Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina tapahtuu niin, kun joku juttu ei toimi, että kun pyydät jonkun katsomaan sitä, niin ihan yhtäkkiä se toimiikin!!

Vierailija
27.08.2021 |

Miksi siinä aina käy niin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mulle käy aina noin!

Vierailija
2/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit tuntee ittensä ihan hölmöksi kun on valittanut kovaan ääneen että se ei TOIMI!!! Ja toimii aivan moitteettomasti heti kun joku on katsomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tunnen oloni sairaaksi aamulla ja soitan töihin ja otan päivän saikkua, niin olo koheneekin sitten päivän mittaan kummasti. 953

Vierailija
4/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En mä nyt osaa tätä, tuu ny kattoon mitä mä teen väärin! E..i ku hei joo, nonni. Ok. Ei mitään.

Vierailija
5/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoritäärinen mieli, iso valvoo.

6/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain muistat erityisen hyvin ne kerrat kun kävi niin. Eli kyseessä on muistin vinoutuma. 

Vierailija
7/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun tunnen oloni sairaaksi aamulla ja soitan töihin ja otan päivän saikkua, niin olo koheneekin sitten päivän mittaan kummasti. 953

Joo sama. Ja jos varaan itselleni lääkäri ajan, en ole milloinkaan tuntenut oloani yhtä hyväksi kuin silloin kun se aika koittaa. 

Vierailija
8/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mulla ihan sama, kun yritän harrastaa 45v vaimon kanssa seksiä niin ei ota eteen. Mut sitten ku oon 26v rakastajattaren kanssa (jolla on poikaystävä joka tykkää katsoa kun toinen nai sen naista) niin kyllä on ku rautakanki.

Vierailija
9/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-tukihenkilön työ sisältää pitkälti sitä että tulee paikalle katsomaan kun oho kappas se toimiikin voisin vannoa että äsken ei!

Vierailija
10/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sama. Ja jos varaan itselleni lääkäri ajan, en ole milloinkaan tuntenut oloani yhtä hyväksi kuin silloin kun se aika koittaa. 

Siellä lääkärin kansliassa vaiva kuin vaiva ihan maagisesti katoaa hetkeksi ja sitä alkaa selittää "No ei tässä nyt oikeastaan mikään vaiva vähän tossa aikaisemmin teki kipeää..."  Ja kotona on taas helvetti irti.

Vierailija
11/12 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IT-tukihenkilön työ sisältää pitkälti sitä että tulee paikalle katsomaan kun oho kappas se toimiikin voisin vannoa että äsken ei!

Just niin! Olen meidän firman atk-osastolle todella kiitollinen siitä, että ne jaksaa pysyä kiltteinä!

Vierailija
12/12 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut paljon masennusta yms. Ja monta kertaa olen varannut aiheesta lääkäriajan, mutta aina silloin onkin poikkeuksellisen hyvä ja iloinen päivä ja en "kehtaa" mainita asiasta ollenkaan niin keksin jonkun muun vaivan..