Mitä naiset tarkoittaa, kun sanotte saavanne munaa kunnolla?
Onko se sitä, että mies pystyy- ja jaksaa panna pitkään, vai sitä että tulee kunnon työntöjä pohjaan saakka, eikä mitään nylkytystä?
Vai onko se kenties jotain muuta?
Kommentit (33)
No ainakin mulle tämä vaatii riittävästi kokoa. Normaalipeniksellä en tunne saavani "kunnolla munaa", vaikka mitä tekisi.
Luulin saaneeni aiemminkin kunnolla, mutta vasta kun kaksi miekkosta oli samassa sängyssä ymmärsin mitä kunnolla saaminen tarkoittaa. Ja tiedoksi, että todellakin tuntuu seuraavana päivänä - turhia juttuja ettei muka miltään tuntuisi.
Ei kai se "kunnolla saaminen" nyt sellaista tarvitse olla mistä jää kipuja jälkeenpäin D: Eikö muuten ole kunnollista ? Ihme käsitys seksistä joillain ihmisillä. Minusta on kiva jos seksi tuntuu hyvältä ja saan orgasmejakin, ei siihen mikään raju runttaus tai äärimmilleen venyttäminen auta
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se "kunnolla saaminen" nyt sellaista tarvitse olla mistä jää kipuja jälkeenpäin D: Eikö muuten ole kunnollista ? Ihme käsitys seksistä joillain ihmisillä. Minusta on kiva jos seksi tuntuu hyvältä ja saan orgasmejakin, ei siihen mikään raju runttaus tai äärimmilleen venyttäminen auta
Et vain ole saanut sellaista. Ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin mulle tämä vaatii riittävästi kokoa. Normaalipeniksellä en tunne saavani "kunnolla munaa", vaikka mitä tekisi.
Jep, näin on asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin ollut liikaakin noita hiton kipuja joten olen tyytyväinen että nykyään ei ole, kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin ollut liikaakin noita hiton kipuja joten olen tyytyväinen että nykyään ei ole, kiitos vaan.
Siinä kompromissi: joko ei saa kunnolla eli ei tunnu missään tai sitten saa ja tuntuu mutta paikat hellänä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kompromissi: joko ei saa kunnolla eli ei tunnu missään tai sitten saa ja tuntuu mutta paikat hellänä sen jälkeen.
Siis mitä? Ei tuossa nyt kyllä ollut mitään järkeä :D
Vierailija kirjoitti:
Mulle "kunnon pano" tarkoittaa sellaista eläimellistä menoa ja aitoa isoa kiimaa, kun revitään vaatteet toistensa päältä ja pyyhkäistään vaikka lautaset pöydältä tilan tekemiseksi, jos se pöytä on lähin paikka jossa pääsee peuhaamaan. Koko ei ole tässä se ratkaiseva tekijä, eikä edes tekniikka, vaan tunne. Hellää rakastelua en kutsuisi "kunnon panoksi" (vaikka ihan yhtä ihanaa, kiihottavaa, nautinnollista ja tarpeen sekin).
TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Mulle se on muuta, kuin sitä terskalla lyhyttä ja nopeaa nylpytystä. Mulle pitää kunnolla työntää niin pohjaan saakka kuin pystyy. Entinen tykkäsi nylpyttää ja varmaan olikin hänen mielestään nautinnollista. Itse en saanut siitä mitään irti ja kun pyysin vähän jämäkämpää otetta, ei sitä irronnut. Siis ei kerta kaikkiaan suostunut ottamaan kunnolla kiinni takapuolesta, vyötäröltä jne. On siksi ex. Varmaan makuja on monia ja joku kai sitten tykkää siitä raivokkaasta ja tiheästä "nylpytyksestäkin". Emme sopineet seksuaalisesti yhteen.
Minä en tajunnut miten se vartalosta kiinnipito liittyy nylpytykseen? Kai sitä voi nylpyttää pelkällä päällä vaikka pitäisikin lantiosta/pepusta kiinni ja toisaalta, runtata pohjaan vaikkei pitäisi mistään kiinni?
Eläimellinen himo, rajuin liikkein paneminen pohjaan asti, mielellään useampi asento (ei ainakaan pelkkä lähäri!) ja riittävä koko. Minulla ei kyllä vaadi mitään megakokoa, mutta jos on tosi pieni niin ei sitä voi kunnon panoksi sanoa. Pitää olla sellainen venytys että vähän jo sattuukin. Onneksi olen ahdas niin tämä toteutuu jo keskikoollakin.
No ei se taida ihan pelkkää munaa tarkoittaa..vaan ylipäänsä hyvää seksiöä kaikinpuolin. Toki se kalukin on siinä roolissaan, mutta mieshä voi jos osaa ja haluaa oikeasti viedä naisen taivaisiin - sen myös tehdä muutoinkin kuin vain asillä kalullaan! Tai siis se ei aina tarkoita pelkkää naimista, penetraatiota, voi olla yhdistelmä vaikka miten! Itse rakastan monipuolista hyväilyä, hja onneksi mieskin.Ja kiire ei saa olla!
Saat vissiin harvoin, kun tuolta tuntuu. Ei ole tarkoitus tulla seksist kipeeksi.