aijai ihan ku apina toimintaa 🤦‍♀️ ei mee tasan nallekarkit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan