Uusi suhde - aina sama kaava :-(
En ymmärrä itseäni. Olen 39v nainen, olen ollut naimisissa, ero tullut 9v sitten (se oli vaikea), sen jälkeen ollut 2 pidempää suhdetta ja lukuisia lyhyitä. Ja nyt ... en enää käsitä itseäni. Olen ihan hyvännäköinen ja varmaan ihan viehättävä miesten "saaminen" ei ole koskaan ollut ongelma, mutta siis nyt käy näin: tapaan miehen, innostun (en niinkään ihastu), vaan innostun siitä että hän on potentiaalinen kumppani, kiinnostus kestää noin viikon-kaksi, riippuen kuinka paljon ollaan tekemisissä. Miehet AINA ihastuu, takertuu, haluaa suhteen ja hyvä ettei jo häääpäivää mieti. Panikoin, en pysty, ahdistaa... tulen ihan raivoon. ja homma loppuu siihen. Aina!
Kellään muulla samaa? Oma diagnoosini on että miehet ovat vääriä ja ehkä vaan en enää pysty suhteeseen?
Kommentit (3)
Joo. Loppui siihen kun löytyi se oikea mies. Nyt olemme naimisissa. Valitettavasti en osaa pahemmin auttaa, ehkä kannattaisi lopettaa se etsiminen hetkeksi? Vanha klisee mutta totta, yleensä se rakkaus löytyy kun sitä vähiten odottaa.
Samankaltaisessa tilanteessa ollaan... Itsellä tosin vain yksi jonkinlaiseksi seurustelusuhteeksi katsottava juttu ja sekin varatun miehen kanssa ja erosta kuitenkin yli 7 vuotta aikaa. Vain yhteen mieheen olen tänä aikana ollut ihastunut, eikä siitäkään tullut mitään (tunne ei ollut molemminpuolinen). Moni mies on suorastaan tyrkyttänyt itseään, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Eli asiaan: itse olen tullut siihen tulokseen, että kaikki tähän mennessä tapaamani miehet ovat olleet "vääriä" ja se "oikea" antaa odottaa itseään. Tai sitten sellaista ei olekaan.- Kompromissiin en pysty tyytymään sillä kyllä mun täytyy tuntea ihastuneeni, että voin olla suhteessa. Saisi "se oikea" vaan jo tulla vastaan, sillä alkaa vähän kyllästyttämään tämä yksinolo...
eikö ketään?