Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hiljainen ihminen olla karsimaattinen?

Vierailija
27.09.2014 |

Sellainen enemmän tarkkailija luonne?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:37"]

Haastava kysymys. Mä olen ilmeisesti karismaattinen. Ainakin aikuisiällä tutustumani uusi ystävä näin väitti kun tutustuttiin. Hän on tutkija ja minä taidealalla. Mun karisma kumpuaa siitä että olen rehellisesti sitä mitä olen peittelemättä. Yltiösosiaalinen ja puhelias. Jaan ihmiset kahtia. On ne jotka pitävät ja ne jotka pitävät pieninä annoksina.Voin puhua hyvinkin filosofisia asioita ja noiden pohdintojen/huomioiden takia kyynisimmät ihmiset pitävät minua yleensä "yksinkertaisena" vaikka keskustelunaihe on tarkpitettu ajatusleikiksi johon yritän kosiskella ihmisiä mukaan. Ja sitten mulla oli yksi miespuolinen tuttu. Rauhallinen ja intensiivinen ja hyvin karismaattinen. Olisiko karisma siis itsetietoisuutta ja rentoutta itsestään? Näin ollen hiljaisempikin ihminen voi olla karismaattinen. Mutta sillä hiljaisella täytyy olla siltikin jokin silmiinpistävä kommunikointitapa easim. Elekieli. Seinäruusu ei voi olla karismaattinen. Ihminen joka ei tykkää tulla kuulluksi ja nähdyksi ei voi olla karismaattinen.

[/quote]

Olen tuon Padding-kommentin kirjoittaja ja tässä kohtaa samaa mieltä. Jos ei tykkää tulla kuulluksi ja nähdyksi, ei voi olla karismaattinen.

Vierailija
22/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei tule yhtään mieleen karismaattista ihmistä, joka olisi myös vilkas, puhelias ja hyvin ekstrovertti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma tarkoittaa hengellisessä kielenkäytössä armolahjaa. Siinä mielessä hiljainen ihminen todellakin voi olla karismaattinen.

Vierailija
24/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:37"]

Haastava kysymys. Mä olen ilmeisesti karismaattinen. Ainakin aikuisiällä tutustumani uusi ystävä näin väitti kun tutustuttiin. Hän on tutkija ja minä taidealalla. Mun karisma kumpuaa siitä että olen rehellisesti sitä mitä olen peittelemättä. Yltiösosiaalinen ja puhelias. Jaan ihmiset kahtia. On ne jotka pitävät ja ne jotka pitävät pieninä annoksina.Voin puhua hyvinkin filosofisia asioita ja noiden pohdintojen/huomioiden takia kyynisimmät ihmiset pitävät minua yleensä "yksinkertaisena" vaikka keskustelunaihe on tarkpitettu ajatusleikiksi johon yritän kosiskella ihmisiä mukaan. Ja sitten mulla oli yksi miespuolinen tuttu. Rauhallinen ja intensiivinen ja hyvin karismaattinen. Olisiko karisma siis itsetietoisuutta ja rentoutta itsestään? Näin ollen hiljaisempikin ihminen voi olla karismaattinen. Mutta sillä hiljaisella täytyy olla siltikin jokin silmiinpistävä kommunikointitapa easim. Elekieli. Seinäruusu ei voi olla karismaattinen. Ihminen joka ei tykkää tulla kuulluksi ja nähdyksi ei voi olla karismaattinen.

[/quote]

Kuvailet ärsyttävää ja rasittavaa ihmistä, et karismaattista.
[/quote]

Ja kerro lisää mistä ärsyttävyyteni ja rasittavuuteni tulee?

Vierailija
25/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:37"]

[/quote]

Kirjoituksesi "kuulostaa" samalta kuin joku sanoisi olevansa huumorintajuinen.
[/quote]

Niin no, voiko karisma näkyä kirjoituksessa?

Vierailija
26/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla. äänetön karsima on kovin kaikista karismoista.

semmosen ei tarvi kuin astua huoneeseen ja kaikki tietää missä mennään.

Vierailija
27/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:37"]

[/quote]

Olen tuon Padding-kommentin kirjoittaja ja tässä kohtaa samaa mieltä. Jos ei tykkää tulla kuulluksi ja nähdyksi, ei voi olla karismaattinen.

[/quote]

Anna jo olla.

Vierailija
28/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi. Eikös esim. Johnny Depp ole melko ujo/hiljainen silloin kun on vain omana itsenään. Karisma on ihan mielenkiintoinen ilmiö kyllä, vaikea sanoa mistä se johtuu. Voi myös olla, että eri ihmiset pitävät erilaisia tyyppejä karismaattisina. Mun mielestä tosi ujokin voi olla karismaattinen sellaisella mystiselllä tavalla. Tai sitten joku luonteva esiintyjä voi toisaalta olla karismaattinen omalla tavallaan (ja varmaan just sillä yleisemmin karismaattiseksi mielletyllä tavalla).

Vierailija
29/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:08"]

voi olla. äänetön karsima on kovin kaikista karismoista.

semmosen ei tarvi kuin astua huoneeseen ja kaikki tietää missä mennään.

[/quote]

haha, tästä tuli heti mieleen muuan mies, joka sanoi olevansa tällainen ihminen. En ollut ksokaan tavannut tällaista huoneenvalaisijaa, jtoen halusin tavata. Tuon tapaamisen jälkeen on aina naurattanut nämä jutut tyypeistä, jotka heti astuessaanhuoneeseen tekevät muille pelin selväksi. Yhtään en ole vielä tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi