Rasittava kuukuppi-hullu tuttavapiirissä.
omassa tuttavapiirissäni on fundamentalistinen kuukuppi-hullu,rasittavin ihminen johon olen törmännnyt. on siis yksi nainen, jonka kanssa on oltava tekemisissä usein. melkein mistään ei voi puhua, etteikö puhe käänny jossain vaiheessa "kuukuppeiluun" kuten hän itse asian ilmaisee (hyi mikä sana). jopa puolitutuille voi alkaa suositella kuukuppia ja kertomaan omista kokemuksistaan. ensimmäisen hyökkäyksen jälkeen sain häneltä facebookissa linkkejä joihinkin kuukuppi-sivuihin ja jopa facebookin kuukuppi-ryhmään jossa siis ihmiset oikeasti juttelevat siitä kuukupista (uskomatonta mutta totta).
Viimeksi juttelimme porukassa autovakuutuksista ja jonkin ajan päästä keskustelu oli käännetty tästä aiheesta siihen vitun kuukuppiin. tämä ihminen suuttui ja piti minulle jonkun aikaa mykkäkoulua, kun kerran jo hermostuin ja sanoin että kiitos, mutta käytän tamponeja jatkossakin, koska en halua tunkea itseenii mitään helvetin tupperware-kippoa. näin en kaiketi olisi saanut joko sanoa tai olla mieltä.
mitäs eri alan jihadisteja tuttavapiirissäsi on?
Kommentit (58)
Mammapalstalla kun ollaan... Niin onhan näitä maailma pullollaan, näitä "Meidän Jukka-Kerttuli" (syntyy, syö, kakkaa, ryömii, jokeltelee, puhuu, konttaa, kävelee, lähtee kerhoon, kouluun, on maailman paras kaikessa...) -tyyppejä joille se oma kakara on Jumala ja sitä palvotaan ja siitä julistetaan maailman tappiin saakka.
Tuttavapiiriin kuluu fundamentalistiluomuilija, -ateisti, -Keltinkangas-Järvinen -uskovainen sekä - tervysintoilija.
Kaikki on rasittavuudessaan sitä luokkaa, että toivoisin purkavansa terapeutille eikä jatkuvasti jokaiselle ympäristöönsä. Aivan hiton lapsellista vaikka suurin piirtein muuten ovat kai järkeviä, fiksuja ihmisiä. Rajani ylityttyä olen yrittänyt ystävällisesti sanoa, että jos se olisi kuitenkin minun valintani, mitä ostan kaupasta, kastatanko lapseni, milloin aloitamme tarhan sekä ostanko vitamiineja mutta ei, ei mene perille. Nykyään yritän vaan vältellä ko tyyppejä.
Mun opiskelukavereissani on eräs nuori mies, joka uskoo venäläisten soluttautuneen Suomeen asuntokaupoilla ja kertoo havaintojaan itämafian olemassaolosta nykyisin joka päivä. Hän näkee venäläisiä kaikkialla, mm. suurin osa opiskelijavaihdossa olevista on muka peitetapauksia, jotka esittävät ympäri maailmaa tulleita, mutta ovat oikeasti venäläisiä vakoojia. Ei hauskaa.
Minun lähipiirini hulluja: terveys-, imetys-, ja D-vitamiinihullu. Yksi tupakoinnin lopettanut hiillostaa muita tupakoivia ja se on näin savuottomanakin rasittavaa kuuntelemista. Kuukuppihullu olisi viho viimeinen, en halua kuulla kenenkään käyttämistä kuukautissuojista, mielellään en kuukautisista ollenkaan, ellei vahvasti liity sivulauseessa johonkin muuhun aiheeseen.Yöks!
Kyllähän tälläkin palstalla on noita kuukuppihulluja; täällä ei voi kirjoittaa mitään negatiivisia kokemuksia kuukupeista, heti siihen hyökkää joku sekopää selittämään miten kuukupeista ei voi olla negatiivisia kokemuksia jne.
Ehkä kuukupit lähettävät jotain outoja silikonisignaaleja aivoihin, ja se sekoittaa käyttäjien aivotoiminnan.
24: oisko tuttavallasi skitsofrenia? :(
Karppaushulluja oli useampikin tuttavissa. Nyt taitaa pahin buumi ja käännytystyö olla laimentunut.
