Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...
...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
Kommentit (837)
Minä olen aika musta-valkoinen ihminen. En yhtään kestä tommosta ees-taas soutamista. Jos minut jätetään, niin se oli sit siinä. Piste. End of story.
Kuinka hyvin tunnet naisesi?
Jos naisesi on erilainen, eli heittelee tunnetilasta toiseen miettimättä vanhoja niin siitä vaan, ehkä jopa kiva juttu. Pienen riskin kyllä otat.....
Ai tää oli vanha! Kertokaahan, miksi joku vanha nousee pintaan vuosien jälkeen? Nostaako ap sen itse, vai kuka löytää ja jatkaa?
Sampon vaimo tarkoitti siinä kirjeessä että Sampo on kyllä kaukana pois mutta ei kuollut vaan kilpailemassa ja sampon isä on kuollut ja he katsovat yhdessä taivaalle ”taivaan pappaa” ja sitten Sampoa ”isää” joka on kilpailemassa jossain kaukana.
Tää oli jo sen verran hauska provo, että annoin yläpeukun.
Sosiopaattien vitseissä ei ole mitään hauskaa.
Entä jos tyttöystäväsi kävelee junan alle?
Kyllä sä ap olet idiootti ja samoin sinun ja naisen ystävät lisäksi, mikäli oikeasti pidätte suunnitelmaa hyvänä.
Mites itse reagoisit vastaavaan toimintaan?
Mulle ainakin tulisi mieleen, että tunteeni ovat miehelle joku vitsi, enkä luottaisi enää pätkääkään. Mistäs sitä tietää, mitä mukahauskoja piloja sulla olisi vielä mielessä tulevaisuuden varalle. Itse tosin saattaisin tuossa vaiheessa vastata kosintaasi "kyllä" ja sanoa sitten alttarilla naureskellen että "Ei vaiskaan, eikös ollutkin hauska pila, heheh?"
Psykopaatin touhuja sanoisin....
Hassua, että aikojen kuluessa niin moni on ilmeisesti ottanut tämän ihan tosissaan. Ei kai kukaan noin hullu olikeasti ole ja mitä ihmettä se tänne siitä kirjoittaisi???
Ap ilmeisesti olettaa olevansa hyvä poka, kun tyttö niin ilahtuisi ettei häntä jätetäkkään ja vielä naimisiinkin saa mennä tämän kanssa. Kuka haluaa särkeä puolisonsa sydämen sen takia että pääsee pönkittämään omaa tunnetta mahtavuudestaan?..
Pilailu on paskamaista ja lapsellista. En menisi naimisiin pilailija petturin kanssa enkä olisi missään tekemisissä minkään pilailijan kanssa. Olisi kiva tietää miten paljon nämä pilailijat itse kestää pilailuja. Aika idioottimaista meininkiä. On fiksujakin yllätyksiä eikä paskamaisia tekoja. Aika sairaalta touhulta vaikuttaa, ei varmaan kaikki ole kohdallaan omassa päässään näillä pilailijoilla. Ei siinä luottamusta ja mukavuutta rakenneta tulevaisuutta ajatellen.
Kuulostaa itserakkaan sosiopaatin loistavalta idealta
Ketju on aloitettu vuonna 2014 ettekä te ole oppineet näköjään yhtään mitään trollaamisesta :D
Nautintoni on maksimoitu.
Ihan kamalaa. Miten voi edes miettiä tollasta?
Joo älä oikeasti tee. Ei ole hauskaa. Jos syntymäpäivänä kositaan niin se yllättää jo suuresti. Älä nyt pilaa koko hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä idea nyt noin negatiivisen vastaanoton sai? Kaikki kaverini ja osa naisenkin kavereista on pitänyt sitä hyvänä ideana. Joo, naisystäväni olisi pari päivää maassa ja surullinen mutta syntymäpäivänään varmasti moninkerroin onnellisempi, tämä valejättäminen minun mielestä vaan tehostaisi onnea kun tulisi ihan puun takaa ja parin päivän allapäin olemisen jälkeen.
Tai, hän on tottunut ajatukseen hylkäämisestä ja hänellä on jo toinen ja yllätyt itse kun sinua ei enää huolita. Jospa luulet liikoja itsestäsi.
Mulla on yksi kaveri, joka voisi naiselle tehdäkin tuommoisen jäynän. Mikäli joskus pääsisi seurustelussa noin pitkälle. Jostain syystä naisilla on hänen kanssaan loppunut huumori jo paljon aikaisemmin.
Tiedätkö ap, miksi kutsutaan tuollaisten temppujen tekijää: "eksä".
Ap, onko sinut siniseltä taivaalta ikinä jätetty? Tiedätkö kuinka paljon se oikeasti sattuu? Jos oikeasti rakastat sitä, mihin kosintasuunnitelmasi viittaa, niin kysy itseltäsi tämä. Ajaisitko myös hänen jalkojensa yli vitsinä jos olisi sinun voimissasi korjata niitä taas suhteellisen toimiviksi pari päivää myöhemmin?
Lisäksi voisit pyytää jotain tuttavanaista laittamaan tekstiviestiä syntymäpäivänä, että "Runkku-Erkki tulee kohta käymään, älä koske siihen, sillä se on nykyään mun mies". Ratkiriemukasta ja yllättävyyden kannalta lähes välttämätöntä.
Olisi! Kuten monet jo sanoneet, ei välttämättä kapsahda onnesta soikeana kaulaasi kun kuulee että onkin pila, vaan kertoo että pilasi loukkasi häntä niin syvästi, ettei näe enää ikinä yhteistä tulevaisuutta mahdolliseksi. Uskallatko ottaa riskin?