Mies haukkui rumaksi ihrapalleroksi- Ahdistaa niin kovaa, että oksensin.
Mies nimitteli äsken mua rumaksi ihrapalleroksi- jotai kukaan mies ei tule koskaan haluamaan.
Tuli niin huono olo, että oksensin. Ahdistaa edelleen. Miten tän huonon olon saa pois? Piti lähteä ystävän kanssa ulos, mutta ei huvita yhtään. Edelleen olen huonovointinen.
Kommentit (71)
Öö mitä. Parempi olo tulee kun jätät tuollaisen mikki hiiren
Ero. Noin käytöstavatonta miestä ei kukaan huoli. Miehen empatiakyky täysi nolla.
Vierailija kirjoitti:
Pituus, ikä ja paino?
162cm, 28v, 142kg
Olkoon joku mitä mieltä haluaa. Jos itse arvostat itseäsi,se riittää. Jos huvittaa, anna ilkeyksistä samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ero. Noin käytöstavatonta miestä ei kukaan huoli. Miehen empatiakyky täysi nolla.
Minusta ihminen joka haluaa ettei toinen kuole nuorena ylilihavuuden takia, on juurikin empaattinen.
Olipa ikävää. Mene sen ystäväsi kanssa kävelyllle, ehkä helpottaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kun otat ero.
Asunto on miehen, mihin minä sitten menen?
ap
Jaa no nainen haukkui kaljavatsaiseksi , kaljuksi ja rentuksi. Oon ny ihan ilman naista kuten aina. -Eino77
Vierailija kirjoitti:
Olipa ikävää. Mene sen ystäväsi kanssa kävelyllle, ehkä helpottaa vähän.
Kestääkö ap:n nilkat kävelyä?
Itsellä sama. Juuri ennen oksennusta olin syönyt kaksi 300 g sipsipussia ja kolme suklaalevyä, mutta nyt meni nekin ruuat hukkaan.
Tässä tapauksessa toimii perinteinen palstakommentti: Jätä se sika. Lähtee heti kymmeniä kiloja.
Ei ole ok sanoa kenellekään noin, vaikka toinen olisi merkittävästi lihava.
Jos on liikaa painoa, voit sitten laihduttaa oman terveytesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kun otat ero.
Asunto on miehen, mihin minä sitten menen?
ap
Omaan asuntoosi. Mitä sä siellä hikikomerossa tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kun otat ero.
No ero tietenkin tuollaisesta miehestä, mutta en menisi vannomaan että helpottaa. Tuollaiset sanat muistaa ikuisesti.
t. saman eri sanoin kuullut
Hän siis sanoi, ettei tule koskaan haluamaan sinua. Eroa. Mitä mieltä roikkua suhteessa, jos miehen asenne on tuo?
Helpottaa kun otat ero.