Nelikymppiset naiset, miten libidonne on muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana?
Kommentit (22)
Lisääntynyt merkittävästi iän myötä.
N49
Kyllä se on lisääntynyt kun lapset ovat tulleet hieman isommiksi ja stressi hieman helpottanut.
Voi kauhistus. Mullakin lisääntynyt. Olen kuvitellut että normaalisti lähtisi naisillakin laskemaan, ja että mulla on vaan joku epänormaali vaihe joka loppuu pian. Milloin tästä panetuksesta pääsee eroon?
Seksi käy mielessä ovulaation aikaan, yhtenä tai kahtena päivänä kuussa. Muuten se ei käy mielessäkään, vaikka näkisin eroottisia asioita. En ole tästä lainkaan iloinen. Mutta ystävieni kanssa aiheesta juteltuani tiedän myös, että en ole ainoa.
Ei ollut oikein sopivaa vaihtoehtoa. Vire ja vietti on oikein hyvin tallella, mutta käytännössä olen säikky ja karttelen miehiä nykyisin. Tuntuvat aggressiivisilta ja pelottavilta, mietin vain, mikä kaikki voisi mennä pieleen.
Eikö tähän kaivata lainkaan miesnäkökulmaa?😉
Naisen halut ovat lisääntyneet merkittävästi, mutta halut eivät kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Miehille oli oma ketju.
Olisin voinut lopettaa seksin kokonaan jo vuosia sitten. Miehen vuoksi sitä on mutta ei varmaan riittävästi hänen mielestään.
Vaihtoehdot eivät nyt ole tasapainossa: on kolme vähentynyt-vastausvaihtoehtoa, mutta vain kaksi lisääntynyt-vaihtoehtoa. Pitää lisätä ”haluan seksiä nykyisin lähes koko ajan”. Ei sillä että se itseäni koskisi, mutta ehkä jota kuta kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille oli oma ketju.
Tämäkö: "Suomen alhainen syntyvyys - miesnäkökulmaa kaivataan!"
Lisääntynyt merkittävästi. En vaan halua silti oman mieheni kanssa yhtään. Syy: kyllästyminen, samaa kerta toisen jälkeen, kipinän puuttuminen. Muiden kanssa olenkin kuin kani.
Ei ihmistä ole lopulta tehty harrastamaan seksiä vuosikausia vain yhden henkilön kanssa.
Ps. Myös miehelläni on vapaus omien halujensa tyydyttämiseen miten parhaaksi näkee. Parisuhteemme toimii muilta osin täydellisesti mutta seksin haemme muualta. Kuka jaksaisi samaa ruokaakaan syödä vuodesta toiseen ilman sen suurempaa vaihtelua?
Ainakin meillä lisääntyi sen verran että antoi persettä toiselle miehelle.
Mulla vähentynyt. Ei lapsia, ei ehkäisyä, ei parisuhdettakaan tällä hetkellä.
N44
Nuorena olisin halunnut joka päivä. Mies ei.
Sitten edes kerran viikossa, tuntui että muuten lähtee järki. Mies juuri ja juuri siihen pystyi.
Nykyään riittäisi seksiä edes kerran kuussa kun oikeesti tekee tosi kovaa mieli kuukautisten jälkeen. Mies antaa muutaman kerran vuodessa.... Kun sais edes halauksen kerran viikossa.
Viimeisestä yhdynnästä noin 15 vuotta. Haluja olisi ollut, muttei kumppania. Nykyään halutkin tosi vähissä... Joskus parikymppisenä ja nuorempana seksi oli mieles koko ajan, vaikka puutteessa olin silloinkin.
Pillu on kuiva vaikka käytäisi litran liukkaria. Lisäksi miehet eivät kiinnosta jollei ne ole nuoria miljonäärejä. Ne siat eivät vain ymmärrä parastaan ja ota minua.
Kaikki miehet ovat sikoja.
Omituinen kehityskaari, että halut lisääntyvät mitä enemmän ikää tulee. Valitettavasti taitaa naisten osalta pitää paikkansa. Katsoin kesän vierestä törkeää ahdistelua mitä toimistomme kesäharjoittelija-poikaan kohdistettiin. Ei todellakaan hauskaa tai millään muotoa asiallista, poika oli ihan ahdistunut kun viisissäkymmenissä olevat naiset heittivät todella törkeää läppää koko ajan. Onneksi pääsi pois ja kouluun takaisin oman ikäistensä joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen kehityskaari, että halut lisääntyvät mitä enemmän ikää tulee. Valitettavasti taitaa naisten osalta pitää paikkansa. Katsoin kesän vierestä törkeää ahdistelua mitä toimistomme kesäharjoittelija-poikaan kohdistettiin. Ei todellakaan hauskaa tai millään muotoa asiallista, poika oli ihan ahdistunut kun viisissäkymmenissä olevat naiset heittivät todella törkeää läppää koko ajan. Onneksi pääsi pois ja kouluun takaisin oman ikäistensä joukkoon.
En tiedä liittyykö libidoon, mutta aikoinani parikymppisenä tehtaalla kesätöissä ollessani kaikkein rivoimmat alapääjutut tulivat kyllä niiltä 50+ -työläisneidoilta. Nuoren miehen korvia punotti usein, oli sen verran roisia tarinaa. Eivät ne tehdasäijät olleet lähellekään yhtä härskejä.
Sitä ei ole. Puuttuu se vaihtoehto. Ellei sitten libidolla tarkoiteta huonekasveja, käsilaukkuja ja terveysvillitystä?