Mikä on täysin järkevä lause tänään, mutta jos oisit sanonut sen 20v sitten, ihmiset ois pitäneet sua hulluna?
Maksoin tänään ostokseni älykellolla, enkä oikeastaan pidä mukanani pankkikorttia enää missään. Käteistä en oo käyttänyt vuosiin.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväehdokas lähetti minulle kuvan peniksestään.
Olisiko ennen vanhaan ollut soveliasta lähettää peenispolaroidkuvia kirjeessä ihastukselleen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistohallitus laittoi valtion rajat kiinni.
80-luvulla eläneet tietävät kokemuksesta että juuri vasemmistolla on eniten sympatioita rajojen sulkemiseen muurein ja piikkilangoin ja ihmisten ampumiseen rajoilla. Taitaa olla märkänä unena vielä monelle vasurille edesmennyt Itä-Saksa.
Itse en ole osannut tietää mitään ennalta, mutta muistan aina kun opettajamme sanoi meille varmaan kutosella vuonna -82 että tulevaisuudessa soittajat näkevät toisensa puhelun aikana... Me vähän pähkäiltiin, että ei juu lankapuhelimella onnistu:-)
Vierailija kirjoitti:
Kouluissa on sukupuolineutraalit vessat.
20v sitten kun olin ala-asteella, meillä oli sukupuolineutraalit vessat, vaikka niitä ei sellaisiksi sanottukaan. Yhden hengen yksittäisvessoja, joissa luki vain wc, ei mitään sukupuolesta. En tiedä kenenkään valittaneen.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväehdokas lähetti minulle kuvan peniksestään.
Olisiko ennen vanhaan ollut soveliasta lähettää peenispolaroidkuvia kirjeessä ihastukselleen? :D
Oma ukko ei kiinnosta seksuaalisesti. Käyn nussimassa muita kylällä.
Suomi ei pärjää mäenlaskussa eikä keihäänheitossa.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamulla JÄLJITTÄJÄN puheluun.
Mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Oma ukko ei kiinnosta seksuaalisesti. Käyn nussimassa muita kylällä.
Repesin!!!!!! 😂😂😂
Katso!
Tuo lentokone ruiskuttaa myrkkyä päällemme!
Etkö näe, siitä jää valkoinen vana!
Kun U.S.A:n presidentti tulee vierailulle, järjestämme mielenosoituksen: "Stop Chem Trails!"
Tuollaisella olisi varmaan 20 tai ainakin 30v sitten päätynyt suljetulle.
Meinasin jäädä bussin kyydistä, kun en voinut ostaa lippua käteisellä enkä kortilla.
Minun mielestä miesten ei pitäisi saada urheilla naisia vastaan olympialaisissa.
Sukupuoli-identiteettini on kriisissä. En ole varma kuinka kategorisoida itseni moninaisuuden skaalalla.
Vierailija kirjoitti:
Aiotaan poikakaverin kanssa osallistua Tempations Island - telkkariohjelmaan, jossa näytetään tavallisten ihmisten pettämistä kameroiden käydessä.
Minä kyllä katsoin Temppareita televisiosta suunnilleen 20 vuotta sitten. Toki silloin oli kyseessä jenkkiversio, joka oli suomennettuna Viettelysten saari.
Konmaritan koko kodin. Pyrin jättämään sata tavaraa.
Laitoin kirjeen postiin viime viikolla, eikä ole kuulemma tullut perille.
Ghostasin Tinder-matchin, koska se oli joku kallu Ylisjonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän blogia, jossa jaan kuvia kodistani, perheestäni ja itsestäni, omalla nimellä, ei nikillä.
Eikö 20 vuotta sitten ollut tavallista, että oli omalla nimellä ainakin kotisivut jos ei suorastaan blogia?
No ei kyllä ollut. V. 2001 vain miljoonalla koneella oli edes internet-yhteys, eikä sen pääasiallinen tarkoitus ollut elämäntyylin esittely.
https://peda.net/jyu/it/do/kkv/2-internet/2ilh/internetin-kehitys/i
Jos puoliso koskee sinua ilman lupaa,Saat haastaa hänet oikeuteen ahdistelusta.