Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin suuret korvaukset Timo Vornanen haluaa miehiltä, joiden kanssa hän riitaantui Bar Ihkussa

Vierailija
27.02.2026 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011848524.html

Kuinka typerä pelle tämä Vornanen oikein on? Hakee Helsingin hovioikeudesta jatkokäsittelylupaa ja vaatii syytteidensä hylkäämistä muulta kuin lievä ampuma-aserikoksen osalta. Vaatii myös valtiota korvaamaan omat oikeudenkäyntikulunsa ainakin osittain. Tämä kusipää pitäisi erottaa poliisin virasta. 

Dindu nuffin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornasta pitäisi pistää vanhanaikaisesti kunnolla pataan. Ehkä silloin se järkikin alkaisi taas toimia normaalisti?

Vierailija
2/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä sä olet, AP? Kuvitteletko, että Vornanen itse ajaa asiaansa eikä sen juristi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeusprosessi vielä kesken, niin miksi ei pitäisi antaa sen kulkea kulkuaan? 
En ollut paikalla, omin silmin näkemässä mitä tapahtui niin vaikea mun antaa fiksua mielipidettä. 

Vierailija
4/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus ja kohtuus että vornanen joutuu itse maksumieheksi. Luulee olevansa vieläkin poliisi joka on aina oikeassa. 

Vierailija
5/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornane jatkaa jotta voi istua eduskunnassa niin kauan että sopeutumiseläkkeen.

Vierailija
6/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vornasta pitäisi pistää vanhanaikaisesti kunnolla pataan. Ehkä silloin se järkikin alkaisi taas toimia normaalisti?

Tein tästä netti-ilmoituksen poliisille. 

Vierailija
7/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei El Pistolero haastanut niitä teinityttöjä korvaamaan mielipahaa, kun eivät lämmenneet Vornasen lähentelylle - vähintään teinivosujen on Yön Timon mielestä maksettava tarjotut juomat takaisin. 

Vierailija
8/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä sä olet, AP? Kuvitteletko, että Vornanen itse ajaa asiaansa eikä sen juristi? 

Ironisen hauska viesti.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä