Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penis ei mene kokonaan sisälle?

Vierailija
28.09.2014 |

Miten voi olla mahdollista? Olen 18v tyttö, kyseessä kolmas seksikerta ja kumppani totesi vain, että ei mene kokonaan sisälle vaikka mitä tekisi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto haluaa vaan kertoa että et ole vielä kypsä kokeilemaan seksiä. Odota pari vuotta ja kokeile sitten.

Vierailija
42/50 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä orgasmin jälkeen? Kai osaat tulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla lyhyt vagina ja/tai miehellä pitkä penis. Mun miehellä on niin pitkä vehje, ettei se mene millään koko pituudeltaan mun sisälle. Jos mies työntää rajusti, muna osuu kohdunnapukkaan ja se muuten sattuu! Mies joutuu siis aina työntelmään varoen. Olen kuitenkin jo kahdesti synnyttänyt. 

Vierailija
44/50 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 02:28"]

Sinulla voi olla lyhyt vagina ja/tai miehellä pitkä penis. Mun miehellä on niin pitkä vehje, ettei se mene millään koko pituudeltaan mun sisälle. Jos mies työntää rajusti, muna osuu kohdunnapukkaan ja se muuten sattuu! Mies joutuu siis aina työntelmään varoen. Olen kuitenkin jo kahdesti synnyttänyt. 

[/quote]

Kissoilla on häntä, joka autta tasapainottamaan kulkemista. Sen liike kissalle on tavallaan hallitsematonta, automaattista. Jos esim. kissaa ottaa päähän, se viuhtoo levottomana edestakaisin. Eli se myös ilmaisee kissan tunnetiloja.
Ihmisilläkin on tällainen häntä. Se auttaa tasapainottamaan elämää, ilman että ihmisellä olisi sen suurempaa valtaa sen liikuttamiseen. Se toimii vähän kuin omasta tahdostaan, sitä ei voi sen suuremmin kontrolloida. 
Joissain tapauksissa häntä saattaa esim. hädän hetkellä heilua nin levottomasti edestakaisin, että se sysää ihmisen pois tasapainosta. Mutta useimmiten se juuri kiperissä tilanteissa auttaa säilyttämään tasapainon, ja silloin hännän arvon ymmärtää. Sitä ei pidä liikaa yrittää hallita, koska sen tarkoitus on kuitenkin auttaa ihmistä.
Nykyisin kuitenkin tuntuu, että ihmisiltä yritetään typistää tätä häntää. Ihmisen tasapainoa yritetään ylläpitää luonnottomin keinoin, ja jopa yritetään antaa ymmärtää että tämä häntä on pahaksi ihmiselle.

Antakaa hännän liikehtiä ja pitää teidät tasapainossa!

Vierailija
45/50 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:42"]

Olet vielä neitsyt. Kundin on runtattava kovaa. Ja se sattuu ekallakerralla.

[/quote]

ai, ei mua vaan sattunut? :) tässä muutaman vuoden jo paneskellut.

Vierailija
46/50 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:19"]

Mulla on ollut sama ongelma. Teininä en voinut edes tamponia pitää, koska en yksinkertaisesti saanut sitä sisälle. Ja yhdyntä oli ongelmallista hyvin pitkään. Tein sitten niin, että hiljalleen venyttelin paikkoja, parin kuukauden ajan. Auksi sain hädin tuskin yhden sormen sisälle ja venyttely sattui. Vähitellen sain toisen sormen jne. No, neljän vuoden parisuhteen jälkeen en edelleenkään nauti yhdynnästä, mutta liukuvoide tekee siitä siedettävää.

[/quote]

Miksi suostut kivuaaliaaseen seksiin? Minkälainen mies yhtyy naiseen jota sattuu?

Vierailija
47/50 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 02:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:42"]

Olet vielä neitsyt. Kundin on runtattava kovaa. Ja se sattuu ekallakerralla.

[/quote]

ai, ei mua vaan sattunut? :) tässä muutaman vuoden jo paneskellut.

[/quote]

Opetin eilen kaverille viis tiibettiläist ja se kommentoi et "huhhuh, sä oot kyl joogas joogannu". Tuntu kivalt, koska mul on ollu ihan älyttömiä blokkeja kenenkää edes joogaamiseen (lopetin käymäst joogatunneil tämän takia enkä ole uskaltanut edes läheisimmän poikaystäväni edessä joogata vaik sen edessä uskallan tehdä about mitä tahansa muuta), koska mua on pelottanut, et näyttäisin jotenki toopelta ja tekisin kaiken väärin ja olisin supermegajäykkä. Mut olinki sit ilmeisesti ainaki sen kaverin silmis iha huippuvenyvä guru. Jou! Vaik en mä kyl oikeesti, mut ei kerrota sille. Tosiasias oon ihan amatööri, mut paranen alati vaa lisää..!!

Vierailija
48/50 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juures on paras lämpimänä ja mikä koko?

Vierailija
49/50 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 02:49"]

Mikä juures on paras lämpimänä ja mikä koko?

[/quote]

Mut mä jään täl pysäkil kelkast.. ja teen asiat just niinkun mä itse haluan.. siihenhän tää yhteiskunta kannustaa.. Pysytään sil omalla reviirillä vaan, ettei tule turpaan. Itsekeskeisyyden määrä on loputon luuppi..
eikä siin mitään pahaa.. mä elän samoin, mut eri periaattein.

Vierailija
50/50 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän