seksiä julkkis hlö:n kanssa?
Käytin kokaiinia, harrastin seksiä rahasta julkkiksen kanssa. Teinkö väärin?. Kaduttaa, hävettää ja pelottaa. Olen pienen lapsen äiti.
tulevaisuus ei näytä ruusuiselta.
Mitä jos lapseni jonainpäiväna saa tietää asiasta? Miten toimia?
Kommentit (7)
No kohta se on netissä ellei ole jo. Julkkikset aina kuvaa panonsa ja laittaa julkilevitykseen videot.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:04"]No kohta se on netissä ellei ole jo. Julkkikset aina kuvaa panonsa ja laittaa julkilevitykseen videot.
[/quote]
Jännä,ei vaan mua ole ilman lupaa kuvailtu vaikka muutamaakin julkkista olen pannut. :) taitaa olla vaan toiveajattelua että sitäkautta pääsisitte julkisuuteen.
Onko lapsesi isä tämä julkkis??
Vai onko muitakin isäehdokkaita?? .
Tunnetko olevasi huora??? Teetkö samoin uudestaan tilaisuuden saatuasi vai annatko ilmaisiksi toosaa?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:04"]No kohta se on netissä ellei ole jo. Julkkikset aina kuvaa panonsa ja laittaa julkilevitykseen videot. [/quote] Jännä,ei vaan mua ole ilman lupaa kuvailtu vaikka muutamaakin julkkista olen pannut. :) taitaa olla vaan toiveajattelua että sitäkautta pääsisitte julkisuuteen.
[/quote]
Typerys, se oli vitsi! MITEN KUKAAN VOI OTTAA TON KOMMENTIN TOSISSAAN :D:D:D
Niin, eihän se varmasti kiva asia ole.
Ajatella että lapsi kuulee olevansa "huoranpenikka". Tulevat koulukiusaamiset ynnä muuta voi kamala
Pidä turpasi kiinni niin ei saa tietää.