Penis ei mene kokonaan sisälle?
Miten voi olla mahdollista? Olen 18v tyttö, kyseessä kolmas seksikerta ja kumppani totesi vain, että ei mene kokonaan sisälle vaikka mitä tekisi.
Kommentit (50)
Olet vielä neitsyt. Kundin on runtattava kovaa. Ja se sattuu ekallakerralla.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:42"]Olet vielä neitsyt. Kundin on runtattava kovaa. Ja se sattuu ekallakerralla.
[/quote]
Kovaa on jo runtattu......ap
Veikkaan että sulla on vaan ahtaat paikat. oletko pienikokoinen muuten?
(15)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:46"]ap on trolli
[/quote]
trolli trollin tunnistaa;--) mutta en ole. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:46"]ap on trolli [/quote] trolli trollin tunnistaa;--) mutta en ole. Ap
[/quote]
no aika outo tyyli sulla sitten muuten vaan
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:47"]Veikkaan että sulla on vaan ahtaat paikat. oletko pienikokoinen muuten?
(15)
[/quote]
En. 168cm/54kg
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:46"]ap on trolli [/quote] trolli trollin tunnistaa;--) mutta en ole. Ap
[/quote]
no aika outo tyyli sulla sitten muuten vaan
[/quote]
Miten niin "outo tyyli"?
Tosiaan, kannattaa tarkistaa ettette koeta napaan vaan alemmas.
Immenkalvo ei ole mikään kalvo vaan rengasmainen poimu emättimessä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:33"]Miehellä voi olla myös löysä, että taipuu kun pitäisi mennä sisään. Tai sitten olet ahdas. Kokeilkaa takaapäin.
[/quote]
Kaikki asennot kokeiltu. Ap
[/quote]
Enpä usko, kun seksikertoja on ollut vasta kolme... :D
Jos mä työnnän sormet sisälle niin ulottuu kyllä pohjaan asti,eräs jätkä totesi että sulla on aika lyhyt ja pieni kun ei mene kokonaan sisälle.. ja muutaman kerran tämän kanssa kun touhuttiin niin aina sen jälkeen tuli verta hiukan..
Ja oon kyllä nyxältäkin kuullut että sulla on aika pieni, seksin jälkeen usein hiukan jomottaa alamaha.
Kaksi muksua löytyy ja ikää 30v. Alateitse syntyneet kummatkin.
Nm. samanlaista mulla
Tiukka immenkalvo. Kaverilla oli tilanne, ettei yhdyntä onnistunut tämän takia. Lääkäri teki jonkin toimenpiteen, jolla ongelmasta päästiin.
Ei mullakaa menny exän muna sisään. Oli 21cm pitkä. :D eli vastaus. Liian pitkä muna
Mulla on ollut sama ongelma. Teininä en voinut edes tamponia pitää, koska en yksinkertaisesti saanut sitä sisälle. Ja yhdyntä oli ongelmallista hyvin pitkään. Tein sitten niin, että hiljalleen venyttelin paikkoja, parin kuukauden ajan. Auksi sain hädin tuskin yhden sormen sisälle ja venyttely sattui. Vähitellen sain toisen sormen jne. No, neljän vuoden parisuhteen jälkeen en edelleenkään nauti yhdynnästä, mutta liukuvoide tekee siitä siedettävää.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:33"]Miehellä voi olla myös löysä, että taipuu kun pitäisi mennä sisään. Tai sitten olet ahdas. Kokeilkaa takaapäin.
[/quote]
Kaikki asennot kokeiltu. Ap