Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermoromahdusko?

Vierailija
28.08.2021 |

On ollut rankka viikko, läheiseni terveys tosi pahasti vaakalaudalla. Lisäksi olen käytännössä valvonut kuukauden selkäkipujen vuoksi.

Eilen illalla romahdin; itkin ja ulvoin keittiön lattialla. Revin hiuksiani ja syvät verinaarmut näkyy ilmestyneen kasvoihin. Huohotin kun tuntui etten saa henkeä.

Tänään olo on ollut "out there," pihalla, uupunut, lihaksia särkee enkä jaksaisi olla edes hereillä. Nukuin 12 tunnin yöunet. Ei nälän tunnetta.

Mitä minä nyt teen? Mitä tämä on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että väsyttää tuollaisen jälkeen. Yritä nyt pitää kuitenkin itsestäsi huolta - syö jotain hyvää, rentoudu, käy kävelyllä, hemmottele itseäsi jotenkin edes pienesti, puhu jollekin ym. Tietysti jos kamala olo jatkuu voi aina soittaa vaikka kriisipuhelimeen tai mennä päivystykseen, tai sitten maanantaina soittaa terkkariin. Voimia sulle!

Vierailija
2/3 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että väsyttää tuollaisen jälkeen. Yritä nyt pitää kuitenkin itsestäsi huolta - syö jotain hyvää, rentoudu, käy kävelyllä, hemmottele itseäsi jotenkin edes pienesti, puhu jollekin ym. Tietysti jos kamala olo jatkuu voi aina soittaa vaikka kriisipuhelimeen tai mennä päivystykseen, tai sitten maanantaina soittaa terkkariin. Voimia sulle!

Voi miten ihanasti tuntematon voi vastata. Liikutuin niin että vedet tirahti silmiin. Oma mies pitää minua hulluna. Kiitos tsempistä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko noiden vaikeuksien keskellä vain yrittänyt jaksaa, olla "vahva"? Silloin voi tunteet päästä kasautumaan elimistöön, ja ennen pitkää se painekattila räjähtää. Koita käsitellä tuntemuksiasi vähän kerrassaan koko ajan. Kirjoita vaikka päiväkirjaa, itke, hakkaa välillä tyynyä. Puhu ystäville/ammattilaiselle. Halaus sinulle ♡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä