Miksihän nuorena kun tapasin miehiä esim. yökerhoissa
ja sovin treffejä tai menin jatkoille tms niin miehet olivat usein tavalla inhottavia? Esim sanoivat että ovat toiseen naiseen ihastuneita yhteisen yön jälkeen, ghostasivat jne.. Kun taas kaverini tapasivat niitä mukavia miehiä ja päätyivät kunnon parisuhteeseen? Vaikka siis käyttäydyimme samalla lailla ja ulkonäössäni ei ollut vikaa. Osaatteko kyökkipsykologit sanoa syytä?
Kommentit (12)
Onhan mahdollista, että kyse vain huonosta tuurista. Tai toisilla paremmat "tuntosarvet", löytävät ne tyypit herkemmin kenellä todellista kiinnostusta, eikä hae vain hetken seuraa.
Parisuhteen saaminen vaatii työtä. Hyacinth tykkäsi Richardille jankata seuran tekevän kaltaisekseen joka muuten pitää täysin paikkansa. Laadun varmentamiseksi ihmisen on muututtava yhtä laadukkaaksi. Baarit itsessään ovat melkoista tuuripeliä. Ala hengittämään A-luokan asennetta. Lähde liikenteeseen pienestä kuten istuma-asennon korjaamisesta. Siirry siitä hiljaksiin kävelyvauhdin tarkkailuun ja ryhdin ylläpitoon, tyköistuviin vaatteisiin ks. Tori. Älä hotki ruokaa. Omaksu netistä löytyvillä etiketti neuvoilla oikeanlainen ruokailutapa. Ala käymään sivistyneissä taide,ooppera ja teatterinäytöksissä. Mene rohkeasti juttelemaan väliajalla ihmisille. Pyydä reippaasti kahville potentiaalisen tuntuinen tuttavuus.
Lausuntakurssista voisi olla myös hyötyä.
Kaverisi olivat oikeasti kauniita, sinä taas vain ok verrattuna miehiin joita tapasit.
Enkä annoit miehen valita sinut. Valitsijat ovat aina vahvemmilla. Eikä sinne sänkyyn kannata heti hypätä niin karsii nämä:"haluan heti, eikä seuraukset kiinnosta tyypit pois".
Ne on niitä miesporukoissa marinoituneita miehiä. Niille on normaalia, että uuden ihmisen kanssa urostellaan ja härkäillään, kunnes (miesten välinen) hierarkia on selvä. Jos tällainen heitetään naisten keskelle, niin se vittuilee itsensä hengästyksiin eikä tajua, missä nerokkaat vastaiskut viipyvät ja miksi kaikki yhtäkkiä karttavat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Enkä annoit miehen valita sinut. Valitsijat ovat aina vahvemmilla. Eikä sinne sänkyyn kannata heti hypätä niin karsii nämä:"haluan heti, eikä seuraukset kiinnosta tyypit pois".
Joo, kandee valita mies, joka ei anna heti.
Joku varattu uuno yritti minuun tätä ihme kikkaa 😆😆 Mukaan olisi pitänyt lähteä, mutta yritti silti jotenkin "nokkelasti" vittuilla/alentaa. Jotkut miehet tosiaan kuvittelee että tuollainen taktiikka toimii 😂😂 Käännyin kannoillani.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä miesporukoissa marinoituneita miehiä. Niille on normaalia, että uuden ihmisen kanssa urostellaan ja härkäillään, kunnes (miesten välinen) hierarkia on selvä. Jos tällainen heitetään naisten keskelle, niin se vittuilee itsensä hengästyksiin eikä tajua, missä nerokkaat vastaiskut viipyvät ja miksi kaikki yhtäkkiä karttavat sitä.
Totta. Mä joskus deittailin lyhyen aikaa yhtä miestä, joka oli tosi pätevä monissa miesten arvostamissa jutuissa (ja miehet myös ihmetteli, miksei tällä oo naista, kun on niin hyvä jätkä kyseessä).
Vaan aukoi mulle päätään eikä ollut yhtään sellaista suojelevaa ja huolta pitävää otetta, mikä mun havaintojen mukaan suurimmalle osalle miehiä on luontaista naisen kanssa. Kun lopetin deittailun, ihmetteli miksi TAASKAAN ei kelvannut.
Mä tiedän ainakin omalta kohdaltani miksi näin. Kiinnostuin aina ns. pelimiehistä ja eihän näiden kanssa mitään suhdetta rakenneta.
No mun tapauksessa päädyin seurustelusuhteisiin nuorena juuri näiden baarista löytyneiden miesten kanssa, kun ei vielä ollut tinderiä.
Mutta tinderistä en enää ole löytänyt pitkää parisuhdetta.
Sama juttu minulla. En tiedä syytä. Enkä ole vieläkään muunlaisia miehiä kohdannut joten nykyään olen yksin. Ne normaalit miehet välttelee joten vissiin heille olen se epänormaali.