Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi suhtautuu raskauden rupsahduttamaan vartaloosi?

Vierailija
27.09.2014 |

Harmittaako sinua lapsensaannin jäljet krpossasi? Minua ainakin harmittaa. Ei mieskään välitä enää.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo, että olin hänen mielestään kaunis nuorena, kun tapasimme, mutta paljon kauniimpi nyt. Hän ihmettelee usein ääneen, miten voinkin olla niin ihana ja kaunis. Painan kymmenen kiloa enemmän, lasten jäljiltä on arpia vähän siellä ja täällä, ja ikääkin tullut puolet lisää. Toisaalta ei elämä ole mennyt jälkiä jättämättä lapsettomilla ikätovereilla tai miehellänikään, jonka ei ole tarvinnut kehiä yhtään lasta sisällään. Jos ajattelee, että kauneus on sileää, virheetöntä pintaa, en ole likimainkaan yhtä hyvännäköinen kuin nuorena. Jos laajentaa kauneuskäsitystään, näkee melkein kaikissa ja kaikenikäisissä ihmisissä jotain kaunista.

Vastaus kysymykseesi: Itse kaihoan joskus nuoruuteni hoikkaa ja kiinteää kroppaa, mutta ei se olisi ilman lapsiakaan enää sama. Ikä muuttaa kaikkia. Mies taas ihailee ja himoitsee vähintään yhtä paljon kuin nuorta minua ja myös sanoo ja näyttää sen.

Vierailija
42/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:45"]Hahaha suomalaiset ovat niin hauskaa kansaa. Jos jollain on hyvä itsetunto niin sitä ei kestetä. Niin, ja olen vaativissa asiantuntijatehtävissä. Miettikääs sitä! Kaunis, monta lasta ja vielä uraäitikin jolle niitä treffikutsuja todellakin satelee kansainvälisessä työpaikassa. Ymmärrän toki että tätä kaikkea teidän on mahdoton kestää :) 
[/quote]

Mutta eihän ne treffeille halajavat nää niitä arpia? Ellet hoida asiantuntijstehtäviäsi napapaidassa... Tuskin myöskään pukeudut vatsamakkaroita korostaen, vaan vartalosi hyviä puolia korostaen. Miehet näkevät siis kauniit kasvosi eikä niille tule mieleenkään mitä sieltä vaatteiden alta oikeasti paljastuisikaan.

Vierailija
44/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on rupsahtaneempi kuin minä! 3 lasta olen synnyttänyt. Sillä ei todellakaan ole varaa valittaa :D

Vierailija
45/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttänyt nainen ei ole enää seksikäs.

Vierailija
46/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:43"]Harmittaako sinua lapsensaannin jäljet krpossasi? Minua ainakin harmittaa. Ei mieskään välitä enää.

[/quote]

Ei harmita kropan rupsahtaminen , suhtautuu minuun niin kuin ennenkin. Meillä viisi lasta. Ja ohan mies samaan malliin rupsahtanut ;) seksi edelleen yhtä hyväää kuin ennenkin, ellei jopa parempaa.

Vierailija
47/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo raskauden rupsahduttama kroppa, vaikka kaksi lasta onkin. Liikkumalla ja terveellisesti syömällä on kroppa pysynyt kunnossa. Iän tuomille rupsahduksille ei voi mitään, tottakai se kroppa on erilainen kuin vielä 15 vuotta sitten.

Vierailija
48/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta olin timmissä kunnossa. Raskauden jälkeen on tullut pömppömahaa hieman, rinnat suurentuneet ja takapuoleen ja vyötäröön tuli n. 10cm lisää. Mies vain kehuu miten hyvältä näytän. Hyvä, että kelpaa, omasta mielestäni kun näytän aika kamalalta :D

Vierailija
49/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:41"]

Ei yksikään raskaana ollut nainen ole enää parhaimmillaan kroppansa puolesta. Mutta ei tarvitsekaan. Jos mies ei siedä muuttunutta naisensa kehoa, tuskin suhde kukoistaa muutenkaan.

[/quote]

Tämä on ihan totta, ja ihan varmasti se oma mies rakastaa sitä naista edelleen yhtä paljon, ja pitää sitä kauniina, kuka nyt omaa rakastaan rumana pitäisi.

Sen takia en ymmärräkään miksi pitää keksiä jotain mielikuvitustarinoita upeista raskausarvista, jotka vain kaunistavat, ja synnytyksessä kiristyneistä vaginoista, jotka ovat nyt 10 lapsen jälkeen kireämmät kuin neitsyellä jne.

On ihan normaalia, että vartalo muuttuu, eikä se ole häpeällistä, mutta en tiedä onko normaalia keksiä noita mielikuvitusjuttuja siitä miten ollaan niin kauniita, niin kauniita, jää ihan 18v naiset mammojen kauneuden varjoon, synnytys vain kaunistaa vartaloa jne.
[/quote]

Kyllä kauneus on kovin subjektiivinen asia. Mielestäni aikuisemmat naiset, joilla elämän merkit jo näkyy, ovat paljon kauniimpia ja seksikkäämpiä kuin 18 vuotiaat teinit. Tämä on minun mielipide, eikä kukaan voi väittää sitä vääräksi.

Vierailija
50/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole moisia kysellyt. Tietenkään!

Vierailija
51/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kroppa kauheasti muuttunut. Rinnat vähän tyhjemmät kuin ennen. Oma mies käy kuumana ja moni muukin. Nämä muut eivät tietenkään ole nähneet minua ilman vaatteita. Pääasia, että oma mies haluaa minua kauneusvirheineni kaikkineni. Ja ainakin uskottelen itselleni, että noi muutkin miehet eivät vaon voi vastustaa hurmaavaa luonnettani. :D

Vierailija
52/54 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:15"]

Seksi loppui jo raskausaikana. Eli ei se varmaan tykkää, luulisin. Enkä edes pahasti rupsahtanut. Arpia ei ole ja rinnat palautu jokseenkin hyvin, samoin paino. Pillun se näki kun vauva puski ulos joten ehkä se vei halut. En tiedä. Mitään ei sano, ei kehu ei hauku.

[/quote]

Miehenä vastaan, että vaimoni synnytykseen liittyvillä vartalon muutoksilla ei ole ollut merkitystä minulle. Seksin väliltämme tappoi hänen luonteensa muuttuminen raskauden aikana, enkä usko, että tämä tulee korjaantumaan.

Vierailija
53/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani rupsahtanut mistään, koska lähes koko raskauden liikuin ja aika nopeasti synnytyksen jälkeen palasin salillekin. Ainoa mikä itseäni harmittaa ovat rinnat, jotka ennen raskautta olivat todella pienet ja nyt ovat pienet ja tyhjät. Miestä ei haittaa, koska tisseja ja paria raskausarpea lukuun ottamatta näytän samalla kuin ennen muksua. Itseni vuoksi olen kyllä miettinyt rintojen korjauttamista kirurgisesti.