Tuleeko meistä kaikista vanhoina sellaisia että vaikka ei ole mikään kiire olemme kaupan ovella puoli tuntia ennen aukeamista odottamassa?
Että pääsemme ostamaan kanelikorppuja ja mustikkakeittoa.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Vain naisista.
*yksinäisistä naisista
Jos kahvi ja voi on tarjouksessa, ne voi LOPPUA!
- Ritva74
Vierailija kirjoitti:
Vain naisista.
Joo eipä siellä ovella miehiä juuri näy. Ehkä jiku raksaukko joka haluaa kahvia.
Hyvissä ajoin tehty on aina paremmin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Hyvissä ajoin tehty on aina paremmin tehty.
Se on tehty hätäisesti ja ilman tietoa siitä mikä voi mennä väärin.
Olen 74 vee ja elän yksin leskenä. Menen kauppaan kello 10 aikoihin arkipäivänä, en viikonloppuna koskaan.
Eikös se Alkon nurkilla se jonotus ole? Ja vasta teinit jonotti jonkun näyteikkunan aukeamista.
Kaupat aukeaa täällä maalikylillä seitsemältä, voi olla työhön menijät kahvimukia jonottamassa Jotkut koko yön auki, vaikka cittari. Sinne pääset jonottamatta kun kerran jonoissa norkoilet mukana.
Miksi aloittaja on 6.30 kaupan ovella laskemassa mummoja? Onnneks ei sentään alaikäisiä kyttäämässä. Onhan kyllä se outoa olla mummoistakin kiinnostunut.
Eikö se ole hyvä asia? Aina on sitä valitusta miten eläkeläiset ja vanhat tukkivat kaupat ja marketit päivällä kun TÖITÄ tekevät ihmiset ja lapsiperheet ovat liikkeellä. Nytkö on väärin mennä aikaisin aamullakin? Koskas sitä eläkeläiset ja vanhat saavat käydä kaupoissa??
Myyjät ei tiedä että palkka maksetaan mummujen rahoilla. Mutta useimmin on joko loppunut pesuaine tai maito mitä pitää hakea . Tai joskus myös vanhukset polttaa tupakkaa päässyt loppumaan. Jos lapsenlapsia tulossa pitää hakea karkkia heille ja limsaa. Jäätelöt. Tai diapetes vaatii pari hedelmää tai joku mauste loppunut. Ei ne sinne kauppaan rahaansa tuo huvikseen. Oikeasti tyhmät nuoret. Eihän nää tiedä mistä raha sinne palkkarahaan tulee vaikka istuu kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen 74 vee ja elän yksin leskenä. Menen kauppaan kello 10 aikoihin arkipäivänä, en viikonloppuna koskaan.
Itse herään tuohon aikaan.
37v
Kaupat aukeaa 07, en usko että musta tulee ikinä niin aamuvirkkua että ehtisin jonottamaan. Toisekseen menisin sitten kauppan joka auki 24h.N53
Oon 35-vuotias mies ja käyn aina tekemässä etenkin isommat ruokaostokset heti aamusta kun kauppa aukeaa. Mukavampaa kun ei ole ruuhkaa. En kyllä mene puolta tuntia ennen ovelle odottelemaan vaan tasan aamuseitsemältä menen kun kauppa aukeaa.
Ei ainakaan minusta ole tuollaista tullut. Päinvastoin varmistan etten mene mihinkään liian aikaisin ja joutuisin odottelemaan ja jonottamaan. Usein käyn kaupassa kello 18- 21 eikä ole tungosta. M62
Ei. Ajattelin vanhana tilata netin kautta ruuat ja tavarat kotiinkuljetuksella. Toivottavasti aiwot yhä toimii.
Mansikkakiisseliä.