Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...

Vierailija
28.09.2014 |

...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.

Kommentit (837)

Vierailija
701/837 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kuvottava suunnitelma. Pilaat sekä naisen syntymäpäivän että parisuhteesi.

Vierailija
702/837 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/837 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulle edes tuli noin ääliömäinen idea mieleen? Ja että sitten ajattelit sen vielä olevan joku loistoidea?

Vierailija
704/837 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:18"]upppp
[/quote]

Vierailija
705/837 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:38"]Noooh, mikäs tässä on tilanne?
[/quote]

Vierailija
706/837 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
707/837 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katos häpeissään, kun tyttöystävä nauroi apeen pihalle?

Vierailija
708/837 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:38"]

Tämä on kyllä ihan loistava idea, tällä saa hienosti moninkertaistettua tunteita. Vähän kuten edellisellä sivulla jo vinkkailtiin, tätä voi laajentaa elämän muihinkin osa-alueisiin. Esim. kun nainen tulee raskaaksi, voit kertoa että "mä en halua vielä lasta, mee pliis tekemään abortti, ylipäätänsä mä en halua sun kanssa lasta, koskaan". Miettikää mikä onnentunne siitä seuraisi kun sitten yllätätkin hänet viikon päästä sanomalla että "hei, rakas, mä haluan sittenkin sun kanssa tän vauvan". Ajatelkaa miten se vahvistaisi onnentunnetta! Ihan pelkkä "jee me saadaan vauva" on vaan niin pliisua ja tavallista.

Mahtavaa.

[/quote]

Sitten, kun nainen onkin käynyt tekemässä abortin, niin mies kiukuttelee, että hän oikeasti halusi lapsen ja tyhmä nainen otti sen tosissaan.

Vierailija
709/837 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:38"]

Tämä on kyllä ihan loistava idea, tällä saa hienosti moninkertaistettua tunteita. Vähän kuten edellisellä sivulla jo vinkkailtiin, tätä voi laajentaa elämän muihinkin osa-alueisiin. Esim. kun nainen tulee raskaaksi, voit kertoa että "mä en halua vielä lasta, mee pliis tekemään abortti, ylipäätänsä mä en halua sun kanssa lasta, koskaan". Miettikää mikä onnentunne siitä seuraisi kun sitten yllätätkin hänet viikon päästä sanomalla että "hei, rakas, mä haluan sittenkin sun kanssa tän vauvan". Ajatelkaa miten se vahvistaisi onnentunnetta! Ihan pelkkä "jee me saadaan vauva" on vaan niin pliisua ja tavallista.

Mahtavaa.

[/quote]

Sitten, kun nainen onkin käynyt tekemässä abortin, niin mies kiukuttelee, että hän oikeasti halusi lapsen ja tyhmä nainen otti sen tosissaan.

[/quote]

Hahhahhaha voin nähdä tuon sieluni silmin... on kyllä historian typerin mies av:lla.

Vierailija
710/837 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee varmaan uus legenda av:lla. Onnen tunteen maksimointi!

Vierailija
711/837 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:38"]Tämä on kyllä ihan loistava idea, tällä saa hienosti moninkertaistettua tunteita. Vähän kuten edellisellä sivulla jo vinkkailtiin, tätä voi laajentaa elämän muihinkin osa-alueisiin. Esim. kun nainen tulee raskaaksi, voit kertoa että "mä en halua vielä lasta, mee pliis tekemään abortti, ylipäätänsä mä en halua sun kanssa lasta, koskaan". Miettikää mikä onnentunne siitä seuraisi kun sitten yllätätkin hänet viikon päästä sanomalla että "hei, rakas, mä haluan sittenkin sun kanssa tän vauvan". Ajatelkaa miten se vahvistaisi onnentunnetta! Ihan pelkkä "jee me saadaan vauva" on vaan niin pliisua ja tavallista.

Mahtavaa.
[/quote]

Näin!

"Ajoin sun auton mereen tänää! ---viitsivitsi, ruttasin sen parkkipaikan lyhtypylvääseen, eiks oo ilonen ylläri ku ei ollukkaa kokonaa paskana? Mitennii oot vihanen??!"
Tai
"Sairaalast soitettii, sun äiti on kuollu! --no eeei nyt kai, oikeesti sillä todettii vaikeesti levinny syöpä ja kuoleeki vasta viikon päästä!"

Vierailija
712/837 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on sadistinen

Vierailija
713/837 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:38"]

Mahtavaa.

[/quote]

[/quote] mulle kävi noin! Ihan oikeesti :'( mies pakotti aborttiin ja myöhemmin haukkui päälle, kun ei hän nyt sitä oikeasti halunnut. Halusi vaan testata onko minusta siihen

Vierailija
714/837 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:38"]

Mahtavaa.

[/quote]

[/quote] mulle kävi noin! Ihan oikeesti :'( mies pakotti aborttiin ja myöhemmin haukkui päälle, kun ei hän nyt sitä oikeasti halunnut. Halusi vaan testata onko minusta siihen
[/quote]

Että mitä?!

Vierailija
715/837 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:38"]

Mahtavaa.

[/quote]

Jotenkin tuntuu siltä, että ap voisi tehdäkin noin. Ja sitten meuhaisi jälkeenpäin kun nainen olisikin tehnyt epätoivoissaan abortin, että "se akka tappoi minun lapseni! Murhaaja ämmä ja minä olen täysin viaton. Sehän oli vain pilaa!!"

Vierailija
716/837 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan nyt toivottavasti jo exäksi älynnyt nainen voi tehdä kaikkein parhaimman jekun jolla maksimoi onnentunteen. Hän voi tulla kertomaan aplle 20 vuoden kuluttua että tässä lapsesi ja aloittajan onnentunteella ei oo rajoja. Onnea lisää se että voi takautuvasti maksaa kerralla onnenruokot. Jos aloittajalla on silloin perhe niin johan se onnentunne moninkertaistuu kun vaimokin kuulee asiasta.

Vierailija
717/837 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vasta nyt tämän keskustelun, luin sen alusta loppuun ja kauhulla odotin että miten tämä on mahtanut päättyä... Ja olihan lopputulos arvattavissa. Itseäni tämä keskustelu ei naurattanut vaan suretti, suhde pilalla ap:n typerän kosimissuunnitelman takia. No, kai ero olisi tullut ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa, ties mitä muuta ap olisi keksinyt vuosien mittaan naisen päänmenoksi kun on noin ajattelematon ja empatiakyvytön. Kuten joku muukin teki, suosittelen ap sinulle terapiaa. Sinulla ei ole kaikki ihan kunnossa.

Vierailija
718/837 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisesi järjesti sinulle hauskan jekun. Väitti pettäneensä, jotta voi onnentunteesi maksimoimiseksi kertoa pari päivää myöhemmin sen olleen vitsi ja kosii sinua ap.

Vierailija
719/837 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nainen on potkittu pihalle? Vai onko AP viimein tajunnut kuinka mulkkukusipää on?

Vierailija
720/837 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi tähän hyvin, että elämässä ehtii kyllä vitsailla ja pilailla. Kosinta ja "tahdon"-sanominen eivät ole niitä hetkiä. Miksei elämässä voi olla hetkiä joissa ollaan tosissaan ja iloitaan siitä, että ollaan vakavissaan toisen ihmisen suhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi