Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...

Vierailija
28.09.2014 |

...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.

Kommentit (837)

Vierailija
721/837 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
722/837 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan monta alapeukkua AP:lla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa varmaan asutte molemmat?

Vierailija
724/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:58"]Porvoossa varmaan asutte molemmat?
[/quote]

Lähellä, pk--seudulla.

Vierailija
725/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:13"]Tässä kuviossa on nyt ihan liian monta liikkuvaa osaa.

1. Yksi naisen hyvistä ystävistä soittaa ja sanoo, että hei, sulla on kohta synttärit, tule meille, tarjoan kahvit.

Kysymys: Yleensä synttärisankari on se, joka juhlia järjestää ja jos joku tarjoaa kahvit, niin yleensä ns. juhlavammin eli jossain suositussa kahvilassa eikä kotona. Minusta olisi outoa, jos ystäväni kutsuisi minut juhlimaan minun synttäreitäni hänen luokseen

2. Kaverit ovat tässä mukana

Kysymys: Missä mukana? On se yksi, joka kutsuu kahville, mutta miten monta muuta tästä tietää? Miten on mahdollista, että kaikki ovat lojaaleja ap:lle eikä yksikään kerro tyttöystävälle, mistä on kyse?

3. Tyttöystävä on niin yksinäinen, että riutuu yksinään tuskaansa

Kysymys: tavallisesti naiset jakavat kaiken jonkun kanssa ja etenkin tällaisessa kriisissä etsitään se ystävä, jolle avaudutaan. Millainen on se ystävä, joka tietää feikkijättämisestä ja antaa toisen itkeä? Toisaalta tunteeko ap tyttöystävänsä kaikki kaverit ja voi olla varma, että tukena ei olekaan kukaan sellainen, joka ei ole vedätyksessä mukana?

4. Millä syyllä ap jättää naisensa?

Tarkennus: oli syy mikä tahansa, siihen palataan vielä usein. Jättämisen pelko jää suhteeseen pysyväksi olotilaksi ja kaiken lisäksi luottamus on mennyt kokonaan. Tyttöystävä ei voi luottaa edes siihen, että ollaan menossa naimisiin. Ja jos luottamus on mennyt, voi tyttöystävä (tuleva vaimo?) tehdä saman kuin ap eli pettää luottamuksen tavalla tai toisella. Hän voi syödä pillereitä kertomatta miehelle tai puhkoa kondomit vähän sen mukaan, haluaako ap lapsia vai ei. Hassunhauska pila, joka päättyy iloon?
[/quote]
1. Minusta on ihan normaalia, jos syntymäpäivät aloitetaan kahvittelemalla ystävän luona. Eihän se sitä tarkoita, ettei illalla voisi tehdä jotain juhlavampaa.
2. Muutaman kaverin kanssa saatiin idea ja hiottiin suunnitelma, muutama naisenkin kaveri tietää. Kukaan tuskin kertoo naiselle, koska lähes kaikista idea on hyvä. Ja paria ei kiinnosta koko juttu.
3. No tuskin siinä yhden päivän aikana juurikaan ehtii itkeskellä kavereilleen.
4. Ajattelin selittää jotain ympäripyöreää, että haluan vapautta ja suhde ei tunnu oikealta tällä hetkellä.

Vierailija
726/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:58"]Porvoossa varmaan asutte molemmat?
[/quote]

Lähellä, pk--seudulla.
[/quote]

Ei ollut minun viestini, Porvoossa emme asu emmekä myöskään pk-seudulla.

Vierailija
727/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että mites jos ap:n "jättäessä" naistaan tämä nainen toteaakin helpottuneena, että on itse myös jo pitkään hautonut eroa. Olisi kiehtovaa nähdä miehen ilme tässä kohtaa.

Vierailija
728/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se nainen sitten tietää, ettei se sun kosinta ole vitsi? Jos jätät sen vakavalla naamalla ja sitten kosit, niin mistä se siinä osaa enää ottaa mitään uutta todesta?

Väitit ettet nöyryyttäisi naistasi, mutta olet tehnyt sen jo sopimalla tällaista kavereittesi kanssa.

Millaisia piloja muuten olet aiemmin tehnyt naiselle?

Vierailija
729/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa huumorintajuttoman femakot täällä taas räksyttämässsä julmasta pilasta. VMP.

Vierailija
730/837 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä kaikille, olen lukenut jokaisen ja pohtinut niitä, arvostan sitä että olette ns yrittäneet puhua järkeä. Tunteeni kuitenkin sanovat että tämä olisi ikimuistoinen ja tunnerikas tapa kihlautua ja on valittava toinen jota kuuntelee, järkeä tai tunteita ja olen jälkimmäisen kannalla tässä tapauksessa

Vierailija
731/837 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieletön loppuhuipennus provollesi tämä kyynelsilmäinen järki/tunteet -pähkäily! Propsit.

Vierailija
732/837 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:58"]

Kiitos viesteistä kaikille, olen lukenut jokaisen ja pohtinut niitä, arvostan sitä että olette ns yrittäneet puhua järkeä. Tunteeni kuitenkin sanovat että tämä olisi ikimuistoinen ja tunnerikas tapa kihlautua ja on valittava toinen jota kuuntelee, järkeä tai tunteita ja olen jälkimmäisen kannalla tässä tapauksessa

[/quote]

no tässä olet kyllä oikeassa. Varmasti tulee ikimuistoinen. Mutta kihloihin et tule pääsemään.

Vierailija
733/837 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:58"]Kiitos viesteistä kaikille, olen lukenut jokaisen ja pohtinut niitä, arvostan sitä että olette ns yrittäneet puhua järkeä. Tunteeni kuitenkin sanovat että tämä olisi ikimuistoinen ja tunnerikas tapa kihlautua ja on valittava toinen jota kuuntelee, järkeä tai tunteita ja olen jälkimmäisen kannalla tässä tapauksessa
[/quote]
Ikimuistoisuus ja tunnerikkaus ei kyllä tässä tapauksessa ole mitään hyvä asioita, nainen joutuu 2 päivää turhaan itkemään eroanne/miettimistaukoanne ja tämä ei edes haittaa sinua??

Vierailija
734/837 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toivotaan vain parasta, sitä että naisystävä sitten ymmärtääkin tunteiden sijaan käyttää järkeä sillä hetkellä kun tilanne on päällä.

Vierailija
735/837 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:58"]Kiitos viesteistä kaikille, olen lukenut jokaisen ja pohtinut niitä, arvostan sitä että olette ns yrittäneet puhua järkeä. Tunteeni kuitenkin sanovat että tämä olisi ikimuistoinen ja tunnerikas tapa kihlautua ja on valittava toinen jota kuuntelee, järkeä tai tunteita ja olen jälkimmäisen kannalla tässä tapauksessa
[/quote]
Hyvä kun naisesi näkee ajoissa kuinka tyhmä olet. Maailmassa on onneksi miehiäkin.

Vierailija
736/837 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:12"]Tämä on ihan takuulla sama kirjoittaja (provoilija) kuin tässä muutaman kuukauden takaisessa ketjussa:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4204424/ketju/naiseni_ei_tieda_etta_olen_jattanyt_hanet_miten_kertoa

Samanlainen kirjoitustyyli, jankuttaminen, sanan "naiseni" käyttö...!
[/quote]
Niin on kyllä sama tyyppi. Joku mielikuvituselämää viettävä kotimies joka aikanaan halusi tulla ambulanssimieheksi mutta tulikin naisettomaksi kotimieheksi.

Vierailija
737/837 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:12"]Tämä on ihan takuulla sama kirjoittaja (provoilija) kuin tässä muutaman kuukauden takaisessa ketjussa: http://www.vauva.fi/keskustelu/4204424/ketju/naiseni_ei_tieda_etta_olen_jattanyt_hanet_miten_kertoa Samanlainen kirjoitustyyli, jankuttaminen, sanan "naiseni" käyttö...! [/quote] Niin on kyllä sama tyyppi. Joku mielikuvituselämää viettävä kotimies joka aikanaan halusi tulla ambulanssimieheksi mutta tulikin naisettomaksi kotimieheksi.

[/quote]

Aivokemian kontrollointi on kova sana. Eli uudelleen rakentaa päihteissä ollut tietynlainen olotila alitajunnasta egoon.

Vierailija
738/837 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee!!! Tarinalle odotettavissa jatkoa siis. Jank jank jank viikon päästä. Ja mä lyön vaikka vetoa, että ap ja hänen naisensa päätyvät kihloihin. Hänen naisensa itkee ensin eroa ja sitten ilosta. Onhan hänen elämänsä suuri ja ainoa rakkautensa kosinut häntä mitä upeimmalla tavalla. Ja on niin ikimuistoista, niin ikimuistoista.

Vierailija
739/837 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittaja sitten osaltaan muistaa myös ikuisesti sen onnentunteen, jonka kokee sillä hetkellä, kun nainen vuorostaan nöyryyttää häntä antamalla rukkaset.

Vierailija
740/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi