Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset (varsinkin naiset) ovat niin saatanan tekopyhiä!

Vierailija
01.11.2014 |

Jatkuvasti saa kuunnella kun joku akka ruikuttaa kuinka häntä vituttaa paskanpuhujat ja pettäjät. Voisivat edes saatana lisätä siihen, että nämä asiat ärsyttävät heitä vaan kun ne osuvat omalle kohdalle, koska nämä samat ihmiset ovat kuitenkin riemusta kiljuen mukana jos joku puhuu heidän "vihamiehistään" pahaa tai jos joku varattu mies tulee heille kekkuloimaan. 

Jos te olisitte absoluuttisesti kyseisiä asioita vastaan niin te ette ottaisi mitään osaa niihin. Vittu ihan sama juttu vaikka jonkun koulukiusaamisen kanssa, että jos te ette puutu siihen tai jos otatte siihen osaa niin te annatte sille hyväksyntänne. Turha lässyttää mitään "ei oo muiden parisuhteet mun vastuulla"-paskaa. Kun te olette mukana pettämisessä niin te annatte hyväksyntänne sille konseptille ja ihan turha sitten ruikuttaa jos teitä petetään. Sama paskanpuhumisen kanssa. Kaikki on 100 % ok niin kauan kun ette itse ole kärsijöinä tilanteessa. Ihan helvetin naurettavaa. Aikuiset ihmiset.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjien haukkuminen on kaksinaamaista. Jos naiset eivät oikeasti pitäisi pettäjistä, eivät ne antaisi niille, vaan halveksuisivat kuin lastenraiskaajia tai eläinrääkkääjiä. Kuitenkin pettäjillä taitaa olla itse asiassa enemmän seksikumppaneita kuin uskollisilla miehillä!

Vierailija
2/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori pakko sanoa että valitettavasti miesten tekopyhyys on loppujen lopuksi paljon pahempi esim. Internetin keskustelupalastat ovat aika osuva esimerkki. T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:11"]

Sori pakko sanoa että valitettavasti miesten tekopyhyys on loppujen lopuksi paljon pahempi esim. Internetin keskustelupalastat ovat aika osuva esimerkki. T. Mies

[/quote]

Mitä tarkoitat?

Tiedän vain sen, että monet naistenmiehet naureskelevat pilkaten valloituksilleen ja muillekin naisille miesten saunailloissa. Naisten edessä ollaan kuitenkin niin lutuista.

Vierailija
4/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:08"]

Pettäjien haukkuminen on kaksinaamaista. Jos naiset eivät oikeasti pitäisi pettäjistä, eivät ne antaisi niille, vaan halveksuisivat kuin lastenraiskaajia tai eläinrääkkääjiä. Kuitenkin pettäjillä taitaa olla itse asiassa enemmän seksikumppaneita kuin uskollisilla miehillä!

[/quote]

No nimenomaan! Se on niin hirveetä kun se oma kullanmuru käy vieraissa, mutta annas olla kun se oma pimppi vähän syyhyää niin seksikumppanin siviilisääty ei paljoo kiinnosta siinä vaiheessa. 

Sä et voi sanoa, että pettäminen on susta väärin jos olet valmis aktiin varatun henkilön kanssa, piste.

Vierailija
5/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun te olette mukana pettämisessä niin te annatte hyväksyntänne sille konseptille ja ihan turha sitten ruikuttaa jos teitä petetään."

Totta.

Vierailija
6/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:11"]

[/quote]

Mitä tarkoitat?

Tiedän vain sen, että monet naistenmiehet naureskelevat pilkaten valloituksilleen ja muillekin naisille miesten saunailloissa. Naisten edessä ollaan kuitenkin niin lutuista.
[/quote] Sinänsä ei ole ihan sama asia mitä ystävien ym tuttavien kesken puhuvat mutta monesti huomaa että miehet usein syyttävät naisia eri asioista tekemällä itsestään jonkun pyhimyksen naisten kohdalla ei ole niin yleinen asia kuin oikeasti luullaan T. Mies

Vierailija
7/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En minä ainakaan ole "antanut" pettäjälle, vaikka olenkin nainen. Ne jotka ovat, eivät varmaan ole moraaliltaan samanlaisia kuin minä. Mistä päättelet, että samat naiset sekä paasaavat pettämisen vääryydestä että osallistuvat siihen?

Minä teen tasan moraalikäsityksieni mukaisesti. Jos vastustan pettämistä ja murhaamista, en osallistu teoillani kumpaankaan. Jos varattu mies "tulisi kekkuloimaan", voisin ehkä katsoa ylittääkö tietyn pisteen ja kertoisin hänen naiselleen.

Vierailija
8/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onpas paskaa logiikkaa. Kaikki ihmiset eivät todellakaan petä tai harrasta seksiä pettäjiksi tietämiensä ihmisten kanssa.

Vierailija
9/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä päättelet, että samat naiset sekä paasaavat pettämisen vääryydestä että osallistuvat siihen?"

Kysymys ei ollut osoitettu minulle, mutta voin vastata omakohtaisella kokemuksellani. Avomieheni petti minua, pettämisessä mukana ollut nainen tiesi mieheni olevan varattu, mutta ei välittänyt eli olettettavasti hänen mielestään pettäminen ei ole niin iso juttu. Aika iso poru silti syntyi kun avomieheni heidän lyhyen suhteensa jälkeen halusikin palata minun kanssani yhteen, ilmeisesti naisella oli petetty olo. Ironista.

(Ja ennen kuin kukaan tulee aukomaan minun selkärangattomuudestani niin ei, en palannut yhteen miehen kanssa)

Vierailija
10/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:19"]

[/quote]

En minä ainakaan ole "antanut" pettäjälle, vaikka olenkin nainen. Ne jotka ovat, eivät varmaan ole moraaliltaan samanlaisia kuin minä. Mistä päättelet, että samat naiset sekä paasaavat pettämisen vääryydestä että osallistuvat siihen?

Minä teen tasan moraalikäsityksieni mukaisesti. Jos vastustan pettämistä ja murhaamista, en osallistu teoillani kumpaankaan. Jos varattu mies "tulisi kekkuloimaan", voisin ehkä katsoa ylittääkö tietyn pisteen ja kertoisin hänen naiselleen.

[/quote]

Jos pettämistä oikeasti kavahdettaisiin, pettäjiin suhtauduttaisiin yleisesti kuin vaikka pedofiileihin. Nyt näin ei ole.

Vierailija
11/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:11"]

[/quote]

Palstafemakko leikkii taas miestä. Kukaan ei usko sinua mieheksi, lopeta jo toi trollaaminen.

Vierailija
12/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla paksu lompakko, miehen pitää olla yli 180cm pitkä, penis minimissään 20cm. Miehen tulee olla hyvin koulutettu, hyvä palkka ja työ, maksaa kaiken ensitreffeistä alkaen, tekee kaiken niin kuin haluaa.

Naiset saavat onnistuneen nalkituksen jälkeen unohtaa hiuslisäkkeet, tekokynnet, push-upit, kiristävät sukkahousut, meikkaamisen , laittautumisen ja kaikki käytöstavat. Myös ylipainoa kerätään.

Mies säilyy ennallaan, nainen on raunio entisestään. Miksi miehet suostuvat tähän kusestukseen, ja naisten loisimiseen?

Vierailija
13/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:48"]

Miehellä pitää olla paksu lompakko, miehen pitää olla yli 180cm pitkä, penis minimissään 20cm. Miehen tulee olla hyvin koulutettu, hyvä palkka ja työ, maksaa kaiken ensitreffeistä alkaen, tekee kaiken niin kuin haluaa.

Naiset saavat onnistuneen nalkituksen jälkeen unohtaa hiuslisäkkeet, tekokynnet, push-upit, kiristävät sukkahousut, meikkaamisen , laittautumisen ja kaikki käytöstavat. Myös ylipainoa kerätään.

Mies säilyy ennallaan, nainen on raunio entisestään. Miksi miehet suostuvat tähän kusestukseen, ja naisten loisimiseen?

[/quote]

Mies voi aloittaa aina toisen kierroksen, ehkä kolmannenkin.

Vierailija
14/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihan rauhallisesti, miten olet itse vähentänyt tekopyhyyttä maailmassa? Oletko puuttunut kiusaamiseen? Oletko pakolaisen tai syrjäytyneen kaveri? Pelkkä vitun haistattelu tai naisvihan lietsominen ei edistä asiaa millään tavalla. Itse asiassa olet itse nettikiusaaja ja -trollaaja, jolla on mielenterveyden ongelmia.

Vierailija
15/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:52"]

Kerro ihan rauhallisesti, miten olet itse vähentänyt tekopyhyyttä maailmassa? Oletko puuttunut kiusaamiseen? Oletko pakolaisen tai syrjäytyneen kaveri? Pelkkä vitun haistattelu tai naisvihan lietsominen ei edistä asiaa millään tavalla. Itse asiassa olet itse nettikiusaaja ja -trollaaja, jolla on mielenterveyden ongelmia.

[/quote]

Mä en ensinnäkään puhu tai tee mitään sellaista mitä en kestäisi mun läheisten tietävän tai kuulevan. Mä olen itse ollut kiusattu peruskoulussa ja myöhemmin puuttunut kiusaamiseen kyllä. En tiedä koetko itse olevasi mua parempi kun alat heti ensimmäisenä spekuloimaan sitä, että olen mielisairas trolli, joka ei ole itsekkään mitään hyvää elämässään tehnyt muiden eteen. Kyllä mä teen. Mua suoraan sanoen hävettäisi olla samanlainen tekopyhistelijä kuin jotkut toiset ihmiset. En tiedä miten luulit, että mä pystyisin jotenkin "vähentämään tekopyhyyttä maailmassa", mä en valitettavasti pysty kyllä toisten ihmisten tekemisiin ja sanomisiin vaikuttamaan.

Vierailija
16/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:45"]

Palstafemakko leikkii taas miestä.

[/quote]

Vaikeuksia ymmärtää että on fiksujakin miehiä?

ohisfemakko

Vierailija
17/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sanon että minua vituttaa paskanpuhujat ja pettäjät sattuvat ne kenen tahansa kohdalle. En hyväksy sitä enkä osallistu siihen. Tietenkin minun väitetään joskus puhuneen paskaa kun olen puhunut vain asiaa. Minkäs sille sitten voi kun ihmiset haluaa ymmärtää kaiken päin persettä. Ja pettäjät ovat vain säälittäviä, moni varattu mies on yrittänyt iskeä. Se on oksettavaa.

Vierailija
18/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kunnioitus mieheen välittömästi jos selviää että on varattu. Vielä enemmän jos on isä ja varattu.

En voi myöskään arvostaa miestä joka yrittää päästä pöksyihin vaikka tietää että mulla on mies (minä se mua pitää?!?!?).

Paskan puhuminen ja asiasta sanominen menee helposti sekaisin ja on tulkinnanvaraista. Joskus on aivan pakko tuulettaa jos ottaa päähän. Silloin se on hyvin vahingollista kun se muuttuu kiusaamiseksi tai mustamaalaamiseksi varsinkin työpaikalla varsinkin esimiehelle.

Vierailija
19/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pettää toiset ei, joillakin on moraalia, oikeasti, toisilla ei. Jotkut välittää toisten pettämisistä, toiset ei. Jotkut trollaa, toiset ei. Maailma on aika polaarinen, mielipiteet myös. Luovi siinä välissä sitten fiksuutesi kanssa, mutta silti ja siitä huolimatta jaksan uskoa, että fiksut pärjää aina!

Miesfemakko;)

Vierailija
20/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:52"]

[/quote]

Mä en ensinnäkään puhu tai tee mitään sellaista mitä en kestäisi mun läheisten tietävän tai kuulevan. Mä olen itse ollut kiusattu peruskoulussa ja myöhemmin puuttunut kiusaamiseen kyllä. En tiedä koetko itse olevasi mua parempi kun alat heti ensimmäisenä spekuloimaan sitä, että olen mielisairas trolli, joka ei ole itsekkään mitään hyvää elämässään tehnyt muiden eteen. Kyllä mä teen. Mua suoraan sanoen hävettäisi olla samanlainen tekopyhistelijä kuin jotkut toiset ihmiset. En tiedä miten luulit, että mä pystyisin jotenkin "vähentämään tekopyhyyttä maailmassa", mä en valitettavasti pysty kyllä toisten ihmisten tekemisiin ja sanomisiin vaikuttamaan.
[/quote]

Eli mitä olet tehnyt? Kiusaamiseen puuttuminen on hyvä alku, mutta se ei tällaisessa paatoksessa riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän