ville valo
niin kuuma että pahaa tekee. onko muuten suhteessa tällä hetkellä?
Kommentit (109)
Luin sellasen haastattelun, jossa se kerto, että sillä on paljon naispuolisia kavereita...kyllä mä haluan silti olla ennemmin vain sen kaveri...mua pelottaa seksi niin paljon, etten mä uskalla sitä harrastaa.
Oon jutellu sen kanssa yhessä paikassa, mutta en missään nimessä sano sitä tässä. Mulla on tällanen salaisuus nytte, enkä aio siitä puhua kellekkää mitään...uskokoot tai älkööt he. Menen nukkumaan, ei jaksa istua enää tuolilla.
Keksii vaa mukavaa tekemistä, se auttaa jo paljon.
Hyviä biisejä teki joskus, ja ainekset hyväksi laulajaksi sillä kyllä, mutta - ääni on sammunut, kun ei ole tehnyt sen eteen mitään. Tämä uusin, Teho Majamäen levylle fiitattu Lusifer soittaa on tulkintana täysin p*ska. Olen fanittanut HIMiä nuoruudessa ja jumalainut Villeä, mutta tulkinta on valju, Villen ääni ohut ja se ei saa biisistä mitään irti. Sammunut laulaja, kun ei ole viitsinyt kehittää lainkaan sitä mitä on annettu.
Ja mitä järkeä täällä netissä on muutenkaan olla, jos mua vaa häiriköidään ja ihmiset täällä on niin ilkeitä mua kohtaan.
Tää on outoa... Tänään radiossa soi HIMin kappale ja ihastuin Villen ääneen. Nyt täällä on keskustelu Villestä ja kuuntelen juuri sitä kappaletta, jonka kuulin aiemmin tänään.
Miks myö kaikki vanhetaan...täytti tänään 38 vuotta...huh. Ja ite oon vasta 25-vuotias nainen...13 vuotta ikäeroa. Onkohan se liikaa? Noh, se on miten sen ite aattelee. Mutta kyllä mä tota miestä laittasin.
Ihan sama mitä muut on mieltä, ei mua kiinnosta. Harmi vain, että se on muusikko...
Valo on kyllä niin komee mies, että... <3 Rakastan Villeä.
Mutta lopetan tän kirjottamisen ny tähän.
Ahhh ville valo ♡♡ harmi ku jää tauolle...
mitä outoja juttu villestä joku mainitsi
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:03"]
Eikö se ollu just VV joka totes lasten hankinnasta että penskat on hirveitä,mieluummin ottaisin koiran.
[/quote]
Mieli muuttuu, kun oikea nainen osuu kohdalle niin kuin on nyt osunut.
Oikeasti ylimielinen neitidiiva... pienikokoinenkin vielä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:42"]
184 cm=pienikokoinen?
[/quote]
Joo, mutta se on sellainen ohut ja huonoryhtinen, näyttää hurjan pieneltä.
Liian laiha ja androgyyni mun makuuni. Mutta on se seksikäs silti :)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:43"]
Sillä on kananpojan jalat!
[/quote]
Ja jotenkin lattana pylly.
Ja joku päivä joku rupee vielä haukkumaan mun ulkonäköä netissä, vaikka siinä ei oo mitään vikaa. Ei oo vielä niin käyny, mutta kävis varmaan jossai vaiheessa. Siks mä en halua enää jakaa mitään tietoja itestäni netissä. Ei tuu muuta ku häiriötä vaa.