Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset tarkoittaa, kun sanotte saavanne munaa kunnolla?

Vierailija
27.08.2021 |

Onko se sitä, että mies pystyy- ja jaksaa panna pitkään, vai sitä että tulee kunnon työntöjä pohjaan saakka, eikä mitään nylkytystä?
Vai onko se kenties jotain muuta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana päivänä ei kävely oikein onnistu ja Bepantheenia täytyy käydä hakemassa apoteekista.

N49

Saat vissiin harvoin, kun tuolta tuntuu. Ei ole tarkoitus tulla seksist kipeeksi.

Vierailija
22/33 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mulle tämä vaatii riittävästi kokoa. Normaalipeniksellä en tunne saavani "kunnolla munaa", vaikka mitä tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin saaneeni aiemminkin kunnolla, mutta vasta kun kaksi miekkosta oli samassa sängyssä ymmärsin mitä kunnolla saaminen tarkoittaa. Ja tiedoksi, että todellakin tuntuu seuraavana päivänä - turhia juttuja ettei muka miltään tuntuisi.

Vierailija
24/33 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se "kunnolla saaminen" nyt sellaista tarvitse olla mistä jää kipuja jälkeenpäin D: Eikö muuten ole kunnollista ? Ihme käsitys seksistä joillain ihmisillä. Minusta on kiva jos seksi tuntuu hyvältä ja saan orgasmejakin, ei siihen mikään raju runttaus tai äärimmilleen venyttäminen auta

Vierailija
25/33 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se "kunnolla saaminen" nyt sellaista tarvitse olla mistä jää kipuja jälkeenpäin D: Eikö muuten ole kunnollista ? Ihme käsitys seksistä joillain ihmisillä. Minusta on kiva jos seksi tuntuu hyvältä ja saan orgasmejakin, ei siihen mikään raju runttaus tai äärimmilleen venyttäminen auta

Et vain ole saanut sellaista. Ei siinä mitään.

Vierailija
26/33 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin mulle tämä vaatii riittävästi kokoa. Normaalipeniksellä en tunne saavani "kunnolla munaa", vaikka mitä tekisi.

Jep, näin on asia.

Vierailija
27/33 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin ollut liikaakin noita hiton kipuja joten olen tyytyväinen että nykyään ei ole, kiitos vaan.

Vierailija
28/33 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin ollut liikaakin noita hiton kipuja joten olen tyytyväinen että nykyään ei ole, kiitos vaan.

Siinä kompromissi: joko ei saa kunnolla eli ei tunnu missään tai sitten saa ja tuntuu mutta paikat hellänä sen jälkeen.

Vierailija
29/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kompromissi: joko ei saa kunnolla eli ei tunnu missään tai sitten saa ja tuntuu mutta paikat hellänä sen jälkeen.

Siis mitä? Ei tuossa nyt kyllä ollut mitään järkeä :D

Vierailija
30/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle "kunnon pano" tarkoittaa sellaista eläimellistä menoa ja aitoa isoa kiimaa, kun revitään vaatteet toistensa päältä ja pyyhkäistään vaikka lautaset pöydältä tilan tekemiseksi, jos se pöytä on lähin paikka jossa pääsee peuhaamaan. Koko ei ole tässä se ratkaiseva tekijä, eikä edes tekniikka, vaan tunne. Hellää rakastelua en kutsuisi "kunnon panoksi" (vaikka ihan yhtä ihanaa, kiihottavaa, nautinnollista ja tarpeen sekin).

TÄMÄ!

Vierailija
31/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se on muuta, kuin sitä terskalla lyhyttä ja nopeaa nylpytystä. Mulle pitää kunnolla työntää niin pohjaan saakka kuin pystyy. Entinen tykkäsi nylpyttää ja varmaan olikin hänen mielestään nautinnollista. Itse en saanut siitä mitään irti ja kun pyysin vähän jämäkämpää otetta, ei sitä irronnut. Siis ei kerta kaikkiaan suostunut ottamaan kunnolla kiinni takapuolesta, vyötäröltä jne. On siksi ex. Varmaan makuja on monia ja joku kai sitten tykkää siitä raivokkaasta ja tiheästä "nylpytyksestäkin". Emme sopineet seksuaalisesti yhteen.

Minä en tajunnut miten se vartalosta kiinnipito liittyy nylpytykseen? Kai sitä voi nylpyttää pelkällä päällä vaikka pitäisikin lantiosta/pepusta kiinni ja toisaalta, runtata pohjaan vaikkei pitäisi mistään kiinni?

Vierailija
32/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimellinen himo, rajuin liikkein paneminen pohjaan asti, mielellään useampi asento (ei ainakaan pelkkä lähäri!) ja riittävä koko. Minulla ei kyllä vaadi mitään megakokoa, mutta jos on tosi pieni niin ei sitä voi kunnon panoksi sanoa. Pitää olla sellainen venytys että vähän jo sattuukin. Onneksi olen ahdas niin tämä toteutuu jo keskikoollakin.

Vierailija
33/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se taida ihan pelkkää munaa  tarkoittaa..vaan ylipäänsä hyvää seksiöä kaikinpuolin. Toki se kalukin on siinä roolissaan, mutta mieshä voi jos osaa ja haluaa oikeasti viedä naisen taivaisiin - sen myös tehdä muutoinkin kuin vain asillä kalullaan! Tai siis se ei aina tarkoita pelkkää naimista, penetraatiota, voi olla yhdistelmä vaikka miten! Itse rakastan monipuolista hyväilyä, hja onneksi mieskin.Ja kiire ei saa olla!