Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella väsynyt tähän työnhakuun

Vierailija
29.09.2014 |

Olen kokenut monet YT:t ja tullut kertaalleen irtisanotuksi. Löysin uuden työpaikan ja lisäksi lähdin opiskelemaan. Nyt YT:t painavat taas päälle, yli 10% saa potkut. Olen hakenut töitä, haen töitä ja tulen hakemaan töitä. Lisäksi yritän opiskella työnteon ja työnhaun ohella. Esimies "piiskaa" koko ajan ja pyytää joustamaan jne. Poltan itseni loppuun kohta nykyisen työn takia josta kiitoksena saan varmaan potkut. Jos jään työttömäksi, niin mitä työkkäri sanoo siihen että minulla on toisen tutkinnon opiskelu kesken? Varmaan jään ilman ansiosidonnaista sen takia. Ja töitä-niitä ei tunnu olevan ja aina on sata menestyneempää ja parempaa hakijaa. Tekee mieli itkeä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jo ennestään tutkinto, voit yrittää ainakin vakuuttaa, että ei ole este työttömyyspäivärahalle. Olethan sinä tähänkin saakka voinut opiskella kokoaikatyön ohessa. Toiseksi voit saada päivärahaa omaehtoisen koulutuksen ajaksi, jos se parantaa työllistymistäsi. Pidä toki varasi, että et ole läsnäolevana opiskelijana juuri silloin, kun ilmoittaudut työttömäksi.

Vierailija
2/2 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy yrittäjäksi. Elämä on pelkkää lomaa ja rahaa tulee enemmän kun ehdit kuluttaa. Näin olen ainakin kuullut duunareilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä