Ilmaistyötä hevostallilla!
Aloitin aikuisena ratsastuksen. Nyt edellyttävät että pitää omalla ajallaan laittaa hevonen kuntoon ja tunnin jälkeen huoltaa, ja pitää vielä maksaa tunnista. Siis ei mitään hinnan alennusta vaan pitää tehdä tallille ilmaistyötä! Ei näin ole missään muussakaan harrastuksessa, yrittäjän vastuullahan on huolehtia nämä asiat ja asiakas käy harrastamassa tuntinsa, josta maksaa. Tajuan että pikkutytöt tekevät mielissään ilmaistyötä, mutta pitääkö yrittää jujuttaa aikuisiakin tällaiseen? No en todellakaan aio suostua.
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:42"]Just hevoshullut itse puolustelee hyväksikäyttöön, yrittäjän unelma. Ei tarvitse näinä lama-aikoina työllistää henkilökuntaa kun voi käyttää idiootteja ilmaiseksi. Mutta työllä on silti arvonsa. T. Verotarkastaja ;)
[/quote]
Joo verotarkastaja tänne nyt jostain ilmestyi :DD verotarkastaja ei taida ymmärtää että joillekkin se harrastus voi olla muutakin kuin harrastus :) eikä apkään..
[/quote][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:42"]Just hevoshullut itse puolustelee hyväksikäyttöön, yrittäjän unelma. Ei tarvitse näinä lama-aikoina työllistää henkilökuntaa kun voi käyttää idiootteja ilmaiseksi. Mutta työllä on silti arvonsa. T. Verotarkastaja ;)
[/quote]
Joo verotarkastaja tänne nyt jostain ilmestyi :DD verotarkastaja ei taida ymmärtää että joillekkin se harrastus voi olla muutakin kuin harrastus :) eikä apkään..
[/quote]
Ymmärrät varmasti ilmaistyösi merkityksen yrittäjälle, joka pyörittää bisnestä. Sen tallin on tarkoitus kerryttää omaisuutta, yritys on omaisuuden kerryttämisen väline jota sääntelee lait joista sinä et ilmeisesti ymmärrä.
[/quote]
Ja tallitytöille maksetaan heidän tekemästään työstä ratsastustunneilla
[/quote]
Joo, saavat ilmaisen ridauksen kerran viikossa! Onpa maksu, no eihän landella rahaa kulu joten toiminee siellä vaihtotaloudessa :)
Ei ainakaan ennen ollut pakko huoltaa hevosta tunnin jälkeen..? Onko tämä joku uusi käytäntö?
t. tallityttönä 90-luvulla
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:36"]Moniko olisi valmis pesemään auton, tankkaamaan sen, hoitamaan kaiken muunkin huollon jos aloittaisi jonkun autonajoharrastuksen, siis vain sellaisen jossa käydään rahaa vastaan ajamassa? [/quote] Ruokinta = tankkaus hoituu tallin puolesta, talli pesee hevosen, hoitaminen( harjaaminen ja satulointi) kuuluu harrastukseen, ethän sinä sitä autoakaan sinne radalle jätä etkä hevosta yksinään kentälle ja itse häivy? Jos ei halua tehdä muuta kuin pomppia selässä niin sitten voi hankkia toisen harrastuksen. Mistä näitä ääliöitä edes hevosharrastuksiin tulee.
[/quote]
Ei tässä kukaan sitä hevostakaan ole kentälle jättämässä, vai annoinko ymmärtää niin? Joku haluaa ratsastaa ja on siitä valmis maksamaan, joku toinen taas haluaa harrastaa hevosia, hoitaa, ratsastaa jne. Itsekään en haluaisi sen kummemmin tehdä muuta kuin rtasastaa, ja siitä olisin valmis maksamaan.
Vielä autovertaus, jotku haluaa käydä ajamassa ja maksavat siitä toiset taas harrastavat autoja, tuunaavat, pesevät, tekevät mitä tahansa auton eteen, sen lisäksi toki myös ajavat.
Mistä näitä ilmaistyöhön halukkaita typeryksiä löytyy pilvin pimein?
[/quote]
Ymmärrätkö että se sun ratsastaminen ei ole täyttä harrastamista jos et myös tee muuta kuin istu vain selässä? Mä en todellakaan uskaltaisi lähteä mahdollisesti täysin vieraan hevosen selkään suoraan ratsastamaan jos en olisi ensin saanut tehdä tuttavuutta vähän aikaa. Ratsastuskouluilla kun voi olla ihan millaisia hevosia vain. Ja koska hevonen on elävä olento, sillä voi olla myös huonoja päiviä. Tai vaikka huonoja tapoja= yrittää purra kun ratsastaja nousee selkään tai vyötä kiristetään. Miten tähän reagoi ratsastaja joka ei tuollaisesta tiedä?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:17"]Mulla on miehiä suhteisiin, kiitos vaan. Ja varmaankaan en parin tunnin kokemuksella ole ratsastaja. En kyllä ole niin tyhmäkään että tekisin ilmaistyötä. Mun aikani on muuten aika kallista. [/quote] Eikä sinusta tuolla mentaliteetilla ratsastajaa tulekaan..... Sama kun aasin selkään laittais.... :D [/quote] Muutaman ratsastustunnin harrastusmielessä otan, en varmasti tule "ratsastajaksi" hevoshullujen mielessä sillä. En tarkoittamassanne mielessä haluakaan tulla, koska kriteerinä vaikuttaa olevan tyhmyys.
[/quote]
No joo, tuo kommentointi kertoo jo ihan tarpeeksi ap:n asenteesta ja luonteenlaadusta, joten turha lähteä sen enempää asiallisesti selittämään. Sen verran kommentoin, että itselleni tuo puuhastelu ennen ja jälkeen on lähes yhtä tärkeää kuin itse ratsastus - täysin erilaista toimintaa, kuin mitä muuten esim. työkseni teen. Nautin siitä todella enkä missään tapauksessa koe sitä "ilmaistyöksi" ja naurattaa ajatuskin ihmisestä, joka olisi jotain alennusta vinkumassa :) Ja usko tai älä, yhtään kehumatta ap: minun aikani myös on kallista, uskallan melkein veikata, että kalliimpaa kuin sinun.... :D
[/quote]
Uskallan veikata ettei ole vai olemmeko kollegoja...
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:36"]
Moniko olisi valmis pesemään auton, tankkaamaan sen, hoitamaan kaiken muunkin huollon jos aloittaisi jonkun autonajoharrastuksen, siis vain sellaisen jossa käydään rahaa vastaan ajamassa?
[/quote]
:DDDD No mutta auto onkin KONE, hevonen eläin. P.S Laskuttaisitko sinä siitä omien ajohaalareiden ja kypärän päällepanosta jotakin, sinulla kun menisi siihen se 10 minuuttia ennen varsinaista maksua vastaan tapahtuvaa ajotapahtumaa
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:46"]Joo, on mustakin mielenkiintoista miten nää lampaat täällä puolustelee oikeuttaan ilmaistyöhön. Kukaan ei tietenkään korvaa mitään kun polle polkasee jotain innokasta pikkutyttöä. Niin no, mutta ehkä ne potkut kuuluu siihen suhteeseen ja ovatkin vain onnenpotkuja. [/quote] Aktiivisesti hevosia harrastavalla kuulu olla vakuutus voimassa joka korvaa tuollaiset tilanteet. Ja sellaiset jotka eivät ole koskaan ratsastusta harrastaneet tai kokeneet mitään viehtymystä hevosiin eivät tätä voi edes ymmärtää, siksi tästä asiasta aina nousee tälläinen meteli.
[/quote]
Ollaanpa nyt tarkkoja: sillä tallilla on oltava vakuutus, joka kattaa maksullisella tunnilla ja siihen liittyvissä tilanteissa tapahtuvat tapaturmat.
[/quote]
Ja ratsastajille pitää myös olla vakuutus
Tätä voitaisiin soveltaa myös mm. uimahalliin. Miksi minun, maksavan asiakkaan, tulisi pukea ja riisua itse?! Minä haluan uida, en pukea uikkareita päälleni!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:56"]Ei ainakaan ennen ollut pakko huoltaa hevosta tunnin jälkeen..? Onko tämä joku uusi käytäntö?
[/quote]
Lama. Paljon uusia käytäntöjä eri yrittäjillä jottei tarvitse palkata ketään.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:42"]Just hevoshullut itse puolustelee hyväksikäyttöön, yrittäjän unelma. Ei tarvitse näinä lama-aikoina työllistää henkilökuntaa kun voi käyttää idiootteja ilmaiseksi. Mutta työllä on silti arvonsa. T. Verotarkastaja ;)
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:42"]Just hevoshullut itse puolustelee hyväksikäyttöön, yrittäjän unelma. Ei tarvitse näinä lama-aikoina työllistää henkilökuntaa kun voi käyttää idiootteja ilmaiseksi. Mutta työllä on silti arvonsa. T. Verotarkastaja ;)
[/quote]
[/quote]
Ymmärrät varmasti ilmaistyösi merkityksen yrittäjälle, joka pyörittää bisnestä. Sen tallin on tarkoitus kerryttää omaisuutta, yritys on omaisuuden kerryttämisen väline jota sääntelee lait joista sinä et ilmeisesti ymmärrä.
[/quote]
Ja tallitytöille maksetaan heidän tekemästään työstä ratsastustunneilla
[/quote]
Joo, saavat ilmaisen ridauksen kerran viikossa! Onpa maksu, no eihän landella rahaa kulu joten toiminee siellä vaihtotaloudessa :)
[/quote]
Pk-seudullahan ei talleja ole? :DDD no tää paljasti kaiken, pk seudun idiootit jotka eivät ole hevosta muualla nähneet kui telkkarissa täällä kirjoittelevat :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:36"]Moniko olisi valmis pesemään auton, tankkaamaan sen, hoitamaan kaiken muunkin huollon jos aloittaisi jonkun autonajoharrastuksen, siis vain sellaisen jossa käydään rahaa vastaan ajamassa? [/quote] Ruokinta = tankkaus hoituu tallin puolesta, talli pesee hevosen, hoitaminen( harjaaminen ja satulointi) kuuluu harrastukseen, ethän sinä sitä autoakaan sinne radalle jätä etkä hevosta yksinään kentälle ja itse häivy? Jos ei halua tehdä muuta kuin pomppia selässä niin sitten voi hankkia toisen harrastuksen. Mistä näitä ääliöitä edes hevosharrastuksiin tulee.
[/quote]
Ei tässä kukaan sitä hevostakaan ole kentälle jättämässä, vai annoinko ymmärtää niin? Joku haluaa ratsastaa ja on siitä valmis maksamaan, joku toinen taas haluaa harrastaa hevosia, hoitaa, ratsastaa jne. Itsekään en haluaisi sen kummemmin tehdä muuta kuin rtasastaa, ja siitä olisin valmis maksamaan.
Vielä autovertaus, jotku haluaa käydä ajamassa ja maksavat siitä toiset taas harrastavat autoja, tuunaavat, pesevät, tekevät mitä tahansa auton eteen, sen lisäksi toki myös ajavat.
[/quote]
Ymmärrätkö että se sun ratsastaminen ei ole täyttä harrastamista jos et myös tee muuta kuin istu vain selässä? Mä en todellakaan uskaltaisi lähteä mahdollisesti täysin vieraan hevosen selkään suoraan ratsastamaan jos en olisi ensin saanut tehdä tuttavuutta vähän aikaa. Ratsastuskouluilla kun voi olla ihan millaisia hevosia vain. Ja koska hevonen on elävä olento, sillä voi olla myös huonoja päiviä. Tai vaikka huonoja tapoja= yrittää purra kun ratsastaja nousee selkään tai vyötä kiristetään. Miten tähän reagoi ratsastaja joka ei tuollaisesta tiedä?
[/quote]
No jos tuollaisia purevia kaakkeja on tuntikäytössä asiakkaille niin huh! Vaarannetaan turvallisuus... Sitä suuremmalla syyllä ammattilainen käsitelköön niitä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:56"]Ei ainakaan ennen ollut pakko huoltaa hevosta tunnin jälkeen..? Onko tämä joku uusi käytäntö?
[/quote]
Ei ole pakko ja siitähän voi ihan nätisti kieltäytyä mutta täällä porukka meuhkaa kuinka on PAKKO. Apkin voi sanoa ihan nätisti tallilla ettei halua huoltaa ja sillä selvä, ei tarvitse meuhkata.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:57"]Tätä voitaisiin soveltaa myös mm. uimahalliin. Miksi minun, maksavan asiakkaan, tulisi pukea ja riisua itse?! Minä haluan uida, en pukea uikkareita päälleni!
[/quote]
Huollatko myös uima-allasta <3
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:24"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:17"]Mulla on miehiä suhteisiin, kiitos vaan. Ja varmaankaan en parin tunnin kokemuksella ole ratsastaja. En kyllä ole niin tyhmäkään että tekisin ilmaistyötä. Mun aikani on muuten aika kallista. [/quote] Eikä sinusta tuolla mentaliteetilla ratsastajaa tulekaan..... Sama kun aasin selkään laittais.... :D [/quote] Muutaman ratsastustunnin harrastusmielessä otan, en varmasti tule "ratsastajaksi" hevoshullujen mielessä sillä. En tarkoittamassanne mielessä haluakaan tulla, koska kriteerinä vaikuttaa olevan tyhmyys. [/quote] No joo, tuo kommentointi kertoo jo ihan tarpeeksi ap:n asenteesta ja luonteenlaadusta, joten turha lähteä sen enempää asiallisesti selittämään. Sen verran kommentoin, että itselleni tuo puuhastelu ennen ja jälkeen on lähes yhtä tärkeää kuin itse ratsastus - täysin erilaista toimintaa, kuin mitä muuten esim. työkseni teen. Nautin siitä todella enkä missään tapauksessa koe sitä "ilmaistyöksi" ja naurattaa ajatuskin ihmisestä, joka olisi jotain alennusta vinkumassa :) Ja usko tai älä, yhtään kehumatta ap: minun aikani myös on kallista, uskallan melkein veikata, että kalliimpaa kuin sinun.... :D [/quote] Uskallan veikata ettei ole vai olemmeko kollegoja...
[/quote]
Ei, olen vain ylempänä ravintoketjussa kuin sinä :D :D :D Onko muuten tämä kommentointi ja nokittelu täällä parempaa ajankäyttöä kuin vaikkapa hevosen harjaus ja positiivisen vuorovaikutussuhteen kehittäminen toiseen elolliseen olentoon? Ihan vinkkinä, kannattaa kokeilla sitäkin joskus ;)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No jos tuollaisia purevia kaakkeja on tuntikäytössä asiakkaille niin huh! Vaarannetaan turvallisuus... Sitä suuremmalla syyllä ammattilainen käsitelköön niitä.
[/quote]
Voi kuule kun niitä on :))) ne ei ole mitään lempeitä pystyyn kuolleita otuksia. Juuri tuon takia se että tuntee ja tutustuu hevoseen on tärkeää. Tietäväthän nämä ratsastajat jotka täällä vikisevät hevosen hoitamisesta, että joka ikinen kerta kun nouset hevosen selkään on mahdollisuus että voit halvaantua tai kuolla?
T. 10 vuotta ratsastanut joka putosi muutama kk sitten eikä kuolema/halvaantuminen ollut kaukana, kypärä pelasti ja halkesi. Ja ihan ratsastuskoulun hevosella.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tässä taas nähdään nää "ratsastajat" hyvin hyvin hyvin moni hevonen yrittää purra kun satulavyötä kiristetään. Jos siihen osaa varautua ei ongelmaa ole eikä tule.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:24"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:17"]Mulla on miehiä suhteisiin, kiitos vaan. Ja varmaankaan en parin tunnin kokemuksella ole ratsastaja. En kyllä ole niin tyhmäkään että tekisin ilmaistyötä. Mun aikani on muuten aika kallista. [/quote] Eikä sinusta tuolla mentaliteetilla ratsastajaa tulekaan..... Sama kun aasin selkään laittais.... :D [/quote] Muutaman ratsastustunnin harrastusmielessä otan, en varmasti tule "ratsastajaksi" hevoshullujen mielessä sillä. En tarkoittamassanne mielessä haluakaan tulla, koska kriteerinä vaikuttaa olevan tyhmyys. [/quote] No joo, tuo kommentointi kertoo jo ihan tarpeeksi ap:n asenteesta ja luonteenlaadusta, joten turha lähteä sen enempää asiallisesti selittämään. Sen verran kommentoin, että itselleni tuo puuhastelu ennen ja jälkeen on lähes yhtä tärkeää kuin itse ratsastus - täysin erilaista toimintaa, kuin mitä muuten esim. työkseni teen. Nautin siitä todella enkä missään tapauksessa koe sitä "ilmaistyöksi" ja naurattaa ajatuskin ihmisestä, joka olisi jotain alennusta vinkumassa :) Ja usko tai älä, yhtään kehumatta ap: minun aikani myös on kallista, uskallan melkein veikata, että kalliimpaa kuin sinun.... :D [/quote] Uskallan veikata ettei ole vai olemmeko kollegoja...
