Mikä on täysin järkevä lause tänään, mutta jos oisit sanonut sen 20v sitten, ihmiset ois pitäneet sua hulluna?
Maksoin tänään ostokseni älykellolla, enkä oikeastaan pidä mukanani pankkikorttia enää missään. Käteistä en oo käyttänyt vuosiin.
Kommentit (164)
Sukupualia on enemmän kuin kaksi
Sain sakot kun olin rannalla ilman paitaa.
En pääse ravintolaan, kun minua ei ole rokotettu.
Vierailija kirjoitti:
En tule tällä viikolla toimistolle, kun minulla on perjantaina iso deadline.
Deadlinit olivat kyllä olemassa jo 90-luvun lopulla ja oli ok tehdä töitä kotonakin.
Pidän blogia, jossa jaan kuvia kodistani, perheestäni ja itsestäni, omalla nimellä, ei nikillä.
Saan palkkaa 42 000 markkaa/kk it-hommissa. Minun asunto maksoi 4 500 000 markkaa. Toimeentulotuki ei siltikään ole noussut. Köyhät köyhtyy, rikkaat rikastuu.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa rajaton määrä sukupuolia, joiden välillä ei ole mitään eroa.
Tämä on kylläkin hullu väite vielä tänä päivänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on taulutelevisio.
Sanoin kahvipöytäkeskustelussa vuonna 1994, että tulevaisuudessa televisiossa on tietokone ja sillä voi ottaa yhteyden muihin tietokoneisiin puhelinverkon kautta. Minulle naurettiin.
Aina kun menen ravintolaan otan kuvan jokaisesta ruoka-annoksestani ennenkuin syön ja lähetän heti nettiin kaikkien nähtäväksi.
Heräsin aamulla JÄLJITTÄJÄN puheluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa rajaton määrä sukupuolia, joiden välillä ei ole mitään eroa.
Tämä on kylläkin hullu väite vielä tänä päivänäkin.
Sanotaan nyt näin, että kyseessä on nykyisessä ilmapiirissä korrekti väite.
Tästä on n 25 vuotta aikaa, kun sanoin yhdessä koulutuksessa että Kiina ja Intia tulevat olemaan seuraavat suurvallat, ja varsinkin Kiina määrää maailman talouden suunnan. Kouluttaja nauroi minulle. Noh, silloin Suomi vielä maksoi kehitysapua Kiinalle miljoonia vuosittain.
Mies voi synnyttää. (Ja hullu lause tämä on nykypäivänäkin, vaikka en ole transvastainen.)
En jaksa tehdä tänään muuta, kuin tuijottaa kännykkääni koko päivän.
Itiksen yrittäjät lähtevät, koska asiakkaat eivät uskalla tulla sinne.
Täytyy miettiä millaiseen taksiin uskaltaa mennä.
Aiotaan poikakaverin kanssa osallistua Tempations Island - telkkariohjelmaan, jossa näytetään tavallisten ihmisten pettämistä kameroiden käydessä.