Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle on tullut 2/3 raskaudessa kauheat suonikohjut pinppiin

Vierailija
27.09.2014 |

Haluaisin tulla vielä raskaaksi mutta kun kahdessa raskaudessa pimppa turpoaa jo alkuraskaudesta elefantin kokoiseksi. Voiko sitä ennaltaehkäistä jotenkin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:59"]

Siis...mitä?!! :D

[/quote]

KAU-HE-AT SUO-NI-KOH-JUT PIM-PE-ROS-SA.

Vierailija
2/27 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:59"]Siis...mitä?!! :D
[/quote]

Siis kaikki kenen kanssa olen asiasta puhunut ( raskaana ollet ystävät ) reagoivat samoin, nice :D kukaan ei ollu kuullut edes moisista, onneksi netistä löyty kanssasisareita. Odotan oikein neukkulääkärin ilmettä kun näkee alapääni :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:59"]Siis...mitä?!! :D
[/quote]

Siis kaikki kenen kanssa olen asiasta puhunut ( raskaana ollet ystävät ) reagoivat samoin, nice :D kukaan ei ollu kuullut edes moisista, onneksi netistä löyty kanssasisareita. Odotan oikein neukkulääkärin ilmettä kun näkee alapääni :P
[/quote]

Ihan tavallista t. Lääkäri

Vierailija
4/27 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on ollut ihan kammottavat suonikohjut pimpissä. ihan hävetti näyttää alapäätä neuvolassa! niin iso ja paksu ja pullea ja pinkeä ja vielä ne sormenpaksuiset suonikohjut ympäriinsä. YÖK!

ps. se lähti pois heti vauvan synnyttyä!

Vierailija
5/27 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis...mitä?!! :D

Vierailija
6/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
7/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli toisessa raskaudessa pieni, raskaana ollessa aina seksin jälkeen jomotti ja tuntu et alapää putoo kun seisoo. Onneks ei sen pahempi. Nyt raskauden jälkeen tuntuu ainoastaan menkkojen aikaan, jos olen tosi pitkään jalkeilla tai seksin jälkeen jalkeilla niin tuntuu paine. Neuvolantäit oli ihmeissään, poissulki kyllä heti laskeumat ja muut. Mutta uskoi kyllä kun kerroin tiirailleeni itse, kun luin tästä vaivasta netistä. Ei onneksi ollut pahan näköinen, muistaakseni mieskin kiinnitti huomiota siihen suoneen vasta kun itse näytin hänelle. Kolmonen on suunnitelmissa tulevaisuudessa, vähän jänskättää että paheneeko vaiva jos saadaan se kolmas alulle.

Vierailija
8/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja synnytyksestä on vuosi, menkat oli viimeksi viimeviikolla ja edelleen tuntu seksin tai koko päivän jalkeillaolon jälkeen.

Vierailija
9/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suonikohjut tulivat noin 32rvlla , myös kivulias alapää ja turvonnut. Eli noin 2vuotta sitten.
Mutta nyt nää oiret tulivat jo 15rv aikana.
Johtuuko mista tämä vaivaa?
tekee mieli pitää kylmäpussi jalkojen välissä, oisko siitä apua.

Vierailija
10/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu. Naiset pilaavat mättäänsä lapsen takia.

Vierailija
11/27 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/27 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia :)

Vierailija
13/27 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli mulla, lähti nopeasti synnärin jälkeen pois :) (on kurjia, tiedän!)

Vierailija
14/27 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu tässä toisessa raskaudessa! Kamalan näköiset ja välillä kipeat ja kuumottavat. Ekan kerran kun vilkaisin alapäähäni kun sain outoja tuntemuksia rupesin itkemään :D kuulema poistuu synnytyksen jälkeen, no niin ne sano peräpukamistaki........... :D

Vierailija
15/27 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, niinhän se olikin, olin jo unohtanut koska vaiva onneksi lähti vauvan syntymän jälkeen pikkuhiljaa. Todella tuskaa oli ja öisinkin oli vaikea nukkua, kun särki ja jomotti sellainen laihan porkkanan vahvuinen pullahtanut suoni alapäässä. Haudoin haarojani sitten jollain hemapa-pussilla ja väänsin itkua öisin. Oi muistoja. Mutta onneksi muisto vaan ja valikoiva muistokin, kun olin jo tämänkin unohtanut eikä tämä viimeisin tulokas ole edes kahta vuotta vielä..

Vierailija
16/27 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:28"]mullakin on ollut ihan kammottavat suonikohjut pimpissä. ihan hävetti näyttää alapäätä neuvolassa! niin iso ja paksu ja pullea ja pinkeä ja vielä ne sormenpaksuiset suonikohjut ympäriinsä. YÖK!

ps. se lähti pois heti vauvan synnyttyä!
[/quote]

Miksi näytit alapäätä neuvolassa? Ei meillä pitänyt käydä kuin lääkärissä, neuvolassa tutkivat vaan vatsan päältä.

Vierailija
17/27 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää "pinppi"-aloitukset on oma huumorin lajinsa, ei näillä ole todellisten kokemusten kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
18/27 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ei ole hauskaa. Mulla tuli vasta loppuraskaudesta ja onneksi lähti kokonaan pois jo synnärillä. Oli varmaan niin kova paine mutta kyllä pelästyin, että jääkö sellaiseksi sinipunaiseksi mötikäksi :)

Vierailija
19/27 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi suonikohjuista mustia pisteitä, vähän kuin luomia, ovat verisuonen päitä, koko pimppi täyteen ne ovat kuin musta pisamia. Onneksi on mies. Jos pitäisi uutta lähteä hakemaan, voisi olla vaikea tällä toosalla ketään saada. Eli kaikilta ei lähde pois, varsinkin jos on useampi (3) raskaus takana.

Vierailija
20/27 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun harkita suuntautumistani uudelleen :X

t. raskausfetissimies