[/quote]
Ei, olen vain ylempänä ravintoketjussa kuin sinä :D :D :D Onko muuten tämä kommentointi ja nokittelu täällä parempaa ajankäyttöä kuin vaikkapa hevosen harjaus ja positiivisen vuorovaikutussuhteen kehittäminen toiseen elolliseen olentoon? Ihan vinkkinä, kannattaa kokeilla sitäkin joskus ;)
[/quote]
Vai ravintoketjua pohdit siellä :) Veikkaan, ettei kannata tapauksessa. Argumentointisi paljastaa ettemme ole kollegoja ja puheesi ravintoketjusta on täten turhaa. (enkä lisää tekstiini junttihymiöitä, ei kuulu tapoihin piireissäni)
Mainitsin, että olisin valmis maksamaan ratsastuksesta enkä siitä hevosen hoidosta. Paskaakaan en piittaa siitä olisinko jonkun hevosharrastajan mielestä oikea ratsastaja vai en kun itselleni se ratsastus olisi se mitä ja mistä maksaisin. Sen kuin pidätte itseänne ratsastajina ja muita joinakin, niin en osaa edes ajatella minä heitä pidätte?
Luulisi senkin puolen olevan tallin vastuulla millaisia hevosia siellä on ratsastajille käytettävissä? Ei kai asiakkaan täydy tutustua hevoseen ja sen luonteeseen, mielialoihin jne. Sanot itse sen, niin kuin asia on, hevosella saattaa olla huonoja tapoja ja ei kai sellaista voida antaa asiakkaalle ratsastettavaksi, vai voidaanko ja siitä vielä odotetaan sen pokkuroivan hoitamista ja rahaa sitä vastaan?
Niille jotka vertaavat johonkin harrastusvarusteiden pukemiseen hevosen varustamista, nii oletteko oikeasti noin tyhmiä? En kai minäkään sinne ratsastamaan menisi suoraan toimistosta puku päällä vaan vaihtaisin sen ihan omatoimisesti, sehän on jokaisen harrastajan oma asia millaisissa vermeissä sinne menee, sen hevosen varustaminen ei. Joo, uimihallikäyttäytymistä voikin mainiosti verrata hevosen varustamiseen, voi helv...
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tässä taas nähdään nää "ratsastajat" hyvin hyvin hyvin moni hevonen yrittää purra kun satulavyötä kiristetään. Jos siihen osaa varautua ei ongelmaa ole eikä tule.
[/quote]
Hyi. Ammattilaiset käsitelkööt tai menolippu makkatatehtaalle. Tekeekin mieli meetwurstia, hevosenliha on hyvää.
Peräkyliltä loppui poikamiehet kun av-mammat pitää suhteita hevosiin...
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:17"]Mulla on miehiä suhteisiin, kiitos vaan. Ja varmaankaan en parin tunnin kokemuksella ole ratsastaja. En kyllä ole niin tyhmäkään että tekisin ilmaistyötä. Mun aikani on muuten aika kallista. [/quote] Eikä sinusta tuolla mentaliteetilla ratsastajaa tulekaan..... Sama kun aasin selkään laittais.... :D [/quote] Muutaman ratsastustunnin harrastusmielessä otan, en varmasti tule "ratsastajaksi" hevoshullujen mielessä sillä. En tarkoittamassanne mielessä haluakaan tulla, koska kriteerinä vaikuttaa olevan tyhmyys.
[/quote]
No joo, tuo kommentointi kertoo jo ihan tarpeeksi ap:n asenteesta ja luonteenlaadusta, joten turha lähteä sen enempää asiallisesti selittämään. Sen verran kommentoin, että itselleni tuo puuhastelu ennen ja jälkeen on lähes yhtä tärkeää kuin itse ratsastus - täysin erilaista toimintaa, kuin mitä muuten esim. työkseni teen. Nautin siitä todella enkä missään tapauksessa koe sitä "ilmaistyöksi" ja naurattaa ajatuskin ihmisestä, joka olisi jotain alennusta vinkumassa :) Ja usko tai älä, yhtään kehumatta ap: minun aikani myös on kallista, uskallan melkein veikata, että kalliimpaa kuin sinun.... :D