Minunkin tuttavapiirissäni oli karppaushullu, mutta nyt suurimman intoilun laannuttua itsekin syö taas melko normaalisti ja rasittava käännytystyö loppui, onneksi. Muuten olisi pitänyt lopettaa kaverisuhde :/
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:33"]Karppaushulluja oli useampikin tuttavissa. Nyt taitaa pahin buumi ja käännytystyö olla laimentunut.
[/quote]
Nyt hehkutetaan 5:2-paastoa
Yksi kaverini on urheiluhullu. Jaksaa hehkuttaa juostuja kymppejä, marathoneita, triathlonia, crossfitiä, tough vikingia...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:41"]Mistä on sallittua puhua?
[/quote]
Mistä vaan, muttei koko aikaa ja kaikille vastaantulijoille.
Löytyyhän näitä. Kuukuppia käyttävä kantoliinaperhepetikestovaippasormiruokailufundamentalisti. Piirteitä löytyy Meandivillervallakimperisuuntauksesta.
Herbalufeuskiksia useampi.
Pahimmat kahelit ovat aloe vera tuotteisiin (täytyypä melkein sanoa, että kulttiin) hurahtaneet kaksi tuttua. Paasaavat aloe veran hyödyistä joka hemmetin vaivaan aina kun nähdään ja yrittävät juonia porukkaa mukaan aihetta käsitteleville luennoille, tyyliin "Minulla olisi pari ylimääräistä lippua konserttiin ensi viikolla, haluaisitko tulla mukaan" ja lopulta selviää, että konsertin jälkeen aloe vera firma markkinoi tapahtumassa tuotteitaan. Huoh. Uskon kyllä että aloe verasta voi olla tietyissä asioissa hyötyä, mutta kun olen joskus erehtynyt kysymään tutkimustuloksia aiheesta, niin saamani "tutkimustulokset" ovat olleet luokkaa "Pentti kokeili aloe veraa ja parantui. Se siis toimii!". Ja tästähän hihhulit vetivät herneet nenään, kun menin heidän tutkimustuloksiaan sanomaan epäluotettaviksi. Itselleni ovat yrittäneet kaupata tuotteita esim. koiran hammaskiven poistoon hirveällä ulkoa opitulla tieteellisen kuuloisella myyntipuheella, jolla ei ole ollut minkään valtakunnan totuuspohjaa. Ja taas on vedetty herneet nenään, kun olen erehtynyt sanomaan, että kai minä nyt suuhygienistinä tiedän, että esittämäsi teoriat hammaskiven muodostumisesta ovat silkkaa potaskaa alusta loppuun.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:23"]
heti siihen hyökkää joku sekopää selittämään miten kuukupeista ei voi olla negatiivisia kokemuksia jne.
[/quote]
Jännä, aika paljon olen noita ketjuja lukenut enkä ole koskaan törmännyt tuollaiseen. Kun tuota kerran niin paljon esiintyy niin voisitko linkittää muutaman esimerkin?
Rokotteita vastustava superfood-hihhuli löytyy lähisukulaisista. Onneksi on niin läheinen, että kehtaan sanoa jos ei kiinnosta kuunnella pakurikääpäevankelia sadatta kertaa.
Mulla on tuttavana eläintenpelastaja, joka siis postaa facebookissa päivittäin erilaisia eläimiin kohdistuvia kauheuksia ja adresseja.
Hän tekee mielestään mitä suurinta hyväntekeväisyyttä allekkirjoittamalla näitä adresseja ja ne ihmiset, joita moinen ei kiinnosta, ovat saatanasta.
Hän myös kärkkäästi arvostelee toisten tapaa hoitaa lemmikeitään ja mielellään tekee eläinsuojeluilmoituksia sen enempää tutustumatta asioihin.
Minulla on kaksi työkaveria, jotka ovat ateisteja, ja jösses kun menee välillä hermot kun ei mene päivääkään töissä ilman että toinen näistä aloittaa julistuksensa uskovaisia ja agnostikkoja vastaan. Oikeasti, rauhoittukaa.
Tunnen ihmisen, jolla nasahtaa päässä, kun puhe käy lähelläkään hänen koiriaan ja niiden rotua. Keskustelu muuttuu yksinpuheluksi ja aiheeksi muotoutuu hyvin nopeasti se, millä tavalla suuri yleisö ja muiden rotujen suosijat hyökkäävät hänen (hyvin sairaaksi jalostettua ja erittäin rumaa) rotuaan vastaan. Kun kerran on päästy vauhtiin, aihe ei vaihdukaan ihan helpolla.