Huonoimmat puolet kannattamastasi puolueesta?
Aloitan: Itse en kannata täysin mitään puoluetta, olen Keskustan ja Vasemmistoliiton väliltä, joten
- Keskusta: Liian oikealla, osittain unohtanut juuriaan (Maalaisliitto), köyhien asia unohtunut hallituksessa ollessa, ulkopoliittiset virheet ja korruptio/hv-verkostot
- Vasemmistoliitto: Osittain liian ehdoton, vastustaa kristinuskoa, keskittynyt liikaa arvoliberaaleihin spesiaalikysymyksiin yleishyödyllisten laajempien asioiden sijaan
Kommentit (36)
Persut, hyvä puolue, muttei asiallisuutta löydy. Voisivat valita tuntemattomampien edustajiensa joukosta asiallisen johtajan ja potkia Hakkaraiset ulos.
Kokoomusta kannatan. Ärsyttää vain uusi talousliberaalien linja Stubb ja Vapaavuori etunenässä.
Keskusta minullakin, EU-mielisten ajama cityliberaali linja ei vain miellytä. Aho pilasi puolueen ja sitä seuraavat puoluejohtajat viimeistelivät työn. Nyt on hyvä pj.
Täälläpäs pyörii rahvasta roskasakkia...
Kokoomus. Ydinvoimahanke. Korruptio ja A.Stubb.
Perussuomalaiset ja ei huonoja puolia.
Vihreät minulla, saisivat ajaa kannabiksen laillistamista ja luonnonsuojelua enemmän ja vähemmän hiilipäästöillä bisnestä tekevien monikansallisten firmojen asiaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:42"]
[/quote]
Eikö tosiaan mitään?
vihreät: ajavat asioita usein turhan pääkaupunkiseutukeskeisesti (esim yksityisautoilu). pohjoisessa kun ei samat jutut välttämättä toimi.
Vihreät ja vasemmistoliitto. En tykkää lentomatkustamisen ja muun liikkumisen ajamisesta kalliimmaksi. Ihmisellä on kuitenkin täällä vain tämä elämä eikä kaikilla ole varaa edes siihen yhteen ulkomaanmatkaan. Sukulaisten luokse on myös pitkä matka autolla (kilometriverot yms)
Perussuomalaiset ja ympäristövihamielisyys.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:47"]
[/quote]
Minulla taas tökkii rasismi heiltä, Halla-Ahot sun muut ja suvaitsematon, asiaton asenne toisia kohtaan.
Perussuomalaiset ja kaikenlaiset möläyttelijät heidän riveissään. Muuten erittäin hyvä puolue.
KD on lähimpänä muuten, mutta mielistelee liikaa Kokoomusta eikä puolusta lapsiperheiden lisäksi vähäosaisia.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:47"]
[/quote]
Minulla taas tökkii rasismi heiltä, Halla-Ahot sun muut ja suvaitsematon, asiaton asenne toisia kohtaan.
[/quote] Mitä rasistista Halla-aho on muka sanonut (tai tehnyt)? Siis sanan rasismi oikeassa merkityksessä, maahanmuuttokriittisyys ei ole rasismia.
Perussuomalaiset: myönteinen kanta ydinvoimaan ja turkistarhaukseen
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:42"]
[/quote]
Eikö tosiaan mitään?
[/quote]
No ehkä Hakkaraisen pelleilyt.
Kokoomus muuten hyvä puolue, mutta kaikki kun eivät ole rikkaita. Sinivalkoisuuskin on jo unohtunut (isänmaa).
Vasemmistoliitto: Sateenkaariasiat ohittaneet tärkeysjärjestyksessä vähäosaiset.
SDP. Työläisten puolue on muuttunut yleispuolueesta erikois-puolueeksi, profiloitunut kummiin asioihin jne.