Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi mukana rintsikka ostoksillasi ?

Vierailija
27.09.2014 |

Mitä toiveita miehelläsi on vai onko mitään rintsikoiden suhteen ?

Mitä kokoa rintsikkasi on ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei niin väliä,mutta mustat sais olla.

Vierailija
22/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu nettiostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta pennin vertaa, millaiset liivit minulla on. Jos sattuu olemaan kaupassa samaan aikaan, niin karkaa kyllä rautakauppaosastolle siksi aikaa, jos mahdollista...

Vierailija
24/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:24"]

Musta on vastenmielistä kun joskus alusvaateosastolla on miehet mukana seurana naisilla. Omituisia pariskuntia sellaiset, ellei oo tosiaan oikeasti auttamassa (case: pyörätuoli tai näkövammaisuus). Eikö nainen osaa olla missään yksin? Eikö mies pärjää yksinään? Vahvivatko toisiaan vai eikö naisella ole naispuolisia kavereita jos tarvitsee apua alusasuja ostaessa? Jos haluaa jotain alusasuja yhdessä kattella seksimielessä, niin nettiin kiitos. Tai sitten johonkin pienempään alan liikkeeseen.

[/quote]

no joskus reissussa vieraalla paikkakunnalla ollessa käytännön syistä se ukko nyt vain on mukana siellä kaupassa. Jotta ei eksyttäisi toisistamme, niin se nyt vain joskus on ollut mukana siellä alusvaateosastollakin. Ymmärrän, että se voi häiritä muita, ja olenkin pyytänyt ukkoa sellaisessa tilanteessa odottamaan jossain pikkuisen sivummalla.

Vierailija
25/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota miestä liiviostoksille jos kyse on muusta kuin arkiliiveistä, yllätysmomenttia pitää olla :) tykätty on valinnoista. Muuten kyllä pyöritään yhdessä molempien ostoksilla jos semmoinen harvinainen tilaisuus sattuu tulemaan ( molemmat vuorotöissä). Itse kyllä viihdyn myös ns rautakaupoissakin, kun pidän pihan laittamisesta ja remonttien tekemisestä. Miehellä on kyllä kännykkä jota räplätä sen aikaan kun vaatteita nopeasti sovittelen :) eikä punaisena puhku.... mutta sovitan oikeasti sitten nopeasti niin kuin olen luvannut.
( 85E)

Vierailija
26/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se voisi tulla mukaan jos haluisi, mutta kyllä mä olen aina yksin rintsikkaostokseni hoitanut. Mulla on AA70koko, joten hyvin istuvien ja kauniiden rintsikoiden löytäminen on vaikeaa, enkä kaipaa siinä enää miestä sotkemaan pakkaa.

Vierailija
27/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole aikaa sellaiseen.(yleensä)

Vierailija
28/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes musta, että mieheni olisi lähtenyt mukaani kun lähden ostamaan vaatteita itselleni ja yhdessä olemme olleet pian 17 vuotta. Hän on kyllä seurusteluaikoina ostanut minulle muutaman setin alusvaatteita (joiden koko on ollut olin seiniä), mutta enää ei lähtisi vaikka kuinka pyytäisin. Teen tissiliiviostokseni siis täysin oman mieleni mukaan ja aina on kelvannut. Rintojeni koko ei kuulu tähän kyselyyn muuten pätkääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä