Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

We want more ja Mascara

Vierailija
28.09.2014 |

Tuo Katri on pelottavan takakiree.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mascara on kaikista ohjelman bändeistä ehdottomasti mielenkiintoisin, koska halvan kuuloiset taustamusiikit eivät enää nykyään toimi, joten jotain uutta on luotava. Lisäksi Mascaran silloinen tyyli ei varmaan tyttöjä enää puhuttele, mutta yleisö kaipaa juuri sitä.

Vierailija
2/26 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua tämän bändin valintaa tähän ohjelmaa? Näillähän oli - mitä? Se yksi hittikappale? Eikä sitäkään kukaan enää muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrilla on aika paha puhevika (minkä sanookin viime jaksossa). Lisäksi täytyy sanoa, että Katri on aika ujon oloinen kun hänen kanssaa olen keskustellut. Sinällään erikoista koska esiintyessähän tuota ei huomaa.

Vierailija
4/26 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:52"]Katrilla on aika paha puhevika (minkä sanookin viime jaksossa). Lisäksi täytyy sanoa, että Katri on aika ujon oloinen kun hänen kanssaa olen keskustellut. Sinällään erikoista koska esiintyessähän tuota ei huomaa.
[/quote]

Änkyttäjät laulavat jostain syystä sujuvasti ilman änkytystä. Olisi kiva kuulla puheterapeutin selitys tähän. Oliko jotenkin niin että änkytys on sosiaalisiin tilanteisiin sidottua eli yksin pimeässä änkyttäjä ei änkytä?

Vierailija
5/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ton saken kanssa samassa yliopistossa

Vierailija
6/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli siitä yhestä kans aika viilee narsisti kuva. Toinen hihhuli ja kolmas normaali, Se hiljanen änkyttäjätyyppi. Se vaikutti kaikkein fiksuimmalta.
mielenkiintoinen juttu koska olin joskus nuoruudessa vahingossa maskaran keikalla mukana esiintymässä. Heh. Saatiin niiltä jotain hepeneitä päähän ja sielä me oltiin osana bändiä mukamas. En muistanu et noit ois ollu sillon kolme. Niitä oli kaksi vaan. Toi maria ja sit jompikumpi noista lyhythiuksisista. Jotenki sitä säikähti et oonko mäki jo noin vanha

Vierailija
7/26 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät on jotain 40+ ja käyttäytyy kuin 14 vuotiaat teinit!

Vierailija
8/26 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa !!! Etenkin se lepakko joka luulee olevansa suurikin stara.

Vierailija
9/26 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain draamaa oli yritetty vääntää jokaisesta bändistä, ja olisin ehkä toivonut että Donkkareiden Kallesta ja Kiestä olisi saatu jotain kunnon riitaa irti. Valitettavasti Don Huonot ovat liian harjaantuneita kommunikoimaan mediassa toisistaan.

Mutta Mascara kertoo kaiken! Kiltti ja aurinkoinen Uskovais-Maria on kiusattu ulos bändistä Kovajätkä-Saken ja Peesi-Katrin toimesta. Mascara-jaksossa Maria lahjoitti itkien tytöille jotkut korut, ja samassa jaksossa Sakke teki selväksi että häntä ei tytöt (Maria ainakaan) kiinnosta ihmisenä, hän vain sattumalta kuului samaan projektiin. Ja se projektihan on Saken henkilökohtainen feministinen kannanotto maailman pinnallisuuteen. Maria taas haluaa vain laulaa ja tanssia, sanomat julistetaan sitten seuroissa.

Vierailija
10/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tämä jakso oli todella mielenkiintoinen! En tiennytkään että Mascarassa oli kolme noin erilaista naista. Inhosin heidän musiikkiaan, rooliasujaan ja meikkejään enkä pitänyt mitenkään hienona asiana että he "tulevat takaisin".

Ohjelman perusteella voisin kuitnekin sanoa, että lähtökohdat musiikin tekemiselle ovat todella mielenkiintoiset. Yksi on täysi hörhö, toinen viileä ja analyyttinen, kolmas roikkuu mukana kun toivoo saavansa ilmaa olemattoman uransa siipien alle. Yhdella on erittäin hyvä ulosanti, toinen osaa kuunnella ja kolmas tuskin saa sanaa suustaan. Yhdessä he kuitenkin olivat puheliaita, iloisia, avoimia, suoria ja aivankuin edellisestä tapaamisesta olisi aikaa vain päivä!

Jännään nähdä mitä tuosta syntyy. Ensi kerralla on Miljoonasade, heiltä tuskin löytyy aivan noin hajalle revittyä kokoonpanoa.

Vierailija
11/26 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi Sakke ole jossain Kuopiossa yliopistossa?

Vierailija
12/26 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen Sakke on yliopistossa? Puhuuko tunneilla, osallistuuko ryhmätöihin, onko paljon poissaoloja?

Vierailija
13/26 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:51"]

En oikein tajua tämän bändin valintaa tähän ohjelmaa? Näillähän oli - mitä? Se yksi hittikappale? Eikä sitäkään kukaan enää muista.

[/quote]

Minä muistan kaikki Mascaran hitit koska pidin niistä. Tiedän, että esimerkiksi Don Huonot on nimekkäämpi, mutten muista heidän biisejään koska ne eivät kuulu musiikkimakuuni.

Mascaran hittejä oli Erittäin hyvä, Assan vessan kassa, Tyylilyyli ja Ikävänkokoinen mies.

Vierailija
14/26 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä oli iso hitti aikoinaan (muistan että se soi mainoksessakin), mutta Mascara poikkeaa muista ohjelman bändeistä siinä, että sen ura jäi niin lyhyeen. Mutta ohjelman kiinnostavuuden kannaltahan se on vain hyvä, että kaikkia bändejä ei ole veistetty samasta puusta.

On muuten ollut mielenkiintoista nähdä, millainen sisäinen dynamiikka bändeissä on, koska tähän puoleen ei yleensä pääse juuri tutustumaan, kun kaikki aina tarjoillaan "valmiina"...

Vierailija
15/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:51"]

Ainakin Barona-keikalla tuo Mascara oli nolo. Paras laulaja oli se Katri, Sakke ihan tantta akka ja Marian soolopätkästä huomasi ettei ole lauluääntä, ehkä virrenveisuu sopii hänelle paremmin. Sekopäistä kohellusta ja iänikuiset huudattamiset MIkä meninkä... toivottavasti ei nähdä enää. 

[/quote]

Katri on laulanut sitttemmin ihan oikeaakin musiikkia. Miehelläni on CD, missä Katri bändeineen laulaa ihan komeasti.

Mascarasta ei todellakaan tarvitsisi enää kuulla. Marian kohdalla ärsytyskynnys iski heti niiden esittelyjaksossa. Pysyköön pohjoisessa julistamssa sanaa, etelään ei tarvitse enää rouvan lähteä.

Vierailija
16/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mitään muistikuvaa tuosta Mascarasta..

Vierailija
17/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan, mutta nyt mielenkiinnolla jäin katsomaan tuon noiden ryhmädynamiikan takia. Katri kireä, pidättäytyvä, nielee sanoja kesken. Sakke vaikuttaa asialliselta, Maria hörhöltä.

Vierailija
18/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä Katrilla on puhevika, ei se sitä mitään "kireyttään" tee.

Vierailija
19/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten hän itsekin sanoi on hänellä puhevika. Luulen että on käynyt puheterapiassa paljonkin sen verran sujuvaa on puhe eikä haittaa mitenkään asian ymmärtämistä.

Vierailija
20/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa takakireä? mutta olen katriin törmäillyt muutamaan otteeseen oikeassa elämässä, vaikuttaa kivalta ja sydämelliseltä. muita mascaran tyyppejä en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi