Pidetäänkö miehiä oikeasti jotenkin tyhmänä olentona?
Vai johtuuko se mielikuva vain siitä, että ne tyhmät tapaukset tulevat julki aaveella? Oma näkemys av-mamman miehestä on läski kaljamahainen sohvaperuna, joka ei tiedä miten imuri toimii, taikka mitä lapsen kanssa kuuluu tehdä. Vaipan vaihtokin on vain utopista toimintaa.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:28"]
Uuh, taas joku sovinisti tulee tänne syyllistämään naisia, jotka vaativat, että mies nostaa katseensa sieltä omasta navasta ylös, ja vaatii, että lapsi ei kärsi miehen ajattelemattomuuden takia?? Tai että mieskin osallistuu yhdenvertaisesti kodinhoitoon ja lastenhoitoon, kun molemmat vanhemmat käyvät töissä, ja lapset hankittu kuitenkin yhteisellä päätöksellä. On se kumma, että jotkut ajattelevat tasa-arvon olevan väärin! Mutta ne ihmiset, jotka ovat jääneet teinin kehitysasteelle, eivät halua tietenkään muuttua sieltä minäminä maailmasta mihinkään "tasa-arvolässytykseen".
[/quote]
Jos olet noin katkeroitunut omasta huonosta menestyksestäsi ja valinnoistasi miesmarkkinoilla, voit yleistää kokemuksesi kattamaan kaikki miehet? Just näin ; )
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:55"]No kyllä mun ihana ja rakas mieheni on välillä niin aivovammainen kuin olla saattaa. Esim. pyydän pukemaan lapsen ulkoilua varten, niin mies saattaa aivan alipukea lapsen ulos... Tänäänkin huomasin vasta vähän aikaa ullkona ollessa, että lapsltamme puuttui lämmin pusero kokonaan ulkovaatteen alta; alla oli vain t-paita, sukkahousut ja kylmä välikausihaalari... Oletin luonnollisesti, että mies olisi pukenut ulkohaalarin alle jotain lämpimämpää, mutta ei.. Piti sitten tulla äkkiä sisälle hakemaan lisävaatetta pienelle taaperolle. Mies myös unohtaa totaalisesti AINA kaikki lasten menot vaikka ne on kirjoitettu seinäkalenteriin ylös! Esim. hammaslääkärit, neuvolat, koulun vanhempainillat, valokuvaukset jne jne. Mikä hemmetin juttu siinä onkin, että nämä menot tuntuvat miehestä olevan kuin suuren luokan rakettitiedettä!! Vaikka kyselen ja muistutan, että muistathan nyt ensiviikolla mennä sinne "Aapon" vanhempainiltaan, niin ei tietty muista (kun itsellä on töissä silloin iltavuoro enkä pääse). Olen tullut siihen lopputulemaan, että kyseessä on puhtaasti oma itsekeskeisyys; kun itsellä ei ole ulkona isona miehenä kylmä, niin pienellä hennolla taaperollakaan ei ole ulkona kylmä vaikka tuulee niin että tukka meinaa irrota.. Ja koska kyseessä ei ole mieheni meno, hän ei muista näitä lasten menoja millään. Ja kyllä VIT***AA [/quote] ja elät tuollaisen avuttoman nahjuksen kanssa koska? Ja kyllä voin sanoa noin, koska minun mieheni osti vastikään lapsille uusia ulkovaatteita, kun hänen mielestään nyt alkaa olla jo tarvetta eikä vanhat kelpaa ;)
[/quote]
Koska ihana rakas nahjus mieheni on rakastava, hellä, lempeä puoliso, ihana isä lapsilleen, luotettava, keskusteleva, syvällinen, sivistynyt, kunnollinen, ja rakastaa minua ja lapsia syvästi. Mutta idiootti toisinaan. En minäkään ole täydellinnen, tuskin sinäkään, tai puolisosi. Pitkässä parisuhteessa alkaa vaan ottamaan toisen huonot puolet toisinaan päähän, ja mulla on siihen oikeus.
[/quote]
Viisasta puhetta. Kokemuksen ääni tässä kajahtaa. Kuunnelkaa tätä, nuoriso!
[/quote] niin, että mitä sitä turhia vaatimaan parempaa, kun voi tyytyä huonompaan.