ville valo
niin kuuma että pahaa tekee. onko muuten suhteessa tällä hetkellä?
Kommentit (109)
Nonii kertokaa ny joku mikä toi raskaushuhu on!!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:31"]
[/quote]
No en mä ainakaan ole kuullut mistään muualta kuin täältä just luin :D Vähän googlailin muutamia juorusaitteja, ei mitn.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:31"]
[/quote]
No en mä ainakaan ole kuullut mistään muualta kuin täältä just luin :D Vähän googlailin muutamia juorusaitteja, ei mitn.
[/quote] no sitähän minäki
Te jotka väitätte ettei ville osaa laulaa, niin menkääpä youtubeen. Hänellä on e r i t t ä i n laaja ääniskaala. Korkea, todella matala ja paljon siltä väliltä. Hän on niitä harvoja suomalaisia jotka osaavat laulaa!
Toivon vain, että Ville pysyy kondiksessa ja hengissä vanhaksi asti.
(En tiedä, onko tuo MIttican v-on-huono-makkarissa -juttu tosi ja onko ylipäätään sen naisen suusta vai identiteettivarkaan höpinää, mutta jos on Mittican omasta suusta, niin sanoisin että onpa outo ja häikäilemätön nainen. En koskaan menisi puhumaan mitään kumppanini "taidoista" muille, vähiten someen.)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:37"]
Niin totta.Nähny lähipiirissä niin monta kertaa kun tehdään laastarilapsia...suhde menee muutenki päin helvettiä ja ukko lähdössä niin hupsista vaan se ehkäsy pettiki jotenki just sillä hetkellä. Mut niinku totesit, ero siinä on lopputulos joka tapauksessa tai sitten helvetin onneton perhe-elämä.
[/quote]
Mutta välillä tuloksena on onnellinen perhe, ja mies huomaakin, että on aina halunnut isäksi, ei ole vain uskaltanut myöntää itselleen <3
Naiset tietävät nämä asiat paremmin.
[/quote]
Nainen olen minäkin.Mieheni olen saanut pidettyä ilman pillereiden unohtamista tai muuta yhtä epätoivoista. Valitettavasti veljelläni ei ollut yhtä hyvä tuuri naisten suhteen ja nyt on pakotettuna isäksi vasten tahtoaan lapselle jonka äiti on vihoviimeinen riivinrauta. Noh, karma is a bitch, onneksi se menee kuitenkin lopulta aina noin.
[/quote] Veljesi on siis raiskattu?
No ovat kai vielä joten kuten yhdessä mutta melkoista tappelua koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:39"]
[/quote]
Ei kai sentään?
Kohta saavat lapsenkin.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:39"]
[/quote]
Ei kai sentään?
Kohta saavat lapsenkin.
[/quote
joopa joo :D
Eikö se ollu just VV joka totes lasten hankinnasta että penskat on hirveitä,mieluummin ottaisin koiran.
Mä näin viime yönä unta Ville Valosta...
Surullista. Tulee andymccoyn kohtalo mieleen.
Älkää ny peukuttaku näitä mun kirjotuksia. En kyllä ymmärrä miks mä kirjotan näitä mun juttuja yleisille keskustelupalstoille. Voisin ihan hyvi pittää nää omana juttunani.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:23"]
Miks myö kaikki vanhetaan...täytti tänään 38 vuotta...huh. Ja ite oon vasta 25-vuotias nainen...13 vuotta ikäeroa. Onkohan se liikaa? Noh, se on miten sen ite aattelee. Mutta kyllä mä tota miestä laittasin.
[/quote]
Ei ole liikaa ikäeroa, kyllähän villelläkin on varmaan 60v ikäisenä se 20v tyttöystävä, joten pieni ikäero teillä.
Hyi hitto, yks harvoista artisteista joita en vaan voi sietää. Eihän se osaa edes laulaa.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:28"]näyttää vanhalta heroinistilta
[/quote]
Niin minultakin näyttää vanhalle hedonistille niin iloiset ilmeet ja kiiluvat silmät.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:23"]
Miks myö kaikki vanhetaan...täytti tänään 38 vuotta...huh. Ja ite oon vasta 25-vuotias nainen...13 vuotta ikäeroa. Onkohan se liikaa? Noh, se on miten sen ite aattelee. Mutta kyllä mä tota miestä laittasin.
[/quote]
Ei ole liikaa ikäeroa, kyllähän villelläkin on varmaan 60v ikäisenä se 20v tyttöystävä, joten pieni ikäero teillä.
[/quote]
Ok, mutta mä alan ny pelaamaa Amnesiata.
Taitaa olla nyt Ville sinkkuna :-D