Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi mukana rintsikka ostoksillasi ?

Vierailija
27.09.2014 |

Mitä toiveita miehelläsi on vai onko mitään rintsikoiden suhteen ?

Mitä kokoa rintsikkasi on ?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En tiedä onko sillä jotain toiveita. Ei ole esittänyt toiveita eikä myöskään valittanut.

Vierailija
2/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Rintsikkaostos on yhdys sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaankaan ole. Inhoaa vaatekaupoissa oloa

Vierailija
4/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, mitä ihmettä se siellä tekisi??! 

Vierailija
5/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Miksi ihmeessä rintsikka miehen mukana olisi?!

Vierailija
6/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole ja pakko sanoa, että ihmettelen mistä joka kulkee vaimonsa kanssa vaateostoksilla, varsinkin alusvaateosastolla. Ällöttävää jos siellä on miehiä, kun itse ostaa rintsikoita.

Vierailija
7/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei se jaksa odotella jossain alusvaatekaupan nurkassa, naama punaisena, kun vaimo kokeilee liiviä liivin perään. Tuntisi kuulemma olonsa jotenkin pervoksi, ja haluaa antaa muillekin naisille shoppailurauhan.

Vierailija
8/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ja tilaan ne sitä paitsi netistä.

Ja mitähän miehelle kuuluu mun rintsikat?

Vierailija
9/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas itsekeskeistä porukkaa..."shoppailurauhan" : DDDDD.
Olen aina tyttöystävän kanssa mukana koska työnnän häntä pyörätuolissa. Ja hän ei myöskään ylety oikein mihinkään.

Vierailija
10/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:17"]

Onpas itsekeskeistä porukkaa..."shoppailurauhan" : DDDDD. Olen aina tyttöystävän kanssa mukana koska työnnän häntä pyörätuolissa. Ja hän ei myöskään ylety oikein mihinkään.

[/quote]

No onko se nyt mieheltä itsekeskeistä, jos jostain syystä haluaa antaa naisille shoppailurauhan. Tuskin ketään häiritsee hyvästä syystä mukana oleva mies, harvaa varmaan myöskään miehet noin yleensä.

Vierailija
11/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mies yleensä mukana, kiertelemme yhdessä kaupoissa, molempien osastoilla. En kyllä mielipiteitä hirveästi kysele, itse tykkään mistä tykkään. Koko 80E.

Vierailija
12/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos satun ostamaan rintsikat yhteisellä kauppareissulla. Mitä väliä sillä on, että onko mies mukana vai ei? En minäkään juokse autoon piiloon, jos mies sovittaa kenkiä tai kävelee bokseriosaston läpi.

Saatan jopa varta vasten lähteä miehen mukaan katselemaan, kun hän ostaa itselleen vaatteita, vaikken itse pidä vaatekaupoista tai sovittelusta. Miehestäni pidän ja haluan viettää hänen kanssaan aikaa.

Itseäni ei myöskään kiinnosta ketä muita siellä liiviosastolla pyörii, joten vaikea kuvitella, että mieheni häiritsisi ketään. Ei hän tuijota ketään tai jää tielle.

Vierailija
13/28 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:17"]

Onpas itsekeskeistä porukkaa..."shoppailurauhan" : DDDDD. Olen aina tyttöystävän kanssa mukana koska työnnän häntä pyörätuolissa. Ja hän ei myöskään ylety oikein mihinkään.

[/quote]

No onko se nyt mieheltä itsekeskeistä, jos jostain syystä haluaa antaa naisille shoppailurauhan. Tuskin ketään häiritsee hyvästä syystä mukana oleva mies, harvaa varmaan myöskään miehet noin yleensä.

[/quote]

Jos joskus kauppareissulla haluan sovittaa tarjouksessa olevia liivejä, niin mies aloittaa huokailun jo muutaman minuutin kohdalla. Eihän siinä ehdi kuin saada yhdet liivit päälle ja harvoin ne ekana sovitetut ovat sopivat. Yleensä siinä käykin niin, että minun pitää mennä kauppaan myöhemmin yksin.

Vierailija
14/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
15/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vastenmielistä kun joskus alusvaateosastolla on miehet mukana seurana naisilla. Omituisia pariskuntia sellaiset, ellei oo tosiaan oikeasti auttamassa (case: pyörätuoli tai näkövammaisuus). Eikö nainen osaa olla missään yksin? Eikö mies pärjää yksinään? Vahvivatko toisiaan vai eikö naisella ole naispuolisia kavereita jos tarvitsee apua alusasuja ostaessa? Jos haluaa jotain alusasuja yhdessä kattella seksimielessä, niin nettiin kiitos. Tai sitten johonkin pienempään alan liikkeeseen.

Vierailija
16/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:09"]

Tuntisi kuulemma olonsa jotenkin pervoksi, ja haluaa antaa muillekin naisille shoppailurauhan.

[/quote] Hyvä!

Vierailija
17/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai :) Mun mies päättää aika pitkälle miten mä pukeudun. Sen silmäähän mä haluan miellyttää.

Vierailija
18/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies tule mukaan mihinkään vaateostoksille. En halua, eikä hän itsekään halua. Osaan ostaa rintsikkani ja muutkin vaatteeni ihan yksin. Miksi sitä miestä pitäisi laahata mukana kaupoissa, kun niin harva mies siitä tykkää? En minäkään tunge hänen mukaansa jonnekin rautakauppoihin tmv. "miesten" kauppoihin.

Joku kirjoitti, että mies tulee mukaan rintsikkaostoksille, koska haluaa viettää aikaa miehensä kanssa. On tiukalla tosiaan yhteinen aika, jos se vähäkin vietetään kaupassa. En tiedä miksi tässä kysyttiin kuppikokoa, mutta okei, mulla 80C.

Vierailija
19/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jatkaa.. Ei ole mun miehellä toiveita rintsikoiden suhteen. Ei ainakaan ole kertonut. Näytän kyllä ostokseni aina hänelle, ei ainakaan haukkunut ole.

Vierailija
20/28 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:34"]

En tiedä miksi tässä kysyttiin kuppikokoa, mutta okei, mulla 80C.

[/quote]

Koska ap on pervo mies joka teki aloituksen fantasiamielessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi