Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi suhtautuu raskauden rupsahduttamaan vartaloosi?

Vierailija
27.09.2014 |

Harmittaako sinua lapsensaannin jäljet krpossasi? Minua ainakin harmittaa. Ei mieskään välitä enää.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kroppa on kunnossa, mutta tisseille ei voi oikein mitään, ne on pienemmät kuin koskaan. Mutta muuten hyvä kroppa kompensoi paljon. Ei raskaus rupsauta kroppaa vaan se mättäminen ja liikkumattomuus.

Vierailija
22/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:53"]

Ihan sama minulle, mitä ajattelee. Uusi elämä on tärkeämpää kuin keho, joka rupsahtaa kuitenkin väistämättä jossain vaiheessa. Olen vasta raskaana ja aiemmin mietin paljonkin sitä, että voi kamalaa, muuttuukohan sitä sitten aivan karmean näköiseksi. Nyt tuntuu, että olen ollut hölmö, lapsi on paljon tärkeämpi asia kuin mun ulkonäkö. Mulla on aina ollut isot rinnat. Jos ne imetyksen jälkeen muuttuu aivan sietämättömän hirveiksi, niin sitten vaan plastiikkakirurgille, sehän on muutenkin yleistä nykyään. Mies on itse antanut mahan kasvaa, poskien pullahtaa ja hiusten harventua. Joten jos hän kelpaa mulle ja on rakas kaljuna ja 30 kg painavampana kuin silloin, kun oltiin parikymppisiä, niin saa luvan rakastaa mun elämän jälkiä myös.

[/quote]

No höh miks ottaisit silarit ja turhan riskin. Leikkaus on aina riski ja niitähän joutuu uusimaan ja kaikkea. Mieskin tollanen tavis niin jos tissit menee niin sä oot varmasti ihan hyvä niinkin. 

Mä itseasiassa tykkään mun vartalosta tosi paljon raskausarpineen kaikkineen. Jopa ihailen niitä välillä peilistä. Mun vartalo on tuottanut jo kuusi ihmettä tähän maailmaan. Mieskin haluaa seksiä joka päivä vaikka mun tissitkin roikkuu. Mut naisen haluttavuus onkin ihan muissa asioissa, rakastavassa ja kuumassa katseessa ja eroottisissa eleissä esimerkiksi. 

[/quote]

Ihan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan minu harmittaa kilot joita on tai jokin muu asia. Miestäni ei haittaa. Teki jo aikoinaan selväksi, että arvet eivät ole haitaksi.

Vierailija
24/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko jotkut idiootit ettei esim. aikoinaan sotatantereella menestyneet miehet ja muut miehet ympärillä ihailleet heidän arpiaan? 

Mulle tää on sama, todellakin hellyydellä ja ihaillen katselen raskausarpiani ja ihastelen kuinka vatsanahka voikin venyä niin isoksi jotta vauvan olisi siellä hyvä olla alla. No mä en olekaan mikään tyypillinen nykyajan neuroottinen ulkonäkökeskeinen pelle. Olen kaunis kasvoiltani, mutta sillä ei ole mulle mitään merkitystä. Vartalokin on kaunis pitkine säärineen, läskeineen ja arpineen :) Saan treffikutsuja monta kertaa vuodessa, mutta ei kiinnosta kun oma mies on paras. 

Vierailija
25/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:23"]Muuten kroppa on kunnossa, mutta tisseille ei voi oikein mitään, ne on pienemmät kuin koskaan. Mutta muuten hyvä kroppa kompensoi paljon. Ei raskaus rupsauta kroppaa vaan se mättäminen ja liikkumattomuus.
[/quote]

Niin no kyllä mulla tuliraskAusarpia ihan siitä raskaudesta. Vatsanahka on revennyt ja siksi löysempi. El raskausarvet ikinä häivy. Haalistuneet ovat, mutta siinä ovat ja pysyvät. Ihan ok kroppa mulla on, ei siinä mitään. Oon aina ollut hoikka. Oon tyytyväinen itseeni ja mies on vieläkin kuin vasta rakastunut..

Vierailija
26/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:34"]

Luuleeko jotkut idiootit ettei esim. aikoinaan sotatantereella menestyneet miehet ja muut miehet ympärillä ihailleet heidän arpiaan? 

Mulle tää on sama, todellakin hellyydellä ja ihaillen katselen raskausarpiani ja ihastelen kuinka vatsanahka voikin venyä niin isoksi jotta vauvan olisi siellä hyvä olla alla. No mä en olekaan mikään tyypillinen nykyajan neuroottinen ulkonäkökeskeinen pelle. Olen kaunis kasvoiltani, mutta sillä ei ole mulle mitään merkitystä. Vartalokin on kaunis pitkine säärineen, läskeineen ja arpineen :) Saan treffikutsuja monta kertaa vuodessa, mutta ei kiinnosta kun oma mies on paras. 

[/quote]

Uskotko itse omiin tarinoihisi?

Ja olet vielä kääntänyt tuon jotenkin niin, että olet ihan superpaljon syvällisempi kuin kaikki muut, sen lisäksi, että olet ihan superkaunis, ja vielä pienten ihmeiden tekijä, treffikutsujakin satelee, ihan tosi :D

Hyvä vain, jos sinulla on oikeasti hyvä itsetunto ja pidät itsestäsi, mutta ainakin kuvaukseksi perusteella saa vähän toisenlaisen ja epätoivoisen kuvan.

Vierailija
27/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:34"]Luuleeko jotkut idiootit ettei esim. aikoinaan sotatantereella menestyneet miehet ja muut miehet ympärillä ihailleet heidän arpiaan? 

[/quote]

No, kaikille ei ole suotu älynlahjaa. Kaunis kasvoilta...hmm..

Vierailija
28/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään raskaana ollut nainen ole enää parhaimmillaan kroppansa puolesta. Mutta ei tarvitsekaan. Jos mies ei siedä muuttunutta naisensa kehoa, tuskin suhde kukoistaa muutenkaan.

Vierailija
29/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:41"]

Ei yksikään raskaana ollut nainen ole enää parhaimmillaan kroppansa puolesta. Mutta ei tarvitsekaan. Jos mies ei siedä muuttunutta naisensa kehoa, tuskin suhde kukoistaa muutenkaan.

[/quote]

Tämä on ihan totta, ja ihan varmasti se oma mies rakastaa sitä naista edelleen yhtä paljon, ja pitää sitä kauniina, kuka nyt omaa rakastaan rumana pitäisi.

Sen takia en ymmärräkään miksi pitää keksiä jotain mielikuvitustarinoita upeista raskausarvista, jotka vain kaunistavat, ja synnytyksessä kiristyneistä vaginoista, jotka ovat nyt 10 lapsen jälkeen kireämmät kuin neitsyellä jne.

On ihan normaalia, että vartalo muuttuu, eikä se ole häpeällistä, mutta en tiedä onko normaalia keksiä noita mielikuvitusjuttuja siitä miten ollaan niin kauniita, niin kauniita, jää ihan 18v naiset mammojen kauneuden varjoon, synnytys vain kaunistaa vartaloa jne.

Vierailija
30/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha suomalaiset ovat niin hauskaa kansaa. Jos jollain on hyvä itsetunto niin sitä ei kestetä. Niin, ja olen vaativissa asiantuntijatehtävissä. Miettikääs sitä! Kaunis, monta lasta ja vielä uraäitikin jolle niitä treffikutsuja todellakin satelee kansainvälisessä työpaikassa. Ymmärrän toki että tätä kaikkea teidän on mahdoton kestää :) 

Vierailija
31/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi tehdä valinnan. Jos ei kestä muutoksia lastensa äidin kropassa, voi olla ilman lapsia. Yksinkertaista.

Vierailija
32/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kropassa eivät raskaudet näy lainkaan. Nuorin lapsi 5kk.

Vierailija
33/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:45"]

Hahaha suomalaiset ovat niin hauskaa kansaa. Jos jollain on hyvä itsetunto niin sitä ei kestetä. Niin, ja olen vaativissa asiantuntijatehtävissä. Miettikääs sitä! Kaunis, monta lasta ja vielä uraäitikin jolle niitä treffikutsuja todellakin satelee kansainvälisessä työpaikassa. Ymmärrän toki että tätä kaikkea teidän on mahdoton kestää :) 

[/quote]

Itsetunto voi olla myös vääristynyt sairaalloisella tavalla tai omat "puutteet" torjutaan.

Vierailija
34/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:45"]

[/quote]

Ihan varmasti.

Vierailija
35/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsee sitä, tuntuu, ettei saa tarpeekseen. Kolme lasta olen synnyttänyt ja pienirintainen b-kuppinen.

Vierailija
36/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni en ole missään vaiheessa sanonut olevani kauniimpi tai tiukempi kuin 18v. tytöt, mutta myös aikuinen nainen voi olla kaunis. En vain ajattele sillä tavalla että arvet olisivat jotenkin rumia ja ne nähdessäni ajattelen että niillä on tarkoituksensa ja miksei itseään arpineen kaikkineen voisi katsoa ihaillen? 

Kysykää keneltä tahansa mieheltä kumpi on kiinnostavampi, nainen joka on kaunis mutta aina näkee virheitä itsessään ja on liian kriittinen itseään kohtaa ja esim. treenaa hulluna ja on syömättä, vai nainen joka hyväksyy itsensä vaikka olisi puutteellinekin? 

Vierailija
37/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:49"]

Tietääkseni en ole missään vaiheessa sanonut olevani kauniimpi tai tiukempi kuin 18v. tytöt, mutta myös aikuinen nainen voi olla kaunis. En vain ajattele sillä tavalla että arvet olisivat jotenkin rumia ja ne nähdessäni ajattelen että niillä on tarkoituksensa ja miksei itseään arpineen kaikkineen voisi katsoa ihaillen? 

Kysykää keneltä tahansa mieheltä kumpi on kiinnostavampi, nainen joka on kaunis mutta aina näkee virheitä itsessään ja on liian kriittinen itseään kohtaa ja esim. treenaa hulluna ja on syömättä, vai nainen joka hyväksyy itsensä vaikka olisi puutteellinekin? 

[/quote]

No, en tiedä mihin joku täysin mielikuvitusmaailmassa elelevä nainen sijoittuu tuolla asteikolla, ja joka ilmeisesti määrittää oman arvonsa täysin sen kautta haluaako miehet sitä minkä verran.

Vierailija
38/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa puhuttiin nimenomaan miehen suhtautumisesta, lue otsikko.

Vierailija
39/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehuu ja ihastelee kroppaani. Itseä harmittaa raskausarvet ja venyneet vatsalihakset, mutta mies lohduttelee, että kaikki oli sen arvoista :)

Vierailija
40/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:43"]Harmittaako sinua lapsensaannin jäljet krpossasi? Minua ainakin harmittaa. Ei mieskään välitä enää.

[/quote]

2synnytystä takana ja mies käy yhä kuumana ja se helpottaa omaa oloani. Ei mulla ole tarvis näyttää enää 20v bikini beibeltä kun olen yli 30 v