Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...
...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
Kommentit (837)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:19"]
Se on av:n tympein puoli, että kaikki periaatteessa kiinnostavimmat ketjut menettävät kiinnostavuutensa (ainakin minun silmissäni, ei selvästikään kaikkien), kun ne ovat suurella todennäköisyydellä provoja. En mä ainakaan jaksa henkeä pidätellen seurata ketjua, joka on suurella todennäköisyydellä pelkkää satuilua. En ymmärrä, miten ihmiset jaksavat suurella tunteen palolla suhtautua asiaan riippumatta siitä onko se totta vai satua. Onko se jotain sellaista yhteistä leikkiä? Sellaista, että "nyt tää olis tosi tuohtunut ap:n typeryydestä vaikka tietääkin oikeasti että kaikki on vaan satua".
[/quote]
Eläydytäänhän fiktioelokuviinkin, vaikka tiedetään että ne on keksittyä huttua.
Tajuatko ap, että olisi ollut ihan sama kun olisit pistänyt kaverisi itkien soittamaan (ex)naisellesi sinun olevan kuollut. Sitten parin päivän hiljaiselon jälkeen mennä kotiin "honeyyy i'm home!"-tyylillä sormuksen kanssa odottaen, että nainen itkee ilosta ja vastaa myöntävästi. Sairasta pilailla tuollaisella.
Ot: en oo koskaan nähnyt noin montaa alapeukkua. :'D 1650, go mammat!
Tämä on kyllä ihan loistava idea, tällä saa hienosti moninkertaistettua tunteita. Vähän kuten edellisellä sivulla jo vinkkailtiin, tätä voi laajentaa elämän muihinkin osa-alueisiin. Esim. kun nainen tulee raskaaksi, voit kertoa että "mä en halua vielä lasta, mee pliis tekemään abortti, ylipäätänsä mä en halua sun kanssa lasta, koskaan". Miettikää mikä onnentunne siitä seuraisi kun sitten yllätätkin hänet viikon päästä sanomalla että "hei, rakas, mä haluan sittenkin sun kanssa tän vauvan". Ajatelkaa miten se vahvistaisi onnentunnetta! Ihan pelkkä "jee me saadaan vauva" on vaan niin pliisua ja tavallista.
Mahtavaa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:19"]
Se on av:n tympein puoli, että kaikki periaatteessa kiinnostavimmat ketjut menettävät kiinnostavuutensa (ainakin minun silmissäni, ei selvästikään kaikkien), kun ne ovat suurella todennäköisyydellä provoja. En mä ainakaan jaksa henkeä pidätellen seurata ketjua, joka on suurella todennäköisyydellä pelkkää satuilua. En ymmärrä, miten ihmiset jaksavat suurella tunteen palolla suhtautua asiaan riippumatta siitä onko se totta vai satua. Onko se jotain sellaista yhteistä leikkiä? Sellaista, että "nyt tää olis tosi tuohtunut ap:n typeryydestä vaikka tietääkin oikeasti että kaikki on vaan satua".
[/quote]
Eläydytäänhän fiktioelokuviinkin, vaikka tiedetään että ne on keksittyä huttua.
[/quote]
Nimenomaan, niistä tiedetään. Näistä ketjuista taas ei tiedä.
Höh! Päättyikö tämäkin tarina tähän? Luin loppuun ja odotin kuulumisia. Soosoo ap! Jos jatkat, niin kerro!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:43"]
Ap on nolo
[/quote]
Ymmärrän kyllä, että huvittelumielessä tämän provon liekkeihin on liruteltu bensaa, mutta... typerähän toi juttu kyllä on.Tämä tyyppi tekee aina näitä "naiseni sitä & tätä2-kirjoituksia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 01:04"]
Höh! Päättyikö tämäkin tarina tähän? Luin loppuun ja odotin kuulumisia. Soosoo ap! Jos jatkat, niin kerro!
[/quote]
Ap on tietty nauttimassa kihlatun naisensa kiitollisesta tauottomasta palkkioseksistä vielä noin parin seuraavan vuorokauden ajan.
Hei aloittaja, olisi mukava kuulla onnistuitko onnentunteen maksimoinnissa?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:15"]Joko on kihlajaiset käynnissä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:12"]
Tähän on kyllä aivan pakko saada se loppuhuipennus. Ap, tapahtui mitä tahansa, kerro se meille. Muuten menetämme mielenterveytemme, työpaikkamme ja ihmisarvomme. Meistä tulee syrjäytyneitä, emmekä osaa enää toimia yhteiskunnassa. Mietimme vain tämän tarinan kohtaloa!
[/quote]
Kehtaisitko itse vastaavalla tavalla hehkutettuasi ja sitten mokattuasi tulla tunnustamaan, että 1456 ihmistä oli sittenkin oikeassa?
Ap varmaan parhaillaan konttaa jossain pihalla puskien seassa etsimässä niitä sormuksia...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:58"]
Ap varmaan parhaillaan konttaa jossain pihalla puskien seassa etsimässä niitä sormuksia...
[/quote]
Miten ap olet voinut edes kuvitella, että tuo idioottimainen suunnitelma menisi varmasti kuten olet sen suunnitellut? Säälittää naisesi (varmaan jo entinen sellainen).
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:55"]
...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
[/quote]Kai sä oot jo jättäny naisesi? Hän ansaitsee paljon parempaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:05"]
Jättämisellä pelleily olisi niin loukkaavaa, että en ikinä suostuisi tuollaiseen kosintaan. Idioottimainen idea. Ensin särjet sydämen ja sitten kuvittelet että se noin vain korjataan? Typerys.
[/quote]
Niin mutta kyllähän nainen sitten saisi tietää että koko juttu oli vaan pilaa eli kyllä se sydän palautuisi ennalleen, vaikka se pariksi päiväksi ns särkyisikin.
[/quote]
Varsinainen parisuhdeasiantuntija tämä pilailija,juuri noin naisen sydän toimii :D Sattumalta löysi n tämän vanhan ketjun,kaipa nainen on jo ehtinyt löytää paremman kuin tämä valejättäjä.Viihdyttävää luettevaa silti.
Taisi nainen ilahtua pilasta enemmän kuin aloittaja uskoikaan...