Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava sukulainen

Vierailija
27.09.2014 |

Eli sukulaislapsi on muuten ihan hauska ja mukava mutta yksi piirre ärsyttää: hän arvostelee ja kyseenalaistaa jatkuvasti asioita. Esim kun olimme ostaneet pleikkarin, käydessään arvosteli konsolin todeten että xbox olisi ollut paljon parempi ostos. Koska hänellä on sellainen, tottakai.
Aina kahvipöydässä kommentoi leipomuksia, esim eilen totesi pullien olevan palaneet pohjasta. Todeten "olisi EHKÄ kannattanut ottaa nämä aikaisemmin uunista" ja totesi kahvin olevan kylmää (vastakeitetty). Vituttaa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39

Mikähän se rangaistus teillä mahtaa olla jos tuollainen nolo käytös 12 v. painetaan villasella siinä Kun naamasi edessä lapsi on noin kamala?
En kehtaisi olla tuossa itse äitinä pokkana!
Olen poistanut lapsiani kahvipöydästä jo taapero-ikäisenä ja sitten myöhemmin tietää ettei jatkossa muiden mukana tule. Piste.
En IKINÄ voisi tehdä noin etten kasvata lastani kun tilanne on päällä vaan "kotona jutellaan".
Tuollainen loukkaa minusta jo sitä kyläpaikkaa ja lapselle (plus kyläpaikkaa väelle) annetaan kuva ettei se lapsen huono käytös kiinnosta vanhempia.
Enkä nro 39 ihmettele että teillä tälläsiä keskusteluita kotona käydään! Meillä 10 - v näkee jo ilmeestäni että kohta se astuu liian pitkälle.

15

Minun lapseni lähtisi jo pienenä pois pöydästä ja sitten

Vierailija
42/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sivu

Vierailija
44/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittääkö hän huomiota aikuisten kiroiluun?

Vierailija
45/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:28"]

nykylapset vastaavat ja käyttäytyvät nykyään aina nokkavasti. kuka heidät on siihen opettanut? vanhempansa? antamalla kaikesta periksi, ja yhteiskunta laatinut lait, jotta vanhemmat pelkää koko ajan, jotta ei istuta rosiksesa, kun pikkupentu haastaa korvatillikasta huonosta käytöksestä oikeuteen. päälaellaan shteet ja pikkupennut oppineet, että heillä on vain oikeuksia, vaatimuksia ja ei mitään velvollisuuksia - ei varsinkaan kunnioittaa ketään muuta, kuin omaa viiteryhmäänsä.

teinit käyttäytyy aikuisia kohtaan todlla töykeästi ja ilmeilevät vanhoille tädeille silmiään pyöritellen. Ei ollut tällaista edes noin 20v sitten. eli mitä tapahtui? internet? höllät lait kurituksen suhteen? lasten oikeuksien korostaminen ja pedofilialla pelottelu extreme ways.. vanhemmat pelkää joutuvansa syytetyksi ties mistä.

sairasta.

[/quote]

Huoh, jo oikeasti muinaiset roomalaiset on valittaneet siitä että nykynuoriso käyttäytyy huonosti (ei, tämä ei ole liioittelua eikä vitsi). Oli tällaista silloin 20 vuotta sitten ihan samalla tavalla. Olit vain itse silloin nuorempi. Joko sellainen nokkava teini sinä itsekin, tai sitten nuori aikuinen joka ei niin kiinnittänyt huomiota muutamia vuotta nuorempiin.

Vierailija
46/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:00"]Sylje se pulla suustasi, nyt heti! Ja pois pöydästä. NYT.
Sitte katson että se lähtee ja vanhemmat komppaa.

Ihan älyttömän kamalaa käytöstä ja oma lapseni poistuisi pöydästä anteeksi pyytäen ja ilmoitan ettei lapsi ensi kerralla pääse mukaan kylään vaan lukee kotona sen ajan kirjaa.

[/quote]

Mulle olisi ainakin 12-v ollut suuri ilo jäädä rauhassa kotiin lukemaan kirjaa, eikä joutua vanhempien kanssa kyläilemään joillekin tampioille... Tampioilta ne vanhempien ystävät siinä iässä tuntuivat ja niiiiin noloilta... Olevinaan jotain fiksuja, mutta ihan aaseja ja erikoislääkäreille maistui pari kaljaa liikaa jne,,, miten vaivaannuttavaa teinille joutua katsomaan sellaista...

Koittakaa nyt aikuiset ymmärtää ja muistaa se lapsen näkökulma. Mua ei ainakaan haittaa olla lasten silmissä rasittava, kyllä mä omat puutteena ja palaneet pullani kestän. Mikään ei ole nolompaa, kuin aikuinen joka nolaa lapsen oman epävarmuutensa takia.

Vierailija
47/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuonikäistä raahataan mukaan kylään? En minäkään olisi kovin aurinkoinen jos joutuisi jatkuvasti käymään kylässä, jossa on palaneita pullia ja kylmää kahvia.

Vierailija
48/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Vierailija
49/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä rajoja!

Vierailija
50/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on vähän samanlainen. Ikää 35v. Kaikesta löytää aina huomautettavaa; onpa lämmin päivä, no eilen kyllä oli lämpimämpi. Rasittava mut en jaksa kinastella.

Vierailija
51/55 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaiselle lapselle sanon seuraavalla kerralla: "Sinä syöt sitten omia eväitäs."

Vierailija
52/55 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaneita pullia. (pohjassa oli hiukan palanutta)
Kahvi kylmää. (keitetty 5min sitten)

Vierailija
53/55 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:14"]

Palaneita pullia. (pohjassa oli hiukan palanutta) Kahvi kylmää. (keitetty 5min sitten)

[/quote]

Joo, mutta sun sukulainen on 12-vuotias lapsi.

Vierailija
54/55 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadunvalvonta on täten kovempaa ? ;)

Vierailija
55/55 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi puhui ihan asiaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan