Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ammatti hävettää

Vierailija
27.08.2021 |

Ollaan miehen kanssa molemmat opiskeltu huuhaa-humanismia, ja ollaan alasta molemmat innoissamme ja ylpeitä. Se työllistääkin ihan hyvin. Minä olen oman alan hommissa. Mies ei ole, mies tekee aspa-tradenomihommaa josta ei kauheasti edes tykkää. Ajautui vain sinne.

Minua hävettää mieheni työ. En oikein haluaisi kertoa sitä kenellekään, etenkään jos olen maininnut, että olemme opiskelleet samaa.

Mitä voisin tehdä? Järjetön tunne, josta en pääse eroon...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon yliopistosta valmistuitte?

Vierailija
2/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja niiden ongelmat,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinkin että luulette provoksi. Ei ole. Mutta ehkä en sitten saa asiallisia vastauksia. Miksi ajattelette, että tämä ei olisi totta...?

Vierailija
4/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämän provon pointti on humanismin opiskelun huuhaus ja perään tradenomien sijoittaminen aspatöihin. Nuoren kiukkuisen kauppatieteiden YO:n kirjoittama? T. "Vain" merkonomi IT-johtaja

Vierailija
5/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasinkin että luulette provoksi. Ei ole. Mutta ehkä en sitten saa asiallisia vastauksia. Miksi ajattelette, että tämä ei olisi totta...?

Koska ei ole olemassa niin typerää ihmistä kuin esität olevasi, ja jos onkin niin se ei osaa kirjoittaa.

Vierailija
6/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevät ihmiset eivät arvostele toisten töitä, vaan ovat näinä aikoina tyytyväisiä, että työtä löytyy.

Sinun tulee tehdä töitä (pun intended), että tiedät, miksi asia häiritsee sinua. Onko se, koska miehesi työ ei ole tarpeeksi rahakas työ? Koska miehen pitäisi tuoda ns. leipä pöytään? Arvosteleeko lähipiiri myös miehesi työtä vai onko asia vain sinun päässäsi? Haittaako asia sinua, koska se ei ole miehesi unelmatyö?

Vierailija
7/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Vierailija
8/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä terapia voisi vahvistaa itsetuntoasi.

Vierailija
9/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirvase lärviin.

Vierailija
10/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi, häpeällisen työn lisäksi taipumusta onanismiin?

Vierailija
11/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha hävetä, jos on asiallinen työ. Hyvä, että on töitä.

Vierailija
12/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaa-humanisti siis sinäkin, mutta vain miehen puolesta hävettää? Loogisempiakin trolleja on nